Gå til innhold

Blir ansiktet penere med lavere fettprosent? Generelt sett.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at noen mennesker som er supertynne blir veldig dratt i ansiktet. Men generelt sett blir man penere blir man ikke?

Anonymkode: 55bf4...6dc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Man er penest med litt "kjøtt" i ansiktet, samt glød. Kollagenfattige innsukne fjes er bare trist å se på. 

Anonymkode: 27b9e...3a4

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Men alt er relativt, lavere fettprosent trenger ikke bety avmagret. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 32b54...461

AnonymBruker
Skrevet

Overvektige har gjerne glatt, blank og pen ansiktshud, mens magre folk ser mer dratt og mye eldre ut. En mellomting er nok det beste 😅

Anonymkode: 46f46...94c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jo absolutt, til et visst punkt. Jeg har gått ned 30 kilo og er svært mye penere på lavere vekt enn da jeg var stor. MEN når det kommer til et punkt hvor man mister volum i fjeset, altså at man begynner å se sliten ut og få løs hud ved kinn, rundt munn, under hake og blir hul rundt øynene; da er det penere å heller ha litt ekstra.

Man ser yngre ut med volum i ansiktet, men det er ikke pent å være overvektig med fett i ansiktet.

Anonymkode: b6216...a39

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo helt an på hva man går fra og til. Som med så mye annet er midt på treet gjerne det som er sunnest (og for mange dermed finest) ut.

Anonymkode: 51603...671

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Generelt sett er man penest med en sunn kroppssammensetning. "For lite og for mye ødelegger alt".

(2 p'er, 2 s'er, 2 m'er? ✔️)

Anonymkode: 59205...aad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For mye fett er stygt. For lite fett er stygt. 

Å gå fra ekstrem overvekt til normalvekt har gjort meg styggere. Fordi jeg ser gammel ut. Skrukkete og ekkel. Samtidig, da jeg var ekstremt overvektig så hadde jeg stygge bolleskinn, bollenese og øynene var for små. 

Men det er litt same shit. Stygg er jeg samme hva, men er bare stygg på en annen måte. For nå vises vannvekt på skinnene veldig godt, nesen ser for lang ut og har innsunkede men stirrende narkisøyne. 

Anonymkode: 79fb6...756

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ansiktstrekkene kommer mer fram hos slanke personer, og at det ikke er så pent med store bollekinn og dobbelthake. Så tror de fleste blir litt penere i ansiktet av å  bli slankere. Men da må du være ganske overvektig, hvertfall innenfor fedme på BMI.

Anonymkode: c0fe6...eaa

AnonymBruker
Skrevet

Hvis skjelettet under fettet er attraktivt så blir man langt penere ved lavere fettprosent

Anonymkode: 80237...58d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

For mye fett er stygt. For lite fett er stygt. 

Å gå fra ekstrem overvekt til normalvekt har gjort meg styggere. Fordi jeg ser gammel ut. Skrukkete og ekkel. Samtidig, da jeg var ekstremt overvektig så hadde jeg stygge bolleskinn, bollenese og øynene var for små. 

Men det er litt same shit. Stygg er jeg samme hva, men er bare stygg på en annen måte. For nå vises vannvekt på skinnene veldig godt, nesen ser for lang ut og har innsunkede men stirrende narkisøyne. 

Anonymkode: 79fb6...756

Pass på at du får i deg nok av riktige næringsstoffer som er viktig for hudens spenst. Kollagen og b-12 fra kjøtt/fisk, omega 3 fra fet fisk, nok kalisum, for å nevne noe.

AnonymBruker
Skrevet

For min del liker jeg ansiktet mitt bedre med høyere vekt, men det er opp til hver enkelt hva som kler dem, og hva de liker. 

Anonymkode: c5767...eac

Skrevet (endret)

Kommer an på alder og fettfordeling. Når jeg var 50 slanket jeg meg noen kg. Fra 69 kg til 66/65 kg. Normal høyde. Hele målet var å få vekk kulemagen, mens jeg hele livet har hatt «tynt» ansikt og kjempetynne ankler og håndledd. Selv på 75 kg som jeg også var en liten periode. Alt kommer midt på, ergerlig nok. 

Ser at andre med overvekt har det jevnt fordelt, ikke sånn med meg. 

Da jeg kom ned til 66 kg, gikk jeg forbi et speil på jobb og ble redd meg selv, så ut som jeg hadde den kvinnelige hovedrollen i Addams family (i ansiktet altså) 😂 Dumt det ikke går an å punktslanke..

Fastekuren måtte avbrytes, bestemte meg for å leve med den lille tutmagen for å si det sånn. 
Over 50 år og innhult ansikt= lite pent imo.

Endret av Bacteria
Skrevet
Bacteria skrev (1 minutt siden):

Kommer an på alder og fettfordeling. Når jeg var 50 slanket jeg meg noen kg. Fra 69 kg til 66/65 kg. Normal høyde. Hele målet var å få vekk kulemagen, mens jeg hele livet har hatt «tynt» ansikt og kjempetynne ankler og håndledd. Selv på 75 kg som jeg også var en liten periode. Alt kommer midt på, ergerlig nok. 

Ser at andre med overvekt har det jevnt fordelt, ikke sånn med meg. 

Da jeg kom ned til 66 kg, gikk jeg forbi et speil på jobb og ble redd meg selv, så ut som jeg hadde den kvinnelige hovedrollen i Addams family 😂 Dumt det ikke går an å punktslanke..

Fastekuren måtte avbrytes, bestemte meg for å leve med den lille tutmagen for å si det sånn. 
Over 50 år og innhult ansikt= lite pent imo.

Hvordan man går ned i vekt er jo veldig vesentlig. Hvis du ikke har fått i deg visse næringsstoffer så går det hardt utover fjesets struktur og glød. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis skjelettet under fettet er attraktivt så blir man langt penere ved lavere fettprosent

Anonymkode: 80237...58d

Noen, meg, har også en rar korrelasjon mellom hvor fettet legger seg og skjelletet. Har ikke noe stor skjeve, men det legger seg fett der allikevel om det gir mening, brukte å ønske den fjerne fettputene opprasjonen, men skal ikke gjøre det da. 

Anonymkode: c5767...eac

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg vet at noen mennesker som er supertynne blir veldig dratt i ansiktet. Men generelt sett blir man penere blir man ikke?

Anonymkode: 55bf4...6dc

Jeg synes folk i 30 og 40-årene gjerne ser eldre ut med lite ansiktsfett. For det litt runde ansiktet man har i tenårene og 20-årene forsvinner etter hvert og alle blir mer markerte 

Anonymkode: 0db34...686

AnonymBruker
Skrevet

Både og. Noen blir det, andre blir bare dratt

Anonymkode: e4353...836

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs jo helt på utgangspunktet! Selv føler jeg meg mye finere med mindre fett i ansiktet, men da når jeg er normalvektig. Føler jeg ser veldig annerledes ut enn når jeg er overvektig. Hvis man er veldig undervektig og med lite fett i ansiktet kan man se veldig «dratt» og syk ut. 

Anonymkode: 4a917...1c3

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...