AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #1 Del Skrevet 9. januar 2024 Hva er best og hvorfor? Ønsker meg toppmodellen kombinert vask/tørk. Elkjøp har det ene merket, Power det andre. Ingen av de vet liksom forskjellen på de og anbefaller så klart det de har inne. Men hva er eeeegentlig forskjellen?? Anonymkode: 11f62...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #2 Del Skrevet 15. januar 2024 ? Anonymkode: 11f62...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #3 Del Skrevet 15. januar 2024 Den som bråker minst. Anonymkode: 78ae1...f4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 15. januar 2024 #4 Del Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 9.1.2024 den 1.00): Hva er best og hvorfor? Ønsker meg toppmodellen kombinert vask/tørk. Elkjøp har det ene merket, Power det andre. Ingen av de vet liksom forskjellen på de og anbefaller så klart det de har inne. Men hva er eeeegentlig forskjellen?? Anonymkode: 11f62...bb5 Det er samme underliggende produsent, det er først og fremst markedsimage. Så jeg ville gått for den billigste om funksjonene er like. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 15. januar 2024 #5 Del Skrevet 15. januar 2024 Det er samme produsent, så forskjellen er nok ikke så stor annet enn produktnavn og at den ene selges på power og den andre på elkjøp. Har selv Electrolux vaskemaskin og tørketrommel og er fornøyd med de. Du kan jo legge igjen en link til de du vurderer mellom, så kan det være lettere å se om det er noe forskjell. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #6 Del Skrevet 15. januar 2024 Merkene i seg selv er hipp som happ. Det spesifikasjonene på de enkelte produktene som er relevant. Personlig ville jeg aldri kjøpt kombi hvis det var plass til begge deler. Anonymkode: 86b6e...c1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #7 Del Skrevet 15. januar 2024 3 hours ago, Gogglebox said: Det er samme produsent, så forskjellen er nok ikke så stor annet enn produktnavn og at den ene selges på power og den andre på elkjøp. Har selv Electrolux vaskemaskin og tørketrommel og er fornøyd med de. Du kan jo legge igjen en link til de du vurderer mellom, så kan det være lettere å se om det er noe forskjell. Korrektcdet du sier, Zanussi er "Billigmerket" og Electrolux er som regel midten og AEG topline men I prinsippet kan det være samme maskin pga noen har monopol på den type maskin i diverse land eller om man kjøper X antall stykker så er det samme eller tilnærmet samme maskin bare med annen logo. Anonymkode: a47e1...a0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #8 Del Skrevet 16. januar 2024 Jeg har en kombinert vask/tørk fra Electrolux nå. Det er en forholdsvis dyr maskin til rundt 20.000. Liker veldig godt at den har en skuff som samler opp lo, tømmer den regelmessig. På min forrige kombimaskin fantes ikke det, for all lo skulle etter sigende forsvinne ved skylling. Faktum er at mye samlet seg opp inne i maskinen. Den maskinen byttet jeg ut etter fem år. Den Electrolux-maskinen jeg har nå bråker litt mer enn min forrige maskin, og tøyet blir ikke fullt så tørt (da må jeg ta det en ekstra omgang, men kan bare stille inn noe ekstra tid), men alt i alt liker jeg maskinen godt så langt. Den er skånsom, min forrige maskin vasket mer "hardt". Anonymkode: 235e1...b02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
. Anonym. Skrevet 16. januar 2024 #9 Del Skrevet 16. januar 2024 Miele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #10 Del Skrevet 16. januar 2024 Vi er på det 10. året med vår Eletrolux vaskemaskin som vi kjøpte (på tilbud) til 4-5000kr i 2014. Så jeg går for det merket. Har en sjelden gang måtte satt den på om natta pga. oppkast/bæsjeuhell hos barnet, og sa beklager til naboen dagen etter. Den er så stillegående at de hadde ikke hørt noe, og da har vi naboer både ved siden av, og under oss. I tillegg samler den opp alt av hår når vi vasker. Blir tungt å si farvel en vakker dag, håper på maaange år til Anonymkode: 46927...0a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #11 Del Skrevet 16. januar 2024 . Anonym. skrev (2 minutter siden): Miele Spørsmålet var AEG eller Electrolux... Søsteren min har forresten Miele. Hun har hatt AEG tidligere, og synes ikke at maskinen fra Miele er spesielt bedre, selv om den er veldig dyr. Anonymkode: 235e1...b02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #12 Del Skrevet 16. januar 2024 On 1/9/2024 at 1:00 AM, AnonymBruker said: Hva er best og hvorfor? Ønsker meg toppmodellen kombinert vask/tørk. Elkjøp har det ene merket, Power det andre. Ingen av de vet liksom forskjellen på de og anbefaller så klart det de har inne. Men hva er eeeegentlig forskjellen?? Anonymkode: 11f62...bb5 Electrolux og AEG er samme produkt. De produserer under to navn, men er et å samme firma (Elctroluxgroup). Kvalitetsmessig tror jeg ikke du merker så veldig mye. Velg den maskinen med best spec. Omdreininger, antall kg, program, tørkeevne og energiklasse osv. Bare pass på at de ikke "prakker" på deg noe du ikke er komfortabel med. Veldig ofte har selgere god fortjeneste på den ene foran den andre, å da vil de prøve å snakke deg trill rundt. (har jobbet i bransjen). Jeg hadde valgt denne: https://www.whiteaway.no/hvitevarer/vaskemaskin/kombinert-vask-tork-maskin/product/electrolux-ew9w7449s9/ Anonymkode: 605b7...2cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #13 Del Skrevet 16. januar 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Vi er på det 10. året med vår Eletrolux vaskemaskin som vi kjøpte (på tilbud) til 4-5000kr i 2014. Så jeg går for det merket. Har en sjelden gang måtte satt den på om natta pga. oppkast/bæsjeuhell hos barnet, og sa beklager til naboen dagen etter. Den er så stillegående at de hadde ikke hørt noe, og da har vi naboer både ved siden av, og under oss. I tillegg samler den opp alt av hår når vi vasker. Blir tungt å si farvel en vakker dag, håper på maaange år til Anonymkode: 46927...0a0 Samme her! Betalte 5500,- i 2013, koster egentlig 8000 kr den gang. Har vært med på 4 flyttelass, og den går fortsatt veldig bra. Så når det gjelder vaskemaskin, så har jeg alltid gått for Electrolux. Anonymkode: 86b6e...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #14 Del Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Merkene i seg selv er hipp som happ. Det spesifikasjonene på de enkelte produktene som er relevant. Personlig ville jeg aldri kjøpt kombi hvis det var plass til begge deler. Anonymkode: 86b6e...c1f Altså, jeg hadde jo aldri vurdert en kombi om jeg hadde hatt plass til en av hver 😛 det sier seg selv at de er myyye bedre hver for seg. Men den muligheten har jeg desverre ikke plass til. Anonymkode: 11f62...bb5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #15 Del Skrevet 16. januar 2024 Gogglebox skrev (På 15.1.2024 den 16.13): Det er samme produsent, så forskjellen er nok ikke så stor annet enn produktnavn og at den ene selges på power og den andre på elkjøp. Har selv Electrolux vaskemaskin og tørketrommel og er fornøyd med de. Du kan jo legge igjen en link til de du vurderer mellom, så kan det være lettere å se om det er noe forskjell. Elkjøp: https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vask-og-tork/kombinert-vaskemaskin-og-torketrommel/electrolux-perfectcare-900-vasktork-ew9w8862e9/340214 Power: https://www.power.no/hvitevarer/klesvask/kombinert-vasktoerk/aeg-9000-serien-lwr964p16h-kombi-vasktoerk/p-1992522/ Anonymkode: 11f62...bb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #16 Del Skrevet 16. januar 2024 15 minutter siden, AnonymBruker said: Elkjøp: https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vask-og-tork/kombinert-vaskemaskin-og-torketrommel/electrolux-perfectcare-900-vasktork-ew9w8862e9/340214 Power: https://www.power.no/hvitevarer/klesvask/kombinert-vasktoerk/aeg-9000-serien-lwr964p16h-kombi-vasktoerk/p-1992522/ Anonymkode: 11f62...bb5 Det er vel relativt likt på begge maskinene. Lik kapasitet, begge har varmepumpeteknologi, damp, likt støynivå.. AEG kan styres med app, vet ikke om det gjelder for den fra Elkjøp også. Jeg har så dårlig erfaring med Elkjøp sin kundeservice, at jeg hadde valgt AEG sin utelukkende pga det. Så hadde jeg prutet ned prisen for at jeg skulle handle hos dem fremfor Elkjøp, så klart. Anonymkode: 86b6e...c1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 16. januar 2024 #17 Del Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Elkjøp: https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vask-og-tork/kombinert-vaskemaskin-og-torketrommel/electrolux-perfectcare-900-vasktork-ew9w8862e9/340214 Power: https://www.power.no/hvitevarer/klesvask/kombinert-vasktoerk/aeg-9000-serien-lwr964p16h-kombi-vasktoerk/p-1992522/ Anonymkode: 11f62...bb5 Jeg har den fra AEG, er veldig fornøyd med den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #18 Del Skrevet 17. januar 2024 Hjertlig takk for mange steg vidre på veien til ny maskin ❤️ Da går turen til Power i helga! Hva er reel sum når man pruter på en så dyr ting? 10%? Anonymkode: 11f62...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #19 Del Skrevet 17. januar 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: Hjertlig takk for mange steg vidre på veien til ny maskin ❤️ Da går turen til Power i helga! Hva er reel sum når man pruter på en så dyr ting? 10%? Anonymkode: 11f62...bb5 Det jeg gjør: "Jeg er på utkikk etter kombi vask/tørk og har sett meg ut denne fra AEG, og tilsvarende Electrolux hos Elkjøp som koster mindre. Hva slags tilbud kan du gi meg for at jeg skal handle hos deg i dag"? Anonymkode: 86b6e...c1f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå