AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #1 Skrevet 8. januar 2024 Datet en fyr for noen år tilbake, men dumpet han etterhvert da jeg følte mangel på kjemi og fysisk tiltrekning. Nå har jeg matchet med denne mannen igjen, og bestemt meg for å gi det en ny kjangs. Hadde svært lave forventninger til møtet, men endte denne gangen opp med å bli veldig betatt. Møttes raskt for date nr 2 og 3. Men vi har ikke hatt noe prat om hva vi ser etter. Er dette noe jeg bør spørre om så tidlig i forløpet? Er redd for å skremme han bort, og samtidig redd for å bli såret. Han har i tinderprofilen sin at han ser etter et forhold, men ikke godt å si om det gjelder meg da. Vi er begge voksne med barn. Anonymkode: d2161...8e1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #2 Skrevet 8. januar 2024 Ja bedre å spørre tidlig, enn å bruke tid på en som ikke er på samme plan som en. Anonymkode: 398c9...b16 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #3 Skrevet 8. januar 2024 Er det ikke rimelig å tenke at han ønsker et forhold, når han skriver det i profilen? Om dere passer sammen er vel ikke lett å vite etter kun 3 treff, men dersom han absolutt ikke ville prøve med deg hadde han vel ikke gått på flere dates? Jeg hadde gitt det litt mer tid 😊 Anonymkode: c9e2a...f42 1
Sparkling_Pink Skrevet 8. januar 2024 #4 Skrevet 8. januar 2024 Det er helt i orden å spørre tidlig etter hva han ser etter.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #5 Skrevet 8. januar 2024 Så absolutt, lurt å ta praten så fort du merker selv, at du liker noen. Jeg ville startet med å si at jeg liker han og at du er ute etter et seriøst forhold. Og du lurer på hva det er han ønsker. Veldig ryddig å greit. Anonymkode: 66770...309
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #6 Skrevet 8. januar 2024 Vi avklarte det på chat før vi møttes første gang. Anonymkode: dadd0...4d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå