AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #1 Skrevet 9. januar 2024 Vet det høres helt koko ut, men jeg får han ikke ut av hodet. Jeg ble forelsket i en kollega og det var gjensidig kjemi. I fjor høst hadde jeg muligheten, men jeg trakk meg fordi sånt gjør man ikke når man har mann, hus, unger, bikkje og alt. Men! Nå får jeg han ikke ut av hodet. Jeg tenker på han og hvordan han kunne vært å være med han. Nå er det for sent. Jeg gjorde det rette, men jeg er så dradd mot han likevel. Vet ikke helt hva jeg vil, men jeg føler forholdet mitt hjemme nå er gått over i en ny død fase. Vi bare eksisterer sammen, mens det er han andre jeg ville ha. Han vil ikke ha meg, men hvis jeg hadde ligget med han tror jeg at jeg hadde tenkt ferdig med han liksom. Det hadde vært en closure. Hvordan glemme han og fokusere på de hjemme? Anonymkode: e9af1...be1 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #2 Skrevet 9. januar 2024 Merkelig tankegang, at du vil glemme ham dersom du får pult ham. Det er oftest omvendt, at du skaper bånd med sex. Anonymkode: e92e2...147 2 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #3 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Han vil ikke ha meg, men hvis jeg hadde ligget med han tror jeg at jeg hadde tenkt ferdig med han liksom. Det hadde vært en closure. Det er jo derfor. Hadde han villet ha deg, hadde du blitt ferdig med han. Fordi han ikke vil, blir du ikke ferdig. Anonymkode: f8892...5cd
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #4 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Vet det høres helt koko ut, men jeg får han ikke ut av hodet. Jeg ble forelsket i en kollega og det var gjensidig kjemi. I fjor høst hadde jeg muligheten, men jeg trakk meg fordi sånt gjør man ikke når man har mann, hus, unger, bikkje og alt. Men! Nå får jeg han ikke ut av hodet. Jeg tenker på han og hvordan han kunne vært å være med han. Nå er det for sent. Jeg gjorde det rette, men jeg er så dradd mot han likevel. Vet ikke helt hva jeg vil, men jeg føler forholdet mitt hjemme nå er gått over i en ny død fase. Vi bare eksisterer sammen, mens det er han andre jeg ville ha. Han vil ikke ha meg, men hvis jeg hadde ligget med han tror jeg at jeg hadde tenkt ferdig med han liksom. Det hadde vært en closure. Hvordan glemme han og fokusere på de hjemme? Anonymkode: e9af1...be1 Problemet ditt er at du tror gresset er grønnere på andre siden. Hva om han er elendig i senga, og fantasien du har i hodet ikke er i nærheten av virkeligheten? Du kan reelt sett bli skuffet over opplevelsen du har bygd opp i huet ditt. Om forholdet ditt er i en død fase, så jobber dere med å reparere det eller så går dere hver til sitt så står du fritt til å gjøre hva enn du vil. Anonymkode: b5836...d77 1 1
Macro Skrevet 9. januar 2024 #5 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Problemet ditt er at du tror gresset er grønnere på andre siden. Hva om han er elendig i senga, og fantasien du har i hodet ikke er i nærheten av virkeligheten? Du kan reelt sett bli skuffet over opplevelsen du har bygd opp i huet ditt. Om forholdet ditt er i en død fase, så jobber dere med å reparere det eller så går dere hver til sitt så står du fritt til å gjøre hva enn du vil. Anonymkode: b5836...d77 Hvorfor mener så mange at man skal jobbe for døde ting og maser om hvor gresset er grønnest hele tiden. Det er faktisk helt innafor og veldig vanlig å velge å ikke ha gress i det hele tatt. Man må ikke være i et forhold for å holde seg i live, men mange ser ut til å tro det. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #6 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Merkelig tankegang, at du vil glemme ham dersom du får pult ham. Det er oftest omvendt, at du skaper bånd med sex. Anonymkode: e92e2...147 Nja. Jeg tror jeg hadde erfart hvor kjipe han antagelig er i senga 😂 Anonymkode: e9af1...be1
imagineme Skrevet 9. januar 2024 #7 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet det høres helt koko ut, men jeg får han ikke ut av hodet. Jeg ble forelsket i en kollega og det var gjensidig kjemi. I fjor høst hadde jeg muligheten, men jeg trakk meg fordi sånt gjør man ikke når man har mann, hus, unger, bikkje og alt. Men! Nå får jeg han ikke ut av hodet. Jeg tenker på han og hvordan han kunne vært å være med han. Nå er det for sent. Jeg gjorde det rette, men jeg er så dradd mot han likevel. Vet ikke helt hva jeg vil, men jeg føler forholdet mitt hjemme nå er gått over i en ny død fase. Vi bare eksisterer sammen, mens det er han andre jeg ville ha. Han vil ikke ha meg, men hvis jeg hadde ligget med han tror jeg at jeg hadde tenkt ferdig med han liksom. Det hadde vært en closure. Hvordan glemme han og fokusere på de hjemme? Anonymkode: e9af1...be1 Fordi det bare hadde vært et ligg med en "random" fyr. Det er ikke verdt det så lenge du har mann, unger, hus, bikkje og alt. Du hadde også garantert blitt skuffet og sittet med skyldfølelse i bøtter og spann etterpå. Utroskap er ikke verdt det. Vil du ut på eventyr, avslutter det du har først. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #8 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Problemet ditt er at du tror gresset er grønnere på andre siden. Hva om han er elendig i senga, og fantasien du har i hodet ikke er i nærheten av virkeligheten? Du kan reelt sett bli skuffet over opplevelsen du har bygd opp i huet ditt. Om forholdet ditt er i en død fase, så jobber dere med å reparere det eller så går dere hver til sitt så står du fritt til å gjøre hva enn du vil. Anonymkode: b5836...d77 Ja, nettopp, og skuffet hadde vært bra. Da hadde jeg blitt ferdig med han, fått det ut av systemet. Anonymkode: e9af1...be1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #9 Skrevet 9. januar 2024 Macro skrev (26 minutter siden): Hvorfor mener så mange at man skal jobbe for døde ting og maser om hvor gresset er grønnest hele tiden. Det er faktisk helt innafor og veldig vanlig å velge å ikke ha gress i det hele tatt. Man må ikke være i et forhold for å holde seg i live, men mange ser ut til å tro det. I dagens samfunn, med de prisene som er blitt, må man nesten det. Jeg har regnet på det flere ganger, og verken mannen eller jeg har råd til å skille oss. Det vil gå veldig utover barna. Dessverre. Anonymkode: e9af1...be1 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #10 Skrevet 9. januar 2024 Vel vel, du er forelsket. Dette kan vare et par år og så er det over. Du får velge om forelskelse skal avgjøre eller om familien er viktigst. Du må også tenke på at mannen din er et menneske som kan ødelegges, så du bør i det minste snakke med han om dette, være litt ærlig. Kanskje har forholdet blitt dødt fordi du har vært eller er forelsket i noen andre? Anonymkode: 7027a...f4f
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #11 Skrevet 9. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja, nettopp, og skuffet hadde vært bra. Da hadde jeg blitt ferdig med han, fått det ut av systemet. Anonymkode: e9af1...be1 Nei, det funker ikke sånn. Nå prøver du bare å rettferdigjøre lystene dine. Hva hadde du tenkt om mannen din hadde sittet med samme tanker og ikke minst tatt handling? Anonymkode: ed4aa...218 1 2
Bombasi Skrevet 9. januar 2024 #12 Skrevet 9. januar 2024 (endret) Høres ut som om at du har overromantisert det du ikke fikk/gjorde med kollegaen, på bekostning av det forholdet du har. Altså at du står med halve hodet mentalt ute av forholdet nå basert på en fantasi. Noe sier meg at sex med kollegaen, og da utroskap, ikke hadde vært så forløsende som du tror. Kanskje tvert imot, så hadde ting vært enda verre nå. Ingenting er så bra og fint som det man har lyst til å oppleve, men når opplevelsen er et faktum så blir det sjeldent så bra som man trodde. Akkurat nå har du bestemt deg for at sexen du ikke opplevde er bedre enn forholdet du er i. Enten må du forlate kjæresten din og gå videre i livet, eller så må du slutte å fantasere om ting utenfor forholdet og begynne å se innover mot forholdet igjen. Det handler egentlig om å bestemme seg for noe. Å bedrive utroskap for å sjekke ut om fantasien din er reell eller ikke er bare lavmål. Endret 9. januar 2024 av Bombasi 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #13 Skrevet 9. januar 2024 Bombasi skrev (1 time siden): Høres ut som om at du har overromantisert det du ikke fikk/gjorde med kollegaen, på bekostning av det forholdet du har. Altså at du står med halve hodet mentalt ute av forholdet nå basert på en fantasi. Noe sier meg at sex med kollegaen, og da utroskap, ikke hadde vært så forløsende som du tror. Kanskje tvert imot, så hadde ting vært enda verre nå. Ingenting er så bra og fint som det man har lyst til å oppleve, men når opplevelsen er et faktum så blir det sjeldent så bra som man trodde. Akkurat nå har du bestemt deg for at sexen du ikke opplevde er bedre enn forholdet du er i. Enten må du forlate kjæresten din og gå videre i livet, eller så må du slutte å fantasere om ting utenfor forholdet og begynne å se innover mot forholdet igjen. Det handler egentlig om å bestemme seg for noe. Å bedrive utroskap for å sjekke ut om fantasien din er reell eller ikke er bare lavmål. Jeg er ganske sikker på at det hadde gått dårlig, hadde jeg ligget med ham. Og da hadde jeg fått det ut av systemet. Anonymkode: e9af1...be1
Bombasi Skrevet 9. januar 2024 #14 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er ganske sikker på at det hadde gått dårlig, hadde jeg ligget med ham. Og da hadde jeg fått det ut av systemet. Anonymkode: e9af1...be1 Så du mener det er lettere for deg å leve med utroskap med tilhørende kronisk svik og falskhet, enn å slutte å overromantisere noe du aldri gjorde? Jøss. Jaja, vi er alle forskjellige. 4
Gjest Anonvm Skrevet 9. januar 2024 #15 Skrevet 9. januar 2024 Du ville IKKE fått det han ut av systemet. Oksytocin, et hormon som skilles ut av blant annet orgasmer, hadde gjort at du hadde blitt enda mer forelsket i han. Du er forelsket fordi mannen din ikke gir deg det du trenger. Og det er din hovedprioritet nå, å finne ut hvordan du skal få han til å se deg og begjære deg. Kåtskapen kan du håndtere med onani. Med eller uten hjelpemidler. Du kan også fantasere om forelskelsen din og andre også. Men la oss si du hadde rett. At å ligge med han hadde vært det som skulle til og ingen hadde fått vite det. Det få utro personer ikke tenker på er at de må leve med sine handlinger til de dør. Når du blir 50 år husker du at svek et annet menneske. Du husker det når du er 60 år. Skammen kan skylle over deg når du er 70 år også. Og når du er 80 år og kanskje har alzheimer kan minnene skylle over deg som angst. Så pass på hva du gjør i det livet du har fått utdelt. Du skylder den gamle damen i fremtiden å være stolt av seg selv.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #16 Skrevet 9. januar 2024 Bombasi skrev (1 time siden): Så du mener det er lettere for deg å leve med utroskap med tilhørende kronisk svik og falskhet, enn å slutte å overromantisere noe du aldri gjorde? Jøss. Jaja, vi er alle forskjellige. Ja, for nå går jeg og drømmer om noe som aldri kan skje. Hadde jeg ligget med han, hadde jeg opplevd at ‘wow, det der var sånn passe’, blitt ferdig med det og gått videre. Fått det ut av systemet. ‘Sviket,’ som du kaller det, kunne jeg levd med. Jeg har jo null passion og lidenskap med han jeg lever med nå. Google Familien AS - thats us. Anonymkode: e9af1...be1
Batteriet32 Skrevet 9. januar 2024 #17 Skrevet 9. januar 2024 (endret) Om du har det så dårlig i forholdet. Hvorfor avslutter du det ikke bare da? Å være utro er noe som svake mennesker holder på med. Håper mannen din finner seg noe annet Endret 9. januar 2024 av Batteriet32 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #18 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Sviket,’ som du kaller det, kunne jeg levd med. Jeg har jo null passion og lidenskap med han jeg lever med nå. Google Familien AS - thats us. Anonymkode: e9af1...be1 Er han enig i det? Har dere sex? Anonymkode: b27b8...121
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #19 Skrevet 9. januar 2024 Batteriet32 skrev (2 timer siden): Om du har det så dårlig i forholdet. Hvorfor avslutter du det ikke bare da? Å være utro er noe som svake mennesker holder på med. Håper mannen din finner seg noe annet Han er likeglad så lenge han får mat på bordet og rene klær. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er han enig i det? Har dere sex? Anonymkode: b27b8...121 Ingen sex. Anonymkode: e9af1...be1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #20 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Vet det høres helt koko ut, men jeg får han ikke ut av hodet. Jeg ble forelsket i en kollega og det var gjensidig kjemi. I fjor høst hadde jeg muligheten, men jeg trakk meg fordi sånt gjør man ikke når man har mann, hus, unger, bikkje og alt. Men! Nå får jeg han ikke ut av hodet. Jeg tenker på han og hvordan han kunne vært å være med han. Nå er det for sent. Jeg gjorde det rette, men jeg er så dradd mot han likevel. Vet ikke helt hva jeg vil, men jeg føler forholdet mitt hjemme nå er gått over i en ny død fase. Vi bare eksisterer sammen, mens det er han andre jeg ville ha. Han vil ikke ha meg, men hvis jeg hadde ligget med han tror jeg at jeg hadde tenkt ferdig med han liksom. Det hadde vært en closure. Hvordan glemme han og fokusere på de hjemme? Anonymkode: e9af1...be1 Kjør på Anonymkode: 141df...8db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå