AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #1 Skrevet 9. januar 2024 Lurer litt på hvorfor bruker folk som ønsker å date filter? Ønsker dere ikke å møte de personene dere prater med? Det er vel født til å bli en nedtur om du ser ut som en modell på bilde men ikke i virkeligheten? jeg har møtt endel menn, og di er ikke lik i virkeligheten. Det er møter hvor jeg ikke avtaler nytt møte🫣 har ikke noe med at di ikke er nærheten lik, men hvorfor date noen som ikke er så pass sikker i seg selv at du tørr vise sitt sanne jeg. Anonymkode: 13610...0c9
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #2 Skrevet 10. januar 2024 Du må be om videochat før du møter noen.... Anonymkode: d888f...9df 1
GrønnNellik68 Skrevet 10. januar 2024 #3 Skrevet 10. januar 2024 ja det filter greiene har jeg aldri skjønt jeg heller.. mannfolk bruker dem og over en lav sko.. ser bare snålt ut. Jeg føler at da har de noe å skjule når de må bruke filter på ett vanlig ansikt lissom.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #4 Skrevet 10. januar 2024 Bruker ikke sann 98% av alle kvinner på tinder filter? Tror bruken er mye verre blant kvinner enn menn. Enig i at det er trist folk bruker det. Anonymkode: fac67...ccb 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #5 Skrevet 10. januar 2024 Sier litt om hvilket syn folk har på seg selv. Jeg kunne aldri selv lagt ut bilder med filter. Det er jo veldig tydelig at filter er brukt når folk glatter ut hele ansiktet. Nei, da lar jeg heller være å legge ut noe som helst bilde eller være på Tinder . Anonymkode: 570fb...dfd
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #6 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Bruker ikke sann 98% av alle kvinner på tinder filter? Tror bruken er mye verre blant kvinner enn menn. Enig i at det er trist folk bruker det. Anonymkode: fac67...ccb Selvfølgelig, men kvinner må jo klage! 😄 Anonymkode: ec48d...641
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #7 Skrevet 11. januar 2024 Jeg ser ikke menn på Tinder men jeg ser damer i 40-50 års alderen og de fleste av dem bruker filter og veldig mange bruker gamle bilder hvor de ser tynne og flotte ut og ett hvor de ser lubne og gamle ut. Hva er det de tror de oppnår med det? Anonymkode: a5fb0...9c3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #8 Skrevet 11. januar 2024 Filter på tinder er turnoff, om det er for å se smoothere/yngre ut eller om det er med «søte» kaninører. Legger selvfølgelig ikke ut filter bilder selv (k42) Hadde vært så pinlig å dra på date med noen som trodde jeg var flottere enn det jeg er🫤 Køddebilder på snap med humorfilter er noe annet, men det er først etter å ha møttes og blitt litt kjent. Anonymkode: 64069...e7b
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #9 Skrevet 11. januar 2024 14 hours ago, AnonymBruker said: Du må be om videochat før du møter noen.... Anonymkode: d888f...9df Man kan bruke filter i videochat da… Anonymkode: 4a904...38d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå