AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #1 Skrevet 8. januar 2024 Jeg har alltid vært konservativ og flink pike, men etter at jeg ble alenemor og er singel på 3.året, så har jeg blitt litt likegyldig til dette med sex, dating og forhold. Jeg har ingen problemer med å være alene resten av livet om det er så. Jeg hadde en fast sexpartner i hele fjor og vår sex er det beste jeg har hatt. Men i dag kom jeg i snakk med en sykt kjekk mann og jeg tror jeg skal takke ja til date med han. Tenk Viggo Mortensen liksom! 🤩 Er det innafor å bytte på to sexpartnere? Jeg har aldri gjort det før. Jeg føler det er litt slemt mot han første, men jeg har vært tydelig på at jeg ikke ønsker forhold akkurat nå. Informerer dere den andre parten om at dere også har sex med en annen? Jeg tror ikke min faste sexpartner blir happy om jeg sier det akkurat. Anonymkode: 63795...c57
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #3 Skrevet 8. januar 2024 Snakk om det. Enten dere eksklusive eller ikke. Hvis dere ikke har blitt enige om noe er det jo mulig han har flere også, men og begynne og rote seg inn i og skulle skjule ting og lyve vil bare skape drama. Anonymkode: 2c872...76d 1
KnekkeBørre Skrevet 8. januar 2024 #5 Skrevet 8. januar 2024 Din tid som "konservativ og flink pike" er definitivt over, så nå må du finne på noe nytt å skrive i bio'n din. Hils Viggo Mortensen fra meg og si at han skylder meg fortsatt 168 bingelinger for den kebaben. 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #6 Skrevet 8. januar 2024 Jeg hadde likt å vite om det ihvertfall. Så jeg kunne avsluttet det hele. M43 Anonymkode: a22a2...e67
Fighter83 Skrevet 8. januar 2024 #7 Skrevet 8. januar 2024 Det er innafor når dere ikke har avtalt eksklusivitet men når du vet at han du har sex med pr i dag ikke blir happy så sier det også litt om at du ikke ønsker noe seriøst med han også. Om dere kun har sex og ingen annen relasjon utenom senga så er det også litt kjedelig i lengden. Forstår da godt at du vil ha en date med en Viggo M look-a-like😅 Han er jo flott utseendemessig men du vil jo også ha litt romantikk ser det ut til. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #8 Skrevet 8. januar 2024 8 minutter siden, AnonymBruker said: Snakk om det. Enten dere eksklusive eller ikke. Hvis dere ikke har blitt enige om noe er det jo mulig han har flere også, men og begynne og rote seg inn i og skulle skjule ting og lyve vil bare skape drama. Anonymkode: 2c872...76d Nei, jeg vet at han ikke har sex med flere. Vi har vel ikke blitt enige om å være eksklusive, men heller ikke snakket om sex med andre. Å lyve og skjule ting synes jeg heller ingenting om. Men jeg vet at om jeg tar en prat med han om dette, så blir han nok sur. 😬 Det er ikke sikkert daten eller evt. sex (om vi kommer så langt) er bra eller gøy heller. Ts Anonymkode: 63795...c57
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #9 Skrevet 8. januar 2024 Hvis du tar alle forholdsregler om sikker sex, så kan du godt prøvekjøre en ny en uten å informere. Hvis jeg var din faste, og du ville beholde en til, så hadde jeg likt å ha en samtale rundt det. Anonymkode: 1758c...ed1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #10 Skrevet 8. januar 2024 3 minutter siden, Fighter83 said: Det er innafor når dere ikke har avtalt eksklusivitet men når du vet at han du har sex med pr i dag ikke blir happy så sier det også litt om at du ikke ønsker noe seriøst med han også. Om dere kun har sex og ingen annen relasjon utenom senga så er det også litt kjedelig i lengden. Forstår da godt at du vil ha en date med en Viggo M look-a-like😅 Han er jo flott utseendemessig men du vil jo også ha litt romantikk ser det ut til. Han liker nok mer meg enn jeg liker han. 😛 Stemmer at vi nesten kun så Netflix og hadde sex så og si i hele fjor ja. Jeg hadde en pause fra det hele på et par måneder da jeg var på ferie med barnet mitt, men han var ikke vondt å be da jeg tok kontakt om å finne på noe på høsten. 😅 Jeg tror jeg bare vil prøve noe nytt 😛 En kompis har to sexpartnere som han har hatt i to år. Jeg ble sjokkert da han fortalte om det, men det gikk visst greit sa han. Han hadde såklart litt mer sex med hun ene, mens hun andre brukte han kondom med. Jeg har alltid vært i mot slikt, men nå er jeg som sagt litt likegyldig. Ts Anonymkode: 63795...c57
Fighter83 Skrevet 8. januar 2024 #11 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Han liker nok mer meg enn jeg liker han. 😛 Stemmer at vi nesten kun så Netflix og hadde sex så og si i hele fjor ja. Jeg hadde en pause fra det hele på et par måneder da jeg var på ferie med barnet mitt, men han var ikke vondt å be da jeg tok kontakt om å finne på noe på høsten. 😅 Jeg tror jeg bare vil prøve noe nytt 😛 En kompis har to sexpartnere som han har hatt i to år. Jeg ble sjokkert da han fortalte om det, men det gikk visst greit sa han. Han hadde såklart litt mer sex med hun ene, mens hun andre brukte han kondom med. Jeg har alltid vært i mot slikt, men nå er jeg som sagt litt likegyldig. Ts Anonymkode: 63795...c57 Slike faste sexpartnere hadde jeg ikke fiksa å ha over tid. Hadde kjedet vettet av meg etter noen mnd 😅
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #12 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har alltid vært i mot slikt, men nå er jeg som sagt litt likegyldig. Ts Bortsett fra å passe på helsa, så er det lite vits i å lage begrensninger og regler for slikt. Jeg har hatt et litt kjedelig sexliv, men ser med glede på at f.eks trekanter og litt swinging, har blitt en ting i mitt liv. Anonymkode: 1758c...ed1
svartkatt Skrevet 8. januar 2024 #13 Skrevet 8. januar 2024 Jeg foretrekker å være åpen om det, og gjør det bare om alle godtar det.. så lenge det går an å snakke med de om det. Forventer åpenhet og ærlighet i retur.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #14 Skrevet 8. januar 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har alltid vært konservativ og flink pike, men etter at jeg ble alenemor og er singel på 3.året, så har jeg blitt litt likegyldig til dette med sex, dating og forhold. Jeg har ingen problemer med å være alene resten av livet om det er så. Jeg hadde en fast sexpartner i hele fjor og vår sex er det beste jeg har hatt. Men i dag kom jeg i snakk med en sykt kjekk mann og jeg tror jeg skal takke ja til date med han. Tenk Viggo Mortensen liksom! 🤩 Er det innafor å bytte på to sexpartnere? Jeg har aldri gjort det før. Jeg føler det er litt slemt mot han første, men jeg har vært tydelig på at jeg ikke ønsker forhold akkurat nå. Informerer dere den andre parten om at dere også har sex med en annen? Jeg tror ikke min faste sexpartner blir happy om jeg sier det akkurat. Anonymkode: 63795...c57 Selvsagt skal du informere den andre parten. Det er ikke sikkert han er like keen på deg om du ligger rundt med andre. Anonymkode: d4df6...9d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå