AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #1 Del Skrevet 8. januar 2024 Jeg har plutselig fått noen nupper her og der i huden. Det er stort sett på halsen/i halsgropa, og mellom brystene. På halsen har jeg noen små skintags, disse drar jeg bare vekk. Da forsvinner de, og huden blir normal igjen. Mellom brystene er det mer ruhet i huden, ingen tydelige tags. Bortsett fra akkurat dette er huden frisk og myk. Jeg har alltid hatt babymyk hud, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få gjort noe med dette. Noen som har tips? Anonymkode: 2481f...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #2 Del Skrevet 9. januar 2024 Fått det samme, aner ikke hva det er, veldig irriterende! Anonymkode: 096eb...fac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 9. januar 2024 #3 Del Skrevet 9. januar 2024 Det er ganske vanlig at huden kan bli noe tørrere nå vinterstid, man dusjer kanskje i varmere vann, bruker mer ullundertøy og blir kanskje litt svett osv. Du/dere kan forsøke å skrubbe lett med en myk frottèklut eller kroppsskrubb på de områdene som blir nuppete, og bruk rikelig med bodylotion mens huden ennå er litt fuktig. Om det ikke hjelper, forsøk en krem eller toner med glycolsyre (som virker lett eksfolierende), f.eks. The Ordinary Glycolic Acid Toner 7%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå