AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #1 Skrevet 8. januar 2024 Noen ganger lurer jeg virkelig på om norske kvinner er blinde til tider. Er det så vanskelig å se at en mann har giftering på fingeren.. For så å la ham være i fred? Hvorfor er noen kvinner så utrolig frekke at de ikke lar, spesielt, en gift mann være i fred? Jeg mener på jeg leste en forskningsartikkel ett eller annet sted om at kvinner lettere blir tiltrukket til menn som er opptatt. En teori bak dette var at da ser den kvinnen at en annen kvinne synes han var "god nok/verdig" ett forhold. Eller med andre ord så er han en "keeper". Dette blir så feil i mine øyne da jeg selv alltid har styrt langt unna menn som er opptatt. Anonymkode: eb1a8...361 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #2 Skrevet 8. januar 2024 Så lenge det bare er flørting tenker jeg egentlig det er greit. Dersom mannen ikke ønsker å bli flørtet med må han vel kunne avvise på en grei måte? Anonymkode: d87e3...ea4 3 8
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #3 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så lenge det bare er flørting tenker jeg egentlig det er greit. Dersom mannen ikke ønsker å bli flørtet med må han vel kunne avvise på en grei måte? Anonymkode: d87e3...ea4 Dette. Det er mannens oppgave å takke nei til flørt eller whatever denne dama tilbyr. Slike tråder flytter alltid fokuset fra den som evt. er utro (mannen) på dama. Jeg synes at det er feil. Anonymkode: e1d23...155 7 6
Trolltunge Skrevet 8. januar 2024 #4 Skrevet 8. januar 2024 Må bare flørte. En mann som lar seg stjele av slikt er ikke tilstrekkelig dedikert til meg og vårt forhold. Litt flørting kan berike livet det, og det er mannen min som må ha sine prioriteringer klart for seg. 5 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #5 Skrevet 8. januar 2024 Værsågod damer, prøv å flørt med mannen min mens jeg står ved siden av. Gudd løkk 😊 Han skjønner hva dere prøver på og vi snakker om det etterpå 😄 Vi er voksne og i stand til å avvise tilnærmelser vi ikke ønsker. Og er han som er den sjalu av oss, ikke jeg. Anonymkode: d1a54...c74 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #6 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Noen ganger lurer jeg virkelig på om norske kvinner er blinde til tider. Er det så vanskelig å se at en mann har giftering på fingeren.. For så å la ham være i fred? Hvorfor er noen kvinner så utrolig frekke at de ikke lar, spesielt, en gift mann være i fred? AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg mener på jeg leste en forskningsartikkel ett eller annet sted om at kvinner lettere blir tiltrukket til menn som er opptatt. En teori bak dette var at da ser den kvinnen at en annen kvinne synes han var "god nok/verdig" ett forhold. Eller med andre ord så er han en "keeper". Du er klar over at du skrev disse to avsnittene rett etter hverandre? Et spørsmål, et svar. Du klarer ikke tegne streker mellom prikkene, og se at du svarer på ditt eget spørsmål? Anonymkode: 24b79...ea9 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #7 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Værsågod damer, prøv å flørt med mannen min mens jeg står ved siden av. Gudd løkk 😊 Han skjønner hva dere prøver på og vi snakker om det etterpå 😄 Vi er voksne og i stand til å avvise tilnærmelser vi ikke ønsker. Og er han som er den sjalu av oss, ikke jeg. Anonymkode: d1a54...c74 Vi flørter mest med hverandre når du ikke er der Anonymkode: 08636...42f 9
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #8 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen ganger lurer jeg virkelig på om norske kvinner er blinde til tider. Er det så vanskelig å se at en mann har giftering på fingeren.. For så å la ham være i fred? Hvorfor er noen kvinner så utrolig frekke at de ikke lar, spesielt, en gift mann være i fred? Jeg mener på jeg leste en forskningsartikkel ett eller annet sted om at kvinner lettere blir tiltrukket til menn som er opptatt. En teori bak dette var at da ser den kvinnen at en annen kvinne synes han var "god nok/verdig" ett forhold. Eller med andre ord så er han en "keeper". Dette blir så feil i mine øyne da jeg selv alltid har styrt langt unna menn som er opptatt. Anonymkode: eb1a8...361 Hva får deg til å tro at bare norske kvinner flørter med gifte menn? Både menn og kvinner, også utenfor Norge, flørter med folk de vet er gift. Anonymkode: f77d8...278 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #9 Skrevet 8. januar 2024 Jeg har ikke tall på alle de gangene gifte/opptatte menn har forsøkt å flørte med meg, det må være mange, mange titalls ganger opp gjennom årene, kanskje også tre-sifrede tall. De få gifte/opptatte mennene jeg har flørtet med har ikke brukt ring, har påstått at de var single. Så har det jo også vært slike ekle griser av gifte menn som han som ble så innpåsliten at jeg og en venninne måtte tilkalle vakten, han fikk beskjed om han i det hele tatt så bort mot meg/oss en eneste gang til den kvelden så ville han bli kastet ut. Idioten påstod hardnakket at han var singel og at jeg visstnok likte ham (hadde aldri sett ham før, ikke min type + at han oppførte seg helt uakseptabelt). Han hadde tatt av seg gifteringen, det var sommer og det hvite merket der gifteringen normalt satt lyste kritthvitt mot ellers hvit hud. Neste dag ville tilfeldighetene at han og en kompis var på samme tilstelning som meg, med seter ved siden av meg. Jeg rakk å kaste et megetsigende blikk på gifteringen hans og mot både ham og kompisen før han begynte å svette. Han sørget for å plassere kompisen nærmest meg, begynte å svette så mye at kompisen reagerte på det, nektet å se mot kompisen. Og gifteringen var på plass igjen. Ikke mye mann i ham... Så mitt spørsmål er heller hvorfor gifte/opptatte menn er så frekke at de forsøker å sjekke opp single kvinner??? Anonymkode: 7d57c...4b0 3 3
Blåtrå Skrevet 8. januar 2024 #10 Skrevet 8. januar 2024 Det er vel lov å flørte. Det er den gifte mannen som styrer hvem han stikker kuken sin inni. 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #11 Skrevet 8. januar 2024 Alle flørter. Også både kvinner og menn som er i forhold. Flørt er ikke det samme som utroskap. Anonymkode: 65dbb...e03 6
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #12 Skrevet 8. januar 2024 Hva er det som får deg til å tro at dette er et særnorsk fenomen eller at det er kjønnsbestemt? Jeg er kvinne og har som regel fått mye mer interesse fra menn når jeg er i forhold enn når jeg er singel. Anonymkode: a7b1a...5b8 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #13 Skrevet 8. januar 2024 Flørter med gifte og ugifte menn hele tiden, er gift selv. Ønsker ikke å ligge, ønsker ikke noe forhold på si og er absolutt ikke interessert i den gifte mannen din. Folk flørter fordi det er morsomt, ikke fordi de vil ligge med gubben din. Anonymkode: f3b3b...74f 6
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #14 Skrevet 8. januar 2024 Med litt alkohol og på reise der ektefellen ikke er med, kan flørten lett gå over i utroskap. Anonymkode: 00605...8b5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #15 Skrevet 8. januar 2024 Kvinner vil ha det dem ikke kan få. Å gå med giftering på byen er faktisk en greie av en grunn. På samme måte som at om en er i forhold lar henne se at andre er interessert øker sexfrekvensen og hvor ville de blir i senga. Den beste måten å få exen til å suge litt oftere var å dra ut med henne så hun så interessen andre kvinner ga. Anonymkode: a0ee9...0e9 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #16 Skrevet 8. januar 2024 Når jeg var i tjueårene var det nok av gifte menn jeg kunne tenke meg å ha sex med. Hadde ikke noen forpliktelser selv, så derfor tenkte jeg ikke over at de hadde forpliktelser heller. En kone var noe fremmed, langt borte et sted, og hadde ikke noe med meg å gjøre. Jeg var kun opptatt av mannen, av oss. Noen her sier at det bare er flørting for gøy og at det ikke er sex involvert, at ingen vil gå for den gifte mannen. Men jo, det er gøy, og jo sex er absolutt involvert. Det er jo det som er spennende. Å se hvor langt det går. En som er singel har ingenting å tape på det. Dessuten er det et kick at den gifte mannen "foretrekker" deg der og da, framfor kona. Så ung og dum kan man være. Og det er menn klar over, spesielt om de er noen år eldre. Anonymkode: 00605...8b5 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #17 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så ung og dum kan man være. Og det er menn klar over, spesielt om de er noen år eldre. Anonymkode: 00605...8b5 Ble det noe på deg? Anonymkode: 24b79...ea9
Rosa Dartle Skrevet 8. januar 2024 #18 Skrevet 8. januar 2024 Hva tenker du er å «la være i fred»? Mannen min flørter med både ugifte og gifte, men ikke noe mer. Jeg er ikke superflørtete selv, men om jeg gjør det en sjelden gang er det ikke pga. intensjoner om noe mer, bare fordi det er gøy. Jeg kunne aldri gjort noe mer med en gift mann, hatt meg med mannen til en av mine medkvinner og har aldri vært utro.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #19 Skrevet 8. januar 2024 Problemet er vel de som er gift som flørter som om at de var single. Det er ikke de singles ansvar å passe på at gifte menn holder seg til partneren sin. Anonymkode: af10e...091 3 1
Grüner Skrevet 8. januar 2024 #20 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette. Det er mannens oppgave å takke nei til flørt eller whatever denne dama tilbyr. Slike tråder flytter alltid fokuset fra den som evt. er utro (mannen) på dama. Jeg synes at det er feil. Anonymkode: e1d23...155 Men som kvinne behøver du heller ikke legge deg etter gifte menn. Som ts sier så betyr jo en blank gullring på ringefingeren «opptatt», så da er det både unødvendig og respektløst å innlede en flørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå