AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #1 Skrevet 8. januar 2024 Har kjøpt boosta pack til 4 åringen, men ble usikker på om det er godt nok? Ser folk skriver om two way, men det virker så styrete å ta med? Anonymkode: 6be32...a47
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #2 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har kjøpt boosta pack til 4 åringen, men ble usikker på om det er godt nok? Ser folk skriver om two way, men det virker så styrete å ta med? Anonymkode: 6be32...a47 Personlig ville jeg ikke brukt boostapak til en 4 åring. Kanskje til en 8-9 åring. Tenker ift sikkerhet. Jeg har alltid med Minikid når vi reiser, syns ikke det er noe spesielt styrete. Vi pakker den inn og sender den i innsjekket bagasje på flyet, også bruker vi den i taxier, leiebil osv. Ville absolutt sett meg om etter en brukt Two Way for å bruke , regner med dere skal være borte en stund siden dere skal til syden? Anonymkode: 2269b...6e9
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #3 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Personlig ville jeg ikke brukt boostapak til en 4 åring. Kanskje til en 8-9 åring. Tenker ift sikkerhet. Jeg har alltid med Minikid når vi reiser, syns ikke det er noe spesielt styrete. Vi pakker den inn og sender den i innsjekket bagasje på flyet, også bruker vi den i taxier, leiebil osv. Ville absolutt sett meg om etter en brukt Two Way for å bruke , regner med dere skal være borte en stund siden dere skal til syden? Anonymkode: 2269b...6e9 Hvordan er det å montere en Minikid i taxi? Ser for meg lang kø, varme og høyt stressnivå hos meg. Anonymkode: 6be32...a47
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #4 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan er det å montere en Minikid i taxi? Ser for meg lang kø, varme og høyt stressnivå hos meg. Anonymkode: 6be32...a47 Er egentlig bare å sette den inn, montere selen gjennom (typ som på en babystol), å trekke forankringssele rundt passasjersetet forran Hvor ofte tar man taxi når man er på ferie da? Vi tar stort sett tog, bybane, metro osv med vogn, eller går mellom stedene. Har brukt leiebil/bil noen ganger men sjeldent vi faktisk bruker taxi (kun mellom flyplass og hotell/leilighet). Kommer jo an på hvor sentralt man skal bo. Anonymkode: 2269b...6e9
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #5 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er egentlig bare å sette den inn, montere selen gjennom (typ som på en babystol), å trekke forankringssele rundt passasjersetet forran Hvor ofte tar man taxi når man er på ferie da? Vi tar stort sett tog, bybane, metro osv med vogn, eller går mellom stedene. Har brukt leiebil/bil noen ganger men sjeldent vi faktisk bruker taxi (kun mellom flyplass og hotell/leilighet). Kommer jo an på hvor sentralt man skal bo. Anonymkode: 2269b...6e9 Visste ikke at man kunne trekke forankringssele rundt passasjersete. Det kan jo gjøre ting mye enklere! Har Minikid i besteforeldrene sin bil, så mulig det er bedre å pakke det med. Hvordan pakker du den inn? Anonymkode: 6be32...a47
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #6 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Visste ikke at man kunne trekke forankringssele rundt passasjersete. Det kan jo gjøre ting mye enklere! Har Minikid i besteforeldrene sin bil, så mulig det er bedre å pakke det med. Hvordan pakker du den inn? Anonymkode: 6be32...a47 Jeg har brukt prampack men da har jeg ikke puttet vogn i den 😅 Man kan kjøpe egne til bilstoler. F.eks en sånn https://www.babycare.no/transportbag-besafe?gclid=EAIaIQobChMItPempLPOgwMVnw-iAx1ckAGKEAQYAiABEgIguPD_BwE Hvis du fester forankringsselen rundt passasjersetet så må du bare passe på at setet ikke blir flyttet på etter du har montert bilstolen😊 Også må du bruke den «ekstra selen» som er med Minikid. Anonymkode: 2269b...6e9
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #7 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har brukt prampack men da har jeg ikke puttet vogn i den 😅 Man kan kjøpe egne til bilstoler. F.eks en sånn https://www.babycare.no/transportbag-besafe?gclid=EAIaIQobChMItPempLPOgwMVnw-iAx1ckAGKEAQYAiABEgIguPD_BwE Hvis du fester forankringsselen rundt passasjersetet så må du bare passe på at setet ikke blir flyttet på etter du har montert bilstolen😊 Også må du bruke den «ekstra selen» som er med Minikid. Anonymkode: 2269b...6e9 Hvis du går inn på Axkid sin nettside så ser du forresten hvordan du kan montere Anonymkode: 2269b...6e9
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #8 Skrevet 8. januar 2024 Ville ikke brukt boostapak til en på 4 nei. Enten Nachfolger dersom ungen er under 18 kg og 105 cm, eller Two way. Anonymkode: c5b25...b27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå