AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #1 Skrevet 8. januar 2024 For en uke siden måtte jeg gå tidligere fra jobb. Influensa mente sin ankomst. Ja vel. Men nå har jeg vært slått ut en uke! Samvittighetsfull som man jo gjerne blir etter X antall dager borte fra jobb, føltes det godt å kunne vise meg på jobb igjen. Men det var et slit. Klarte bare to timer. Nå har jeg feber igjen 🤒 Hva gjør jeg? Hoster, og blir fort tungpustet. Har ikke hatt influensa før, som jeg kan huske. Dette er en relativt ny jobb jeg trives godt i. Er det nødvendig med lege? Anonymkode: 34748...d56
enkefru Skrevet 8. januar 2024 #2 Skrevet 8. januar 2024 (endret) Influensa kan være en langdryg affære ja… det kan også utvikle seg til infeksjon, så ta kontakt om det ikke har gitt seg etter et par uker (med mindre du er kronisk lungesyk eller annet fra før) Endret 8. januar 2024 av Fjugur 1
PurpleRain Skrevet 8. januar 2024 #3 Skrevet 8. januar 2024 Her var jeg syk 2 uker, hoster enda på 3 uka. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #4 Skrevet 8. januar 2024 Sist jeg hadde influensa (mange år siden) så lå jeg i 2 uker. Ekstrem hoste, feber, utmattelse, verk overalt. Det tar den tiden det tar. I mellomtiden, drikk 3 kopper med timian-te med lynghonning hver dag. Hjelper mot hosten. Drikk mye sitronvann. Hvil. Anonymkode: 552da...013 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #5 Skrevet 8. januar 2024 Jeg er på dag 12 nå, fikk påvist influensa type A, hoster og snørrer enda. I dag er første dag uten nesespray, men energien er totalt borte. Denne runden med sykdom har vært seig.. Anonymkode: 19d4e...c3e 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #6 Skrevet 8. januar 2024 Var syk i 2 uker, redusert i 1 mnd, da jeg hadde influensa. Influensa er noe helt annet enn forkjølelse og er ikke noe å tulle med da men lett får infeksjon i etterkant som lungebetennelse ol. Når du fikk feber igjen etter 2 timer på jobb, burde du nok holdt deg hjemme lenger. Anonymkode: 64f2a...294 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå