AnonymBruker Skrevet 8. januar #1 Del Skrevet 8. januar Victoria, Amanda, Charlotte, Sofia, Vanessa, Pernille, Nora, Kaia og Louise. Vi venter ei lita jente i februar, men vi klarer virkelig ikke bli enige om navn 🙁 hvilke likte dere best av forslagene over? Anonymkode: 7d952...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #2 Del Skrevet 8. januar Louise Anonymkode: 20725...6df 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 8. januar #3 Del Skrevet 8. januar Kaia 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanino Skrevet 8. januar #4 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Victoria, Amanda, Charlotte, Sofia, Vanessa, Pernille, Nora, Kaia og Louise. Vi venter ei lita jente i februar, men vi klarer virkelig ikke bli enige om navn 🙁 hvilke likte dere best av forslagene over? Anonymkode: 7d952...bca Viktigste er at du synes et av de er fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #5 Del Skrevet 8. januar Amanda Anonymkode: 19ae8...a6b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #6 Del Skrevet 8. januar Amanda eller Nora Anonymkode: 1b1b6...518 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #7 Del Skrevet 8. januar Liker best Victoria og Amanda av de. Men hva med Leonora? Anonymkode: fda7d...000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 8. januar #8 Del Skrevet 8. januar Nora. Eller Sofie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #9 Del Skrevet 8. januar Sofia Anonymkode: df441...ff7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #10 Del Skrevet 8. januar Amanda. Louise på andreplass. Fine begge to. Anonymkode: c1125...b28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #11 Del Skrevet 8. januar Nora er mye brukt, hun vil garantert få flere i bhg og i klassen. Sofia er på vei "opp", trend nå. Styr unna Vanessa. Amanda har jeg alltid likt, en av mine bestemødre het det. Louise, Charlotte og Victoria funker alle godt i flere land dersom det er viktig for dere, og er fine navn alle sammen. Pernille er også fint, og ikke så mye brukt nå. Ville nok valgt Amanda eller Pernille av disse. Anonymkode: 753ba...eb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #12 Del Skrevet 8. januar Amanda Anonymkode: 72fa4...cf7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #13 Del Skrevet 8. januar Amanda er helt ok, men jeg liker nok Pernille bedre. Kaia liker jeg ikke så godt, men syns Kajsa er pent. Victoria er klassisk og pent, men veldig oppbrukt. De andre liker jeg ikke så godt. Anonymkode: 1d1d5...2f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #14 Del Skrevet 8. januar Kun Kaia! Anonymkode: d5ebe...72c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #15 Del Skrevet 8. januar Nora! Anonymkode: baca9...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #16 Del Skrevet 8. januar Jeg liker best Charlotte. Og Louise syns jeg var fint Anonymkode: d9f41...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 8. januar #17 Del Skrevet 8. januar Jeg er veldig glad i Kaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 8. januar #18 Del Skrevet 8. januar Pernille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaane doe Skrevet 8. januar #19 Del Skrevet 8. januar Victoria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 8. januar #20 Del Skrevet 8. januar Louise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå