Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre med tomme permer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Rydder hus, og har sikkert 15 tomme permer av ulike slag, med og uten logoer fra gamle jobber og skoler. 

Synes det er litt kjipt å bare kaste sånt, så jeg lurer på om noen har en idé til hva jeg kan gjøre med de? Gi de til en skole eller noe kanskje? 😅

Anonymkode: a809e...fcb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gi til barnehage. 

Anonymkode: 374ce...8a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her har gjenbrukstasjonen en avdeling hvor fult brukelige ting kan plasseres, så kan de som vil hente.

Du kan også annonsere 'gi bort' eller selges billig  på fb eller tilsvarende. Permer er det alltid noen som trenger

Anonymkode: 96bc8...875

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kaste. Ingen bruker det lenger.

Anonymkode: 03c16...e71

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva skal man men permer i dagens samfunn? Før så hadde jeg alle betalte regninger. Men nå får man ikke fysiske regninger lenger. Ikke på jobb heller. Der er alt digital. Så kast dem hvis ingen barnehager vil ha dem. Eneste plassen jeg kan tenke meg bruker dem. For å ha tegninger fra barna inni. 

Anonymkode: 16fd4...6ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hva skal man men permer i dagens samfunn? Før så hadde jeg alle betalte regninger. Men nå får man ikke fysiske regninger lenger. Ikke på jobb heller. Der er alt digital. Så kast dem hvis ingen barnehager vil ha dem. Eneste plassen jeg kan tenke meg bruker dem. For å ha tegninger fra barna inni. 

Anonymkode: 16fd4...6ae

Ikke vet jeg hva man bruker permer til idag, men jeg får alltid gitt de bort når jeg prøver på det. 

Anonymkode: e3436...bba

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.1.2024 den 9.51):

Ikke vet jeg hva man bruker permer til idag, men jeg får alltid gitt de bort når jeg prøver på det. 

Anonymkode: e3436...bba

Et eksempel er rapporter fra ulike leger, habilitering osv. Oss med barn med ulike former for diagnoser får faktisk en god del papirer i fysisk form,og da er permer genialt.

Anonymkode: 112bc...7fe

Skrevet

Barnehager bruker det i hvert fall. Spør om de trenger 

Anonymkode: 33407...737

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...