Gå til innhold

Damer løper aldri fra purk i serier ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser mye på politiserier osv og jeg har lagt meg merke til at når en mistenkt løper og de må jage dem så er det alltid en mannlig mistenkt, kan såvidt huske å ha sett en dame som er den som løper fra politiet i tv serier :klo: andre her merket det samme?

Anonymkode: f5259...5e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg ser mye på politiserier osv og jeg har lagt meg merke til at når en mistenkt løper og de må jage dem så er det alltid en mannlig mistenkt, kan såvidt huske å ha sett en dame som er den som løper fra politiet i tv serier :klo: andre her merket det samme?

Nei.. ikke før du nevnte det. 

Men nå er jeg like forvirret som deg. 

Hvorfor??

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Reflekterer virkeligheten ganske greit da : 1.  90% av de som jaktes på av politiet i utgangspunktet er menn.

2: De fleste kvinner vet at mot 1-3 menn er oddsen veldig lave med mindre de er blant de aller raskeste kvinnene.

AnonymBruker
Skrevet
KnekkeBørre skrev (2 minutter siden):

Nei.. ikke før du nevnte det. 

Men nå er jeg like forvirret som deg. 

Hvorfor??

Jeg har sett på mange sånn serier de siste 20 årene og aldri tenkt over det 😅 Ser på Blue Bloods nå da etter 3  sesonger så har bare en dame løpt fra politiet 😅

Og de løpeturene ender 90% av tiden likedan, ene jakter på den mistenkte og så etter en liten løpetur så dukker den andre politibetjenten opp på motsatt side :P  

AnonymBruker
Skrevet
Chomsky89 skrev (3 minutter siden):

Reflekterer virkeligheten ganske greit da : 1.  90% av de som jaktes på av politiet i utgangspunktet er menn.

2: De fleste kvinner vet at mot 1-3 menn er oddsen veldig lave med mindre de er blant de aller raskeste kvinnene.

Vi menn er ganske kriminelle da lol. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vi menn er ganske kriminelle da lol. 

om vi kun sammenligner mot kvinner, Ja.

Menn f.png

Skrevet

Min teori er at hvis man ikke løper etter jenter, vil de automatisk komme til deg å spørre ; "Hvorfor løp du ikke etter meg!?" "Er du ikke glad i meg??"  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...