anonym1312 Skrevet 9. januar 2024 #1 Skrevet 9. januar 2024 Hva skal til for å tenne en kvinne i det daglige? Sliter skikkelig med samboeren… Hun vil omtrent ikke ta på meg.
LadeJarl Skrevet 9. januar 2024 #2 Skrevet 9. januar 2024 anonym1312 skrev (5 minutter siden): Hva skal til for å tenne en kvinne i det daglige? Sliter skikkelig med samboeren… Hun vil omtrent ikke ta på meg. Skal fortelle deg det jeg hvis du svarer meg på hvor lang en liter vann er? 9 3
anonym1312 Skrevet 9. januar 2024 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2024 LadeJarl skrev (1 minutt siden): Skal fortelle deg det jeg hvis du svarer meg på hvor lang en liter vann er? Dust
LadeJarl Skrevet 9. januar 2024 #4 Skrevet 9. januar 2024 anonym1312 skrev (5 minutter siden): Dust Ladejarl her. Du stiller et spm. om hva som "egentlig tenner de fleste kvinner" ? De fleste kvinner?? 😂🙈...når du lurer på hvorfor samboeren ikke vil ta på deg?.. Idiotisk spørsmål ! Den eneste som vet svaret på hva HUN tenner på har du hjemme...det er hun du skal spørre. Tror ikke jeg bommer mye hvis jeg sier de fleste kvinner ønsker seg en snill mann med hjerne og empati . En mann som ser henne og får henne til å føle seg trygg...elsket...og begjært...og i akkurat den rekkefølgen. Tenker du at samboeren din har en sånn mann? 5 15
Fremmed fugl Skrevet 9. januar 2024 #5 Skrevet 9. januar 2024 anonym1312 skrev (3 timer siden): Hva skal til for å tenne en kvinne i det daglige? Sliter skikkelig med samboeren… Hun vil omtrent ikke ta på meg. Hvor langt har du kommet i feilsøk algoritmen? - Stadig masing om sex. Verbalt eller ikke verbalt. Slutt med det. - Deg selv. Er du velstelt, positiv, energisk, blid, slank og veltrent. Hvis ikke ordne opp. - Er det mye for henne. Husarbeid, tredje skifte, bekymringer kring økonomi, og så videre. Bidra så det blir bedre. - Har hun kvalitetstid utenfor familien og forholdet. Hvis ikke, bidra til det. Hvis hun har det, var positiv til det. - Er du sjalu. Bruk det i så fall til å få motivasjon til de andre punktene. Slutt med sjalu adferd som oppleves som kontrollerende eller på annet hvis ubehagelig. - Gir du henne emosjonell oppmerksomhet? Faktisk lytter til henne, både det hun kommuniserer verbalt og ikke verbalt. - Er livet deres mye hverdag og vaner. Skap dynamikk og endring, bidra til at dere opplever nye ting sammen, og utvikles og vokser sammen. - Siste punkten er litt vanskelig. Du må ikke se det som en feilsøk, men en hjelp til å håndtere en feil opplevelse. Har hun lagt på seg en kilo, eller vært gjennom noe annet som kan gjøre at hun ikke er så fornøyd med seg selv fysisk. Prøv å bidra til at hun trives med seg selv. Ok, var en liten liste. 4 20
Gjest WhisperingWind Skrevet 9. januar 2024 #6 Skrevet 9. januar 2024 Kjæresten min har blitt spurt av flere kompiser om samme ting. Han spør dem følgende: Hva gjør du for selve forholdet? Er du tilstede? Ser du henne og behovene hennes? Bidrar du likt med husarbeid og plikter. Får du hun til å føle seg elsket og verdsatt? De som lyttet til det og ble bedre på å pleie forholdet og partnerskap begynte å ha sex igjen. De andre; dødt sexliv eller brudd🤷🏻♀️ Men nå aner ikke jeg noe om forholdet deres da.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #7 Skrevet 9. januar 2024 Det kan såklart være at ts hverken er kjærlig eller gjør oppvask, eller at kona er deprimert eller utbrent på jobben, men jeg vil ta en wild guess på at dette handler om at: Ts ikke er forelsket i kona (hun merker det) eller Kona er ikke forelsket i ham Anonymkode: 3245a...f94 2 1
ALB Skrevet 9. januar 2024 #8 Skrevet 9. januar 2024 Nysgjerrighet og anerkjennelse. Og en grei balanse av djerv kåthet og sårbarhet. Har du spurt henne? Dratt henne inntil deg og sagt at du lengter etter henne, at du ønsker å tenne henne, at for deg gjør mangelen på nærhet vondt, og at du ønsker å snakke om begges behov og ønsker på området? 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #9 Skrevet 9. januar 2024 Når du prøver deg, prøver du å få til sex, eller prøver du å få henne til å få lyst? For meg vil det være turn off om samboeren min ikke vet hva som gjør meg tent. Eller prøver å utforske det sammen med meg. Anonymkode: 59341...535 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #10 Skrevet 9. januar 2024 Jeg tror at endel kvinner har naturlig lavere lyst når barna er produsert, når de blir 40, eller 10 år ut i et forhold. Det er litt politisk ukorrekt for mange vil gjerne late som om vi alle har samme seksuelle potensiale (og hvis sekslivet et dårlig så skyldes det konkrete handlinger eller mangel på handlinger). Anonymkode: 933c6...3fd 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #11 Skrevet 9. januar 2024 En sexy cheeky personlighet Anonymkode: eacab...bbb 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #12 Skrevet 9. januar 2024 Jeg blir tent av kroppen til mannen min. Og kåtheten hans🔥 Anonymkode: 20743...bbe 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #13 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg tror at endel kvinner har naturlig lavere lyst når barna er produsert, når de blir 40, eller 10 år ut i et forhold. Det er litt politisk ukorrekt for mange vil gjerne late som om vi alle har samme seksuelle potensiale (og hvis sekslivet et dårlig så skyldes det konkrete handlinger eller mangel på handlinger). Anonymkode: 933c6...3fd Jeg kan love deg at det er potensiale igjen etter både 40 og 50, både for kvinner og menn. Jeg vet fordi jeg har opplevd det. Sex som ikke er til å tro. Det krevde nye seksualpartnere i mine tilfeller, men klarer man å være to som gjør deg spennende for hverandre så kanskje man kan blåse liv i et fast forhold igjen også. Jeg vet ikke, for jeg hadde null tenning igjen i mitt forhold og det var ikke til å redde siden alt gikk ut på å bare forsette som før, med litt surere stemning for hver dag. Anonymkode: 7d902...4e3 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #14 Skrevet 9. januar 2024 For min del var det konstant mas om sex. Ville jeg kose var det en invitasjon til sex, ville jeg kline var det invitasjon til sex. NEI, det var ikke det. Jeg ville bare kline og kose. Ikke sex. Fant til slutt ut at jeg har jeg responsiv sexlyst. Anonymkode: 3440b...2ab 5 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #15 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): For min del var det konstant mas om sex. Ville jeg kose var det en invitasjon til sex, ville jeg kline var det invitasjon til sex. NEI, det var ikke det. Jeg ville bare kline og kose. Ikke sex. Fant til slutt ut at jeg har jeg responsiv sexlyst. Anonymkode: 3440b...2ab Dette var problemet hos eksen min også. Nærhet og kos er veldig viktig for meg, men hver eneste gang jeg var nær han tok han det som en invitasjon til sex. Dette førte til at jeg trakk meg unna og sexlysten forsvant helt fordi jeg ikke fikk mine behov dekket. Kjæresten min matcher meg kjempe godt på dette punktet. Han gir masse kroppskontakt, klemmer og kyss gjennom dagen og lyste på han er kjempe stor. Anonymkode: 593ae...5fc 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #16 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette var problemet hos eksen min også. Nærhet og kos er veldig viktig for meg, men hver eneste gang jeg var nær han tok han det som en invitasjon til sex. Dette førte til at jeg trakk meg unna og sexlysten forsvant helt fordi jeg ikke fikk mine behov dekket. Kjæresten min matcher meg kjempe godt på dette punktet. Han gir masse kroppskontakt, klemmer og kyss gjennom dagen og lyste på han er kjempe stor. Anonymkode: 593ae...5fc Dette er et velkjent mønster. Tidlig i forholdet så er man generøs og opplever å få det man trenger. Lengre ut i forholdet så fokuserer du på hva du trenger (klemmer og kyss), han på det han trenger (sex) og det blir slutt. Anonymkode: 933c6...3fd
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #17 Skrevet 9. januar 2024 At han er hot🔥 Eneste som teller Anonymkode: 693b1...c19
Gjest tidsfordriv2023 Skrevet 9. januar 2024 #18 Skrevet 9. januar 2024 13 hours ago, anonym1312 said: Hva skal til for å tenne en kvinne i det daglige? Sliter skikkelig med samboeren… Hun vil omtrent ikke ta på meg. Hygiene, renslighet, mannlighet. Eg. Baller.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #19 Skrevet 9. januar 2024 At han er kjekk, snill og har guts (ikke er tafatt). Anonymkode: abf5d...d30 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #20 Skrevet 9. januar 2024 Jeg trenger at det er god stemning mellom oss for å kunne tenne. Småprat, flørt, latter. At han er interessert i meg, og viser det ved å ha lyst å snakke med meg og være sammen med meg. F.eks. når han foreslår at vi skal gå ut og spise uten barna, for det bar så koselig sist. Eller når han spør meg om hvordan jeg har det og hva jeg føler (om et tema), og svarer tilbake med fulle setninger selv. Anonymkode: 0070b...785 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå