AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #1 Del Skrevet 8. januar 2024 Ønsker å slippe den evige napping/voksing av overleppen. Noen som har prøvd epilator til ansiktet? Noen tips til en bra modell? Anonymkode: 4aa2f...1f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #2 Del Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 9.1.2024 den 0.27): Ønsker å slippe den evige napping/voksing av overleppen. Noen som har prøvd epilator til ansiktet? Noen tips til en bra modell? Anonymkode: 4aa2f...1f6 En epilator napper jo også, og er ikke mer varig enn voksing og annen napping. Mener du IPL? Anonymkode: 29c76...9d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #3 Del Skrevet 11. januar 2024 Anbefaler deg å heller vokse da, epilator er seigpining. Anonymkode: 85f72...e07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #4 Del Skrevet 11. januar 2024 Så nå at du har prøvd voks, epilator fungerer jo på akkurat samme måte, hvorfor mener du at epilator skulle vært mindre stress enn å vokse? Anonymkode: 85f72...e07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #5 Del Skrevet 11. januar 2024 IPL fungerer til en viss grad, men min skal bare brukes under kinnbena og hår som kommer av hormoner forsvinner ikke. Anonymkode: 13a67...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElisabethS65 Skrevet 12. januar 2024 #6 Del Skrevet 12. januar 2024 Jeg har brukt denne i ansiktet https://www.alvaskin.no/products/alvaskin-harfjerner Jeg har fortsatt noen hår her og der, men det er mye bedre nå, til tross for at jeg har mer hår enn vanlig på grunn av høye nivåer av testosteron 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå