AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #1 Skrevet 8. januar 2024 Foruten Lindex som har en del unisexklær, kan noen tipse om andre butikker som selger babyklær til jenter som ikke er bare tyll, paljetter, rysjer og blomster? 😅 Greit nok med noe rosa og lilla, men gjerne hvitt, pastell, beige, gult, oransje klær. Jeg ønsker ikke å kle babyen min som en «liten prinsesse». Anonymkode: b67c9...250
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #3 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Foruten Lindex som har en del unisexklær, kan noen tipse om andre butikker som selger babyklær til jenter som ikke er bare tyll, paljetter, rysjer og blomster? 😅 Greit nok med noe rosa og lilla, men gjerne hvitt, pastell, beige, gult, oransje klær. Jeg ønsker ikke å kle babyen min som en «liten prinsesse». Anonymkode: b67c9...250 Nameit, kappahl, Lindex, hm, Cubus. Noen plagg her og der for å få det riktige antrekket. Anonymkode: 4b49f...5ca
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #4 Skrevet 8. januar 2024 Ja, over alt. Bare å finne tøy du liker. Anonymkode: a5f89...b1c
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #5 Skrevet 8. januar 2024 Jeg synes det var greit å finne i mange butikker Jeg kjøpte også mye i det som var "guttedelen" i butikkene. Har hatt mye fra Newbie, Hust&Claire, Polarn & Pyret, Name It, MarMar, H&M og Lindex Anonymkode: 50659...d16
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #6 Skrevet 8. januar 2024 Jeg syns alle butikker har nøytrale klær. Hvor har du sett? Anonymkode: 84b79...eb9
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #7 Skrevet 8. januar 2024 Jeg har handlet litt i «gutteavdelingen» til minstemor. Anonymkode: 7c93e...22f
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #8 Skrevet 8. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Foruten Lindex som har en del unisexklær, kan noen tipse om andre butikker som selger babyklær til jenter som ikke er bare tyll, paljetter, rysjer og blomster? 😅 Greit nok med noe rosa og lilla, men gjerne hvitt, pastell, beige, gult, oransje klær. Jeg ønsker ikke å kle babyen min som en «liten prinsesse». Anonymkode: b67c9...250 Heltunik.no har mye hvitt og lyse farger. Jeg har handlet Dumbo og Ole Brumm der. Anonymkode: 2dbf9...403
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #9 Skrevet 9. januar 2024 Ulltøy : P.O.P , Woolland (de har mye i blått til jenter), joha har mye nøytral ull i rødt, grønt, jordfarger osv. Lil Atelier og Konges Sløjd om du skal ha litt finere klær Anonymkode: 16cfe...87e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå