AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #1 Skrevet 8. januar 2024 Jeg kjenner en vennine som sier følgende: Det kan være at venninnen din kan ha tilsatt en sprøytemidler på kjekssjokoladen du fikk. Er det mulig at noen kan stjele sprøytemidler fra sykehuset og forsåvidt tilsette det på kjekssjokoladen? Anonymkode: 99267...ce5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #2 Skrevet 8. januar 2024 Hun prøver forresten og bli gravid. Anonymkode: 99267...ce5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #5 Skrevet 8. januar 2024 En sprøytemiddel.. for en grammatikk 🤪. Et sprøytemiddel er noe man har på planter. Ikke noe man gir mennesker på sykehus. «Å forsåvidt tilsette på kjekssjokoladen» er og en helt koko dum språkføring. Man bruker ikke forsåvidt i den sammenheng. Anonymkode: caed2...8de 5 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #6 Skrevet 8. januar 2024 Mange som prøver å bli gravide på den måten? Med kjeks? Anonymkode: ba5df...dc3 3 1
Tiuren Skrevet 8. januar 2024 #7 Skrevet 8. januar 2024 Just now, AnonymBruker said: Mange som prøver å bli gravide på den måten? Med kjeks? Anonymkode: ba5df...dc3 Tilfeldig ubeskyttet kjeks... 23 2
Mezzosoprena Skrevet 8. januar 2024 #8 Skrevet 8. januar 2024 Prøv å forklar problemstillingen en gang til... 7
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #10 Skrevet 8. januar 2024 TS her. Jeg ser at formuleringen er feil. Saken er som følger: En vennine fikk en sjokoladekjeks (flytende sjokolade inni) fra en annen vennine som er sykepleier. Hun mener vedkommende kan ha tilsatt sprøyte som brukes fra sykehuset for å hindre henne å bli gravid. Spørsmålet mitt er: Er dette sannsynlig? Anonymkode: 99267...ce5 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #11 Skrevet 8. januar 2024 Sprøytemidler, som roundup? 🤣 Anonymkode: 964fa...117 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #12 Skrevet 8. januar 2024 dum dummere. er det sannsynlig at jeg dør i morgen? hva synes dere folkens? 🤦♂️ Anonymkode: 06886...04f 5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #13 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS her. Jeg ser at formuleringen er feil. Saken er som følger: En vennine fikk en sjokoladekjeks (flytende sjokolade inni) fra en annen vennine som er sykepleier. Hun mener vedkommende kan ha tilsatt sprøyte som brukes fra sykehuset for å hindre henne å bli gravid. Spørsmålet mitt er: Er dette sannsynlig? Anonymkode: 99267...ce5 Det høres helt ærlig som at venninnen din (hun som prøver å bli gravid) lider av vrangforestillinger. Du bør sende en bekymringsmelding til fastlegen hennes og skrive dette. Nei, det er ikke sannsynlig fordi det finnes ikke et legemiddel som hindrer noen å bli gravid som man kan sprøyte inn i maten til folk. Anonymkode: 964fa...117 4 15
Mezzosoprena Skrevet 8. januar 2024 #14 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): TS her. Jeg ser at formuleringen er feil. Saken er som følger: En vennine fikk en sjokoladekjeks (flytende sjokolade inni) fra en annen vennine som er sykepleier. Hun mener vedkommende kan ha tilsatt sprøyte som brukes fra sykehuset for å hindre henne å bli gravid. Spørsmålet mitt er: Er dette sannsynlig? Anonymkode: 99267...ce5 På spørsmålet om en sykepleier kan stjele medisin fra sykehuset, så er svaret selvfølgelig ja. Men det har store konsekvenser for dem, så det er ikke normalt. At en person skulle tilsette medisiner stjålet fra et sykehus i en sjokoladekjeks for å hindre en annen kvinne i å blir gravid, er ekstremt lite sannsynlig!! 7 5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #15 Skrevet 8. januar 2024 Tilsatt sprøyte? Høres ikke ut som noen av dere burde bli gravide. Anonymkode: 20bca...b19 8
Tiuren Skrevet 8. januar 2024 #16 Skrevet 8. januar 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: TS her. Jeg ser at formuleringen er feil. Saken er som følger: En vennine fikk en sjokoladekjeks (flytende sjokolade inni) fra en annen vennine som er sykepleier. Hun mener vedkommende kan ha tilsatt sprøyte som brukes fra sykehuset for å hindre henne å bli gravid. Spørsmålet mitt er: Er dette sannsynlig? Anonymkode: 99267...ce5 Nei. Tror ingen av dere bør få barn, egentlig. 9
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #17 Skrevet 8. januar 2024 Helt klart, ganske vanlig å gi sine prøvende venninner p-sprøyte gjennom sjokoladekjeks. Hva ellers har man venninner til? 😁🤪 Anonymkode: 16d84...530 2 3
NakenPanda Skrevet 8. januar 2024 #18 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): TS her. Jeg ser at formuleringen er feil. Saken er som følger: En vennine fikk en sjokoladekjeks (flytende sjokolade inni) fra en annen vennine som er sykepleier. Hun mener vedkommende kan ha tilsatt sprøyte som brukes fra sykehuset for å hindre henne å bli gravid. Spørsmålet mitt er: Er dette sannsynlig? Anonymkode: 99267...ce5 Venninna di har mentale problemer sånn er det 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #19 Skrevet 8. januar 2024 Sykepleiere får mye pepper på kg, men dette tok kaka. Eller kjeksen. Anonymkode: 5b0e9...e4c 6 2
Minitroll Skrevet 8. januar 2024 #20 Skrevet 8. januar 2024 Aldri spise kjeks fra noen man ikke stoler på😂 og ja. Sykepleiere kan stjele medisin og alt de vil, men da risikerer de autorisasjon og å miste jobb. Så med mindre disse venninnene dine lever i en vill såpeserie så går det nok fint. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå