AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #1 Del Skrevet 8. januar 2024 Sitat Ønsker ingen diskusjon rundt dette, stiller spørsmålet til dere som også har hatt valpen i bur om natten. Vår har sovet i bur fra første dag hun kom i hus, og tusler inn der selv når vi skal legge oss. Men, når sluttet dere å lukke buret slik at hunden kunne legge seg hvor den vil i løpet av natta? Hvor gammel var valpen? Anonymkode: e707d...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #2 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ønsker ingen diskusjon rundt dette, stiller spørsmålet til dere som også har hatt valpen i bur om natten. Vår har sovet i bur fra første dag hun kom i hus, og tusler inn der selv når vi skal legge oss. Men, når sluttet dere å lukke buret slik at hunden kunne legge seg hvor den vil i løpet av natta? Hvor gammel var valpen? Anonymkode: e707d...31c Når valpen var stueren og sluttet å tisse om natten Anonymkode: 78649...3a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #3 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når valpen var stueren og sluttet å tisse om natten Anonymkode: 78649...3a4 Hvordan viste du at den ikke kom til å tisse om natta? Vår kan holde seg i hvertfall 7 timer på dagtid, da er hun ikke i buret så jeg får fulgt med. Anonymkode: e707d...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 8. januar 2024 #4 Del Skrevet 8. januar 2024 Våres er 5 mnd og ligger på soverommet vårt. Han ble stue ren når han var 3 mnd. Men vi har han oppe på soverommet da han forsatt er glad i å finne ting å spise og tygge på he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #5 Del Skrevet 8. januar 2024 Jeg bruker bare bur om natten. Som valp så var det så klart på grunn av egen sikkerhet. Men nå vil han ikke sove noen andre steder. Jeg fjernet buret da han var rundt 8 mnd, men han fant ikke roen og satt å peip der buret sto. Så jeg tok frem buret igjen. Forsøkte å ha døren åpen, men han bare stresser og finner ikke roen. Går inn og ut, maser på meg og finner rett og slett ikke roen med døren åpen. Men på dagtid når han er alene så bytter han mellom buret (står på soverommet mitt ved gangen, alt er åpent) og dørmatten. Men på natten så finner han ikke roen når døren er åpen, forstå det den som vil. Min kan holde seg i 10 timer om natten. Er han som vekker meg og varsler når han må på do. På dagtid kan han fortsatt tisse inne når han er alene, og han er bare alene hjemme maks 4 timer om gangen. Som oftest 2-3 timer. Veldig frustrerende, har gjort alt riktig og oppdretter (som er hundetrener) har ingen flere råd og tips. Det er ikke mangel på evne. Han er 2 år, og har aldri blitt 100% stueren når han er alene. Når jeg er hjemme så varsler han. Det er ikke det at han drikker når han er alene heller, har forsøkt å holde igjen væske på morgningen. Siden det er snakk om 2-3 timer. Men nei, han skvetter små dumme dammer for det om. Det er ikke fordi han på død og liv må på do. Anonymkode: 89f82...49a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #6 Del Skrevet 8. januar 2024 Vår tisset aldri om natta. Klagde aller første natta, men har utenom det vært stille fra 23 til 06. De første månedene hadde vi tøyburet ved siden av senga vår. Og så flyttet vi det ut på gangen utenfor rommet vårt. Buret sluttet vi å lukke da den var 7-8 mnd. Dette fordi jeg skulle vaske det en dag, og oppdaga brått at valpen hadde tygd hull i hele sida av buret. Så det har nok ikke egentlig vært så lukket som vi trodde på temmelig lenge 😂. Anonymkode: 2d3c4...306 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #7 Del Skrevet 8. januar 2024 Ved 6 måneders alder, begynte å sove med oss i senga da. Ventet til jeg var sikker på at han ikke tisset mens vi sov. Bruker ikke bur lenger, kun når han blir passet hjemme hos andre (og kun på natta da selvfølgelig). Anonymkode: 041b4...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå