AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #1 Skrevet 8. januar 2024 Hei, Vi er i gang med IVF forsøk nr 2. Denne gangen har jeg blitt nedregulert på Gonapeptyl før oppstart av Gonal F hormonsprøyter. (Hadde nedregulering med Synarela på første forsøk). Startet med Gonal F den 4. januar nå. Og 6. januar la jeg merke til litt spotting etter toalettbesøk, samme 7. januar og i dag 8. januar. Det er veldig lite blod, så ikke noe menstruasjonslignende. Skal på kontroll 11. januar. Men lurer jo på om noen har opplevd det samme? Hva betyr det? Kan ikke huske noen slik spotting under første forsøk 🤔 Anonymkode: 84703...dea
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #2 Skrevet 8. januar 2024 TS her igjen. Eller er det Gonapeptylen som gjør at jeg spotter? Spottinga startet på dag 20 med den i så fall Anonymkode: 84703...dea
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #3 Skrevet 8. januar 2024 Har du mulighet til å ringe klinikken? Jeg hadde ikke slike symptomer på Gonal-F. Og jeg ble ikke nedregulerert. Men jeg vet hvis man får fall i hormonnivå kan man spotte, uavhengig av medisiner. Du kan også Google medisinen + spotting og se om du finner reseptvedlegg og andres erfaringer. Anonymkode: aed15...bf4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #4 Skrevet 9. januar 2024 Gonapeptyl skal gi en type menstruasjon, så hvis spottingen begynte mens du gikk på gonapeptyl så stemmer det. Anonymkode: c2116...017
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #5 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gonapeptyl skal gi en type menstruasjon, så hvis spottingen begynte mens du gikk på gonapeptyl så stemmer det. Anonymkode: c2116...017 ts her. Jeg fikk menstruasjon som forventet på gonapeptyl 29. desember. Den var ferdig 2. januar. Denne spottinga startet opp 6. januar, 2 dager etter oppstart med gonal f. Men jeg hører med klinikken jeg så får jeg det ut av verden. Anonymkode: 84703...dea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå