AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #21 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hei! 😄 Vil bare spør hvilket utdanning dere kvinner krever mannen skal ha for at dere kan bli sammens med han. Ja, her mener jeg KREVER, ikke preferanse 😁 Vgs, høgskole osv Nevn gjerne din egen utdanning Anonymkode: 7e109...519 KREVER ikke noe spesiell utdannelse. Fagbrev - Master... Spiller ingen rolle. Er lektor. Anonymkode: c7280...62b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #22 Del Skrevet 8. januar 2024 Hvis han har gått studiespes/ idrett på vgs, krever jeg at han har ferdig utdanning på høgskole eller universitet. Har han gått noe annet på vgs (eks. elektro) krever jeg at han har fullført og godkjent fagbrev. Anonymkode: b3652...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #23 Del Skrevet 8. januar 2024 EKSTRA SPØRSMÅL: Dere som krever høyere utdanning? Er det fordi dere synes at menn som ikke har det, er mindre intelligente? Er det å ha noe til felles etc? Hva er det? 🙂 Anonymkode: 7e109...519 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #24 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): EKSTRA SPØRSMÅL: Dere som krever høyere utdanning? Er det fordi dere synes at menn som ikke har det, er mindre intelligente? Er det å ha noe til felles etc? Hva er det? 🙂 Anonymkode: 7e109...519 Helt ærlig: jeg har ikke mye til felles med menn som ikke har høyere utdanning. Det handler ikke nødvendigvis om intelligens, men om å ha noe til felles. Det handler også om interesser, generell refleksjonsevne og evne til kritisk tenking. Det er lettere å finne det blant folk med høyere utdanning, selv om det kan skorte der også. Anonymkode: 15edf...86e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #25 Del Skrevet 8. januar 2024 Utdanning betyr ikke noe, men han må ha et minimum av refleksjonsevne og være orientert. Han må også ha en viss økonomisk sans og kunne finansiere sitt eget forbruk, og helst ha nok til overs til å være med på "unødvendige" ting som reiser og restaurantbesøk i blant. Første linje tror jeg er et absolutt krav. Uten at dette er på plass kan jeg ikke tenke meg at jeg vil kunne føle noen tiltrekning. Men om mannen ellers trykker på de rette knappene ser jeg ikke bort fra at jeg kunne forelske meg i en "fattiglus" også. Anonymkode: 01a03...ae8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #26 Del Skrevet 8. januar 2024 Utdannelsesnivå på en mann har Ingen ting å si for om jeg blir forelsket i han. Anonymkode: cf5f3...6c9 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #27 Del Skrevet 8. januar 2024 Han må ha mastergrad i god personlighet! Anonymkode: 52059...07d 1 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #28 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men om mannen ellers trykker på de rette knappene ser jeg ikke bort fra at jeg kunne forelske meg i en "fattiglus" også. Anonymkode: 01a03...ae8 Ikke kall folk for fattiglus. Aldri. Vær anstendig Anonymkode: 7e109...519 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ALB Skrevet 8. januar 2024 #29 Del Skrevet 8. januar 2024 Har mastergrad, og krever absolutt ingenting med tanke på utdanning. Men tenker at det er en fordel å ha fullført ett eller annet mtp utdanning/jobb… hvis han har tre påbegynte fagbrev og to påbegynte bachelorgrader kan man jo begynne å lure… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #30 Del Skrevet 8. januar 2024 Har ingen krav til det. Intelligens, derimot. Anonymkode: fbd36...903 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadeJarl Skrevet 8. januar 2024 #31 Del Skrevet 8. januar 2024 Her sitter det jenter og KREVER et visst utdanningsnivå på mannen før han er aktuell som partner.!..😂😂😂.LOL... Ler meg pinadø ihjel..!!😂👌...Når den rette mannen kommer vil ingen av dere spørre om utdanningen hans.!.😂🙈....Hjertet tar det hjertet vil ha det.. Velkommen til livet jenter. 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadeJarl Skrevet 8. januar 2024 #32 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har ingen krav til det. Intelligens, derimot. Anonymkode: fbd36...903 Svaret ditt er intelligent og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #33 Del Skrevet 8. januar 2024 LadeJarl skrev (1 minutt siden): Her sitter det jenter og KREVER et visst utdanningsnivå på mannen før han er aktuell som partner.!..😂😂😂.LOL... Ler meg pinadø ihjel..!!😂👌...Når den rette mannen kommer vil ingen av dere spørre om utdanningen hans.!.😂🙈....Hjertet tar det hjertet vil ha det.. Velkommen til livet jenter. 😂 Da tar du feil. Har kuttet ut et par stykker fordi de ikke har fullført utdanning. Anonymkode: b3652...dc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #34 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har kuttet ut et par stykker fordi de ikke har fullført utdanning. Anonymkode: b3652...dc9 Bare derfor? 🤔 Anonymkode: 7e109...519 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ALB Skrevet 8. januar 2024 #35 Del Skrevet 8. januar 2024 3 minutter siden, LadeJarl said: Her sitter det jenter og KREVER et visst utdanningsnivå på mannen før han er aktuell som partner.!..😂😂😂.LOL... Ler meg pinadø ihjel..!!😂👌...Når den rette mannen kommer vil ingen av dere spørre om utdanningen hans.!.😂🙈....Hjertet tar det hjertet vil ha det.. Velkommen til livet jenter. 😂 Jeg må si meg enig i dette, faktisk. Meget spesielt å avskrive mennesker på bakgrunn av utdanningsnivå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ALB Skrevet 8. januar 2024 #36 Del Skrevet 8. januar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Da tar du feil. Har kuttet ut et par stykker fordi de ikke har fullført utdanning. Anonymkode: b3652...dc9 Dette er bare så utrolig trist å lese. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadeJarl Skrevet 8. januar 2024 #37 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da tar du feil. Har kuttet ut et par stykker fordi de ikke har fullført utdanning. Anonymkode: b3652...dc9 Nei du kutter de ut fordi dere manglet kjemi...så rasjonaliserte hjernen din det til å handle om utdanning.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #38 Del Skrevet 8. januar 2024 Noe tilsvarende meg selv. Har 8 mastergrader. Anonymkode: c48de...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #39 Del Skrevet 8. januar 2024 Ingen krav til utdanning, men ved fravær av fullført vgs må det være en god og reell grunn. Er gift med en med fagbrev og stortrives med det. Valgte bort egen utdannelse til fordel for å få barn (han er endel eldre, så vi ville ikke vente på at jeg fikk utdannelse først). Men nå vi ferdige med små barn og jeg skal begynne på bachelor etter sommeren 🙂 Anonymkode: fc9bc...202 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #40 Del Skrevet 8. januar 2024 Har aldri krevd noen spesiell grad av utdannelse på partner, men vi har begge (min mann og jeg) hver vår master. Vi ble kjærester mens begge studerte til bachelor. Anonymkode: 720d2...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå