AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #1 Skrevet 8. januar 2024 Jeg kjenner at jeg lett blir berørt av mennesker. Venner og mennesker jeg ikke har møtt før, som deler noe av livet sitt. Glad i er for noen sterke ord. Likevel kjenner jeg det. Noen som kjenner seg igjen? Kan man si man er glad I mange på bakgrunn av dette? Anonymkode: 2eab3...7ef
KnekkeBørre Skrevet 8. januar 2024 #2 Skrevet 8. januar 2024 (endret) Og si at man er glad i skal ikke forveksles med ordene "jeg elsker" og kan aldri slites ut. Og ha ett bløtt hjerte og føle varme ovenfor trivielle ting ovenfor enkle ting er en god egenskap. Eksenpel: "Jeg elsker fårikål(!) Og jeg er oppriktig glad i mennesker som sier "hei" og smiler til meg når de går forbi. Endret 8. januar 2024 av KnekkeBørre 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #3 Skrevet 8. januar 2024 KnekkeBørre skrev (1 time siden): Og si at man er glad i skal ikke forveksles med ordene "jeg elsker" og kan aldri slites ut. Og ha ett bløtt hjerte og føle varme ovenfor trivielle ting ovenfor enkle ting er en god egenskap. Eksenpel: "Jeg elsker fårikål(!) Og jeg er oppriktig glad i mennesker som sier "hei" og smiler til meg når de går forbi. Så fint å høre. Da er vi to😀 Anonymkode: 2eab3...7ef
KnekkeBørre Skrevet 8. januar 2024 #4 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så fint å høre. Da er vi to😀 Anonymkode: 2eab3...7ef Vi er nok mange 😊 Ser nå at jeg hadde forferdelige grammatiske feil og klusset det skikkelig til med tegnsettingen i forrige kommentar. Jeg er ikke analfabetisk, men full.. 🥴👍
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #5 Skrevet 8. januar 2024 KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): Vi er nok mange 😊 Ser nå at jeg hadde forferdelige grammatiske feil og klusset det skikkelig til med tegnsettingen i forrige kommentar. Jeg er ikke analfabetisk, men full.. 🥴👍 😅 skjønte hva du mente 🤗 Anonymkode: 2eab3...7ef 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #6 Skrevet 8. januar 2024 Ja, jeg er glad i mange. Tror ikke de er glad i meg på samme måten riktignok. Jeg er bare en perifer, en bekjent eller et svakt minne. Anonymkode: 17f31...3a1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #7 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ja, jeg er glad i mange. Tror ikke de er glad i meg på samme måten riktignok. Jeg er bare en perifer, en bekjent eller et svakt minne. Anonymkode: 17f31...3a1 Det hørtes litt sårt ur? Anonymkode: 2eab3...7ef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå