AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #1 Skrevet 9. januar 2024 Jeg møtte en fyr en gang, etter dette sa jeg at jeg ikke ønsket å møtes mer, han sender meg enda meldinger jeg svarer stort sett etter en uke🫣for jeg ønsker ikke å være slem, men hva kan jeg gjøre for å få han til å slutte å skrive til meg? Anonymkode: 7c0c9...77f
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #3 Skrevet 9. januar 2024 svartkatt skrev (3 minutter siden): Blokker han. Det er det 13 åringer i dag gjør, får meg ikke til å gjøre det. Har sendt mld hvor jeg sier jeg ikke er interessert å ønsker han lykke til, men det hjelper ikke. TS Anonymkode: 7c0c9...77f 1
Bigote Skrevet 9. januar 2024 #4 Skrevet 9. januar 2024 13 minutter siden, AnonymBruker said: Det er det 13 åringer i dag gjør, får meg ikke til å gjøre det. Har sendt mld hvor jeg sier jeg ikke er interessert å ønsker han lykke til, men det hjelper ikke. TS Anonymkode: 7c0c9...77f Hvis ikke du vil blokkere han anbefaler jeg å kaste telefonen din i nærmeste innsjø. Å blokkere han er på sin plass i dette tilfellet med mindre du innerst inne liker oppmerksomheten. Lykke til 😃 2 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #5 Skrevet 9. januar 2024 Men, når du har gitt beskjed om at du ikke er interessert og ønsket ham lykke til videre, så trenger du ikke å svare mere. Da lar du meldingene fra ham være ubesvart etter dette, så går han lei. Anonymkode: 63ddf...2ec 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #6 Skrevet 9. januar 2024 Prøver meg som regel frem. Noen folk tar hint og forsiktige signaler, andre trenger mer direkte tilbakemeldinger. Så er der de som ikke respekterer det heller, der jeg videre blir svært avvisende og frekk. Nytter ikke det heller går jeg på blokkering, og blir ikke det heller respektert truer jeg med anmeldelse. Har aldri behøvd å faktisk anmelde noen. Anonymkode: 64e2e...20d 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #7 Skrevet 9. januar 2024 Hvorfor svarer du?? Det er rart!! Å sende "hint" er jentepubertalt. Stort sett er de så subtile at ingen menn plukker dem opp. Jeg har merket meg at ofte så plukker ikke jenter opp jenters hint heller. (kilde: kvinnene i min familie og deres venner som stort sett alltid misforstår hverandre) Menn kommuniserer i tydelige ord. Ord som er sagt og brukt akkurat i den mening de er ment. Den voksne måten å gjøre det på er å være høflig, men tydelig. Feks. "Hei. Jeg ser du jevnlig sender meg meldinger. Jeg skjønner det er hyggelig ment, og du er nok en ålreit fyr, men som jeg sa den gangen, er jeg dessverre ikke interessert i å fortsette denne relasjonen. Jeg vil ikke gi deg falske forhåpninger her. Setter pris på om vi stopper nå. Jeg ønsker deg lykke til videre med datingen." Anonymkode: 07ad0...ce0 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 9. januar 2024 #8 Skrevet 9. januar 2024 Du har sagt du ikke vil mer. Da ignorerer du bare. Svarer du oppfordrer du til kontakt.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #9 Skrevet 9. januar 2024 ...og fortsetter han å mase etter dette, er det bare å blokkere. Anonymkode: 07ad0...ce0
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #10 Skrevet 9. januar 2024 1 hour ago, WhisperingWind said: Du har sagt du ikke vil mer. Da ignorerer du bare. Svarer du oppfordrer du til kontakt. Enig. Når du svarer TS så oppfordrer du han til å kontakte deg videre, og den beskjeden med "jeg vil ikke mer" er noe som da blir ignorert. Når du tar en avgjørelse så må du stå for den og slutte å tenke "jeg vil ikke være slem". Respekter deg selv TS og hva som du ønsker. Anonymkode: c84fc...5db 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #11 Skrevet 9. januar 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: Det er det 13 åringer i dag gjør, får meg ikke til å gjøre det. Har sendt mld hvor jeg sier jeg ikke er interessert å ønsker han lykke til, men det hjelper ikke. TS Anonymkode: 7c0c9...77f Slutt å svare han eller blokker han. Du sier du ikke vil være slem, men det som du driver med nå, når du stadig svarer, er veldig barnslig og umodent. Anonymkode: c84fc...5db 2
Goodtimes Skrevet 9. januar 2024 #12 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er det 13 åringer i dag gjør, får meg ikke til å gjøre det. Har sendt mld hvor jeg sier jeg ikke er interessert å ønsker han lykke til, men det hjelper ikke. TS Anonymkode: 7c0c9...77f Når man ikke evner å ta inn over seg at den andre parten ikke er interessert, så er det faktisk helt ok å blokkere. 13 åringer maser - Det gjør ikke voksne. Bare for å snu litt om på det! 1
Fjellmannover190 Skrevet 9. januar 2024 #13 Skrevet 9. januar 2024 Har flere av disse som jeg har møtte en eller to ganger, men som fortsatt har lyst til å møtes mer og sender meldinger. Jeg har ingen problemer med dette, og de dør sakte, men sikkert ut. Alle disse er hyggelige damer, og meldingene er bare hyggelige, men om det blir masing, blokkerer jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #14 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er det 13 åringer i dag gjør, får meg ikke til å gjøre det. Har sendt mld hvor jeg sier jeg ikke er interessert å ønsker han lykke til, men det hjelper ikke. TS Anonymkode: 7c0c9...77f Men da får du vel slutte å svare han da om du ikke har såpass ryggrad som en 13 åring. Anonymkode: b0310...e5b
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #15 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg møtte en fyr en gang, etter dette sa jeg at jeg ikke ønsket å møtes mer, han sender meg enda meldinger jeg svarer stort sett etter en uke🫣for jeg ønsker ikke å være slem, men hva kan jeg gjøre for å få han til å slutte å skrive til meg? Anonymkode: 7c0c9...77f si du ikke ønsker kontakt. Og slutt å svare etter det. Hvis han ikke gir seg selv med det, så blokker. Ingen grunn til å la hans meldinger komme gjennom. Kan ikke skjønne at du tror han skal slutte å sende deg meldinger når du svarer han.... Anonymkode: 26f99...b13
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #16 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er det 13 åringer i dag gjør, får meg ikke til å gjøre det. Har sendt mld hvor jeg sier jeg ikke er interessert å ønsker han lykke til, men det hjelper ikke. TS Anonymkode: 7c0c9...77f Det er forskjell på bare å blokkere, enn å si fra først så blokkere. Nå aner jeg ingenting om hvor tydelig du har vært. Men jeg ville ha skrevet i første omgang, at takk for et hyggelig møte, jeg ser at det ikke er helt deg jeg ser etter, ønsker deg lykke til videre med jakten på kjærligheten. Hvis personen trenger seg ubehagelig på etter å ha gitt enda tydeligere beskjed om at du ikke ønsker kontakt, da er det lov å blokkere. Anonymkode: e526a...49d 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #17 Skrevet 9. januar 2024 Jeg er ikke tilhenger av å blokke i hytt og pine, men dersom du har sagt nei flere ganger og de ikke gir seg, så tenker jeg det må være innafor… Anonymkode: ff22c...aa2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå