Gå til innhold

Neste valg hvor vi kan (prøve) å bestemme hvem som styrer: utrydding av ulv og gaupe.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket parti skal man unngå for å slippe skyting av ulv og gaupe? Hvilket parti er for å ha alle ville dyr i Norsk natur? 

Jeg synes det er helt grusomt at de må skyte masse ulv, i det som skulle være deres trygge sone. Og da vil jeg gjerne vite hvem jeg bør stemme for, for å få bort de personene som er så for å fjerne våre ville dyr. Både ulv, gaupe, jerv og bjørn. De må da få lov til å være her de og? Begrense bestanden av sau kanskje? Det er visst fulle lagre av sau på frysere for ett par år frem i tid. 

For ikke å snakke om alt annet overproduksjon av kjøtt i dårlige forhold. :( 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kompis2 skrev (2 minutter siden):

Takk!

Ingen årsak er medlem der lederen er Erik Selle 

AnonymBruker
Skrevet

Vil vi ha et Norge som ikke produserer mat da? Så får vi stor matmangel i form av kjøtt akkurat som at dagens politikk fører til melkemangel? Nei, vi må forvalte rovdyra og ikke la DE bestemme, så da må vi stemme på parti som er for det. 

Anonymkode: 60b76...021

Skrevet

Fra Konservativt sitt program

"

Rovdyrforvaltning

Norge har et rikt dyreliv, der mat produseres over hele landet gjennom beitebruk både på innmark og i utmark. Dette fører til konflikt mellom rovdyr og mennesker. PDK ønsker å prioritere matproduksjon og annen næring der slike konflikter oppstår, og fellingstillatelse må da gis uten unødig opphold. Bestandsmålene for kongeørn, gaupe, jerv, bjørn og ulv må bestemmes ut fra en restriktiv forståelse, og de som lever nært inn på rovdyrene må ha stor påvirkningsmulighet til å fastsette disse målene"

Hvis du vil ha rovdyr i norsk natur anbefaler jeg å unngå Senterpartiet, KrF, Konservativt og også SV, som i samarbeid med regjeringen har vist at de ikke er på dyrenes side. 

De tryggeste partiene ift dette er Rødt, MDG og V

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...