AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #1 Skrevet 8. januar 2024 Hun er inuitt (eller halvt, har ikke spurt så mye om det), hvis det har noe å si. Dere vet, kulturelt og sånt. Anonymkode: fcb8c...6c0
Fighter83 Skrevet 8. januar 2024 #2 Skrevet 8. januar 2024 Vet ikke. Kanskje hun liker å bake og har bakt litt mer enn hun klarer å spise opp. Ønsker dermed å gi bort til naboene for å bli kjent og være hyggelig? 6
svartkatt Skrevet 8. januar 2024 #3 Skrevet 8. januar 2024 Spør henne. Kanskje det er en kulturell greie, eller en måte å bli kjent på. Noen mennesker er bare hyggelig på den måten. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #4 Skrevet 8. januar 2024 Det er i utgangspunktet hyggelig. Men jeg har selv hatt naboer (helnorske) som kom på døren med mat støtt og stadig, og jeg likte det ikke. Føltes som de ville komme meg nærmere enn jeg var komfortabel med. Anonymkode: cc567...230 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #5 Skrevet 8. januar 2024 Så kjekt, ville blitt nysgjerrig og ønsket å bli litt kjent med naboen. Kanskje invitert på en kaffe. Anonymkode: 7ad85...64e 3
Fighter83 Skrevet 8. januar 2024 #6 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det er i utgangspunktet hyggelig. Men jeg har selv hatt naboer (helnorske) som kom på døren med mat støtt og stadig, og jeg likte det ikke. Føltes som de ville komme meg nærmere enn jeg var komfortabel med. Anonymkode: cc567...230 Vis du ikke vil så er det jo bare å si neitakk.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #7 Skrevet 8. januar 2024 For mye fritid, kanskje? Anonymkode: 5c0e9...bb9
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #8 Skrevet 8. januar 2024 Jeg tror hun misliker deg og har forgiftet brødet. Anonymkode: b352c...ca5 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #9 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det er i utgangspunktet hyggelig. Men jeg har selv hatt naboer (helnorske) som kom på døren med mat støtt og stadig, og jeg likte det ikke. Føltes som de ville komme meg nærmere enn jeg var komfortabel med. Anonymkode: cc567...230 Gud forby om man skal komme nær og bli gode naboer! Ikke rart stadig flere dauer i egen leilighet og blir funnet ugkjennkjennelig. Nordmenn må da være verdens kaldeste og minst sosiale folkeslag. Anonymkode: e9cb9...35a 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #10 Skrevet 8. januar 2024 At hun er hyggelig og liker å dele goder. Min tidligere utleier, pleide å lage kjøttkaker til meg. Hun stekte opp mange på en gang, og ga noen til meg også. Er det blitt helt feil å være hyggelig? Anonymkode: 0fa0f...573
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #11 Skrevet 8. januar 2024 Naboen liker å bake og får godt resultat. Dernest liker hyn å dele det med deg fordi det gleder giveren. Mye omtanke også. Vil vise at bryr seg. Veldig fin gest. Hun bryr seg om deg. Anonymkode: 7acc7...b6f 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #13 Skrevet 9. januar 2024 Random act of kindness. Du er heldig som har så snille naboer Anonymkode: 85084...cc7 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #14 Skrevet 9. januar 2024 Dette kan bare bety en ting, hun er interessert i sex. Neste blir myke boller med sprekk, servert varme med nylagt melis strategisk plassert slik at den renner inn mot hullet……. Er egentlig bare å åpne døren kliss naken neste gang Anonymkode: 0fda7...e32
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #15 Skrevet 9. januar 2024 Jeg opplevde det samme en gang, men i mitt tilfelle kom naboen på døra med en kake istedenfor brød. Det ble ganske pinlig siden jeg har cøliaki men turte ikke si noe! Jeg var også akkurat på vei ut døra og hadde ikke tid til besøk. Tanken var god, jeg tok imot kaka men følte meg ganske dum som hverken kunne spise den selv eller be henne inn. Hadde jeg bedt henne inn hadde det også blitt kleint siden hun da hadde sett at jeg ikke kunne spise kaka. Hun var norsk forresten. Ville sikkert bare bli kjent. Anonymkode: 3f48a...65e 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #16 Skrevet 9. januar 2024 Jeg elsker å bake, men vil ikke spise alt jeg lager, så jeg gir bort det jeg ikke skal spise selv. Anonymkode: 53f0f...4bc
Brunhilde Skrevet 9. januar 2024 #17 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg elsker å bake, men vil ikke spise alt jeg lager, så jeg gir bort det jeg ikke skal spise selv. Anonymkode: 53f0f...4bc Jeg vet at den ene sønnen til naboen min er veldig glad i kanelboller, så når jeg baker det pleier jeg å sende bort tre-fire stykker. Naboen er ikke glad i å bake, så han blir glad for det.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #18 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Gud forby om man skal komme nær og bli gode naboer! Ikke rart stadig flere dauer i egen leilighet og blir funnet ugkjennkjennelig. Nordmenn må da være verdens kaldeste og minst sosiale folkeslag. Anonymkode: e9cb9...35a Jada jada, i virkeligheten er det ikke så moro at det ringer på støtt og stadig når man endelig kan sette seg ned for kvelden, kanskje i pysjen, og naboen har bakt boller og vil slå av en prat. Mange ganger i måneden. Da er jeg nok kald og lite sosial, da. Treffer veldig mange mennesker i løpet av dagen, og vil gjerne være bittelitt for meg selv, og med familien min, når jeg er hjemme. Anonymkode: cc567...230 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #19 Skrevet 9. januar 2024 Så hyggelig, tenker jeg. Er vel ikke så mye å legge i det enn at vedkommende tenker på sine medmennesker. Anonymkode: bec92...95e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #20 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg opplevde det samme en gang, men i mitt tilfelle kom naboen på døra med en kake istedenfor brød. Det ble ganske pinlig siden jeg har cøliaki men turte ikke si noe! Jeg var også akkurat på vei ut døra og hadde ikke tid til besøk. Tanken var god, jeg tok imot kaka men følte meg ganske dum som hverken kunne spise den selv eller be henne inn. Hadde jeg bedt henne inn hadde det også blitt kleint siden hun da hadde sett at jeg ikke kunne spise kaka. Hun var norsk forresten. Ville sikkert bare bli kjent. Anonymkode: 3f48a...65e Er du virkelig så konkiktsky. Da hadde jeg sagt, ååå så koselig å snilt. Jeg har desverre søliaki, så jeg kan desverre ikke ta den imot. Eller det samme, men avslutte med hvis det går greit for deg så kan jeg ta den med på jobben. Fortell da om nabodama, gi tilbake fatet og si at de satte pris på kaken og at de syntes den var god Anonymkode: 0fa0f...573 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå