AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #1 Skrevet 9. januar 2024 Får litt panikk. Ser det froan venstre øyet konstant... trodde først det var et hår, men merker nå at det er noe annet. Hva kan det være? Er 36... bør jeg dra til legen idag? Anonymkode: db64d...8dc
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #2 Skrevet 9. januar 2024 Noen? Mest når jeg kikker ned... Anonymkode: db64d...8dc
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #3 Skrevet 9. januar 2024 Du kan ikke forvente svar i løpet av 4 minutter tidlig på morgenen. Du får ringe fastlegekontoret ditt og høre om det er noe du bør få undersøkt, når de åpner. Anonymkode: 65fbf...e76 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #4 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du kan ikke forvente svar i løpet av 4 minutter tidlig på morgenen. Du får ringe fastlegekontoret ditt og høre om det er noe du bør få undersøkt, når de åpner. Anonymkode: 65fbf...e76 Det forsvant litt igjen... Anonymkode: db64d...8dc
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #5 Skrevet 9. januar 2024 Flytter det på seg eller er det konstant sted? Anonymkode: 0f9c4...a13
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #6 Skrevet 9. januar 2024 Det er kanskje «floaters» eller flytere. Best å sjekke hos optiker etc for å være sikker https://www.optera.no/oyesykdommer/flytere-i-synsfeltet Anonymkode: ca8ee...cec 1
Einus Skrevet 9. januar 2024 #7 Skrevet 9. januar 2024 Jeg (60) har det. Ble operert for grå stær i veldig ung alder (45) og det satt bare gamle damer (70/80 årene)) på venterommet. Som en følge av dette har jeg senere fått gråaktig skygge på ett øye som senere er behandlet med laser. Har i eftertid fått prikker som farer frem og tilbake og er forstyrrende og mange ganger irriterende i det daglige livet. Men så plutselig forsvinner det for så å komme tilbake.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #8 Skrevet 9. januar 2024 Alle helseproblemer bør man ta med legen først, ikke Kvinneguiden. Anonymkode: 70c4f...faa 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #9 Skrevet 9. januar 2024 Einus skrev (1 time siden): Jeg (60) har det. Ble operert for grå stær i veldig ung alder (45) og det satt bare gamle damer (70/80 årene)) på venterommet. Som en følge av dette har jeg senere fått gråaktig skygge på ett øye som senere er behandlet med laser. Har i eftertid fått prikker som farer frem og tilbake og er forstyrrende og mange ganger irriterende i det daglige livet. Men så plutselig forsvinner det for så å komme tilbake. Takk fpr info😊 Men jeg er bare i midten av 30 årene. Ser ikke skyggen lengre nå, så mulig det var pga det var så tidlig på morgenen. Anonymkode: db64d...8dc
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #10 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Flytter det på seg eller er det konstant sted? Anonymkode: 0f9c4...a13 Det flyttet på seg, enten som damp foran venstre øye eller et lite hår som dingler frem og tilbake. Det var veldig merkelig. Anonymkode: db64d...8dc
Bombasi Skrevet 9. januar 2024 #11 Skrevet 9. januar 2024 (endret) Høres ut som aura siden den var forbigående. Blir det langvarig, eventuelt at du opplever det igjen og igjen med kort tid mellom "anfallene", så oppsøker du lege. Endret 9. januar 2024 av Bombasi 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #12 Skrevet 9. januar 2024 Har hendt jeg har hatt det, kommer også plutselig borte. Men ikke gjort noe med det. Skjer så sjeldent så tenker det bare er noe sånt som skjer i blant. Anonymkode: 56c3f...fff 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #13 Skrevet 9. januar 2024 Jeg er 26 og har mange skygger, tråder og blurry klumper i synet mitt. Forferdelig plagsomt. Anonymkode: fb13c...fe1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå