AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #1 Del Skrevet 8. januar 2024 Hei! Lurer på muligheten for å lysne mørke øyenbryn (ikke farget) uten å bleke dem. Er det mulig? Har lest div kjærringråd, feks hydrogenperoksid. Har også lest at det finnes kremer som kan lysne hårene. Har ikke funnet noe i Norge. Jeg har forsøkt å sminke de lysere med litt concealer, men synes ikke det er spesielt holdbart dessverre. Noen som har testet noe som gav godt resultat? Anonymkode: d1f3a...1ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #2 Del Skrevet 13. januar 2024 Hvorfor i ALLE dager skal du gjøre dette? Anonymkode: 09592...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 14. januar 2024 #3 Del Skrevet 14. januar 2024 Du kan gjerne få mine! De er helt lyse og så godt som usynlige uten sminke 😀 Refectocil har midler for å bleke brynene. Hvordan det virker vet jeg naturlig nok ikke noe om siden mine allerede er lyse, men jeg har generelt god erfaring med produktene fra Refectocil. Jeg bruker jevnlig deres brynfarge https://www.blush.no/product/refectocil-eyebrow-color-55529?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIq6K2y_fcgwMVwuyyCh1XcActEAQYAiABEgLdZfD_BwE&gclsrc=aw.ds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #4 Del Skrevet 14. januar 2024 Du kan bruke øyenbrynsmascara i en farge som er lysere enn din egen. Det er mange som sitter hele dagen. Se etter blonde, dark blonde, light taupe eller light brown, men pass på at det blir riktig undertone så det ikke ser falskt ut. Blonde og light brown kan være både varm og kald avhengig av merke, mens taupe som regel er kald/nøytral. Anonymkode: dc0eb...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå