AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #1 Skrevet 8. januar 2024 Hei! 😄 Vil bare spør hvilket utdanning dere kvinner krever mannen skal ha for at dere kan bli sammens med han. Ja, her mener jeg KREVER, ikke preferanse 😁 Vgs, høgskole osv Nevn gjerne din egen utdanning Anonymkode: 7e109...519
Whistler Skrevet 8. januar 2024 #2 Skrevet 8. januar 2024 I motsatt retning vil jeg si at skriftlig fremstillingsevne teller. 9
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #3 Skrevet 8. januar 2024 Har intet krav til dette. Bachelor selv. Anonymkode: 12f80...044 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #4 Skrevet 8. januar 2024 Jeg krever ingenting annet enn at han forsørger seg selv, som jeg har mye å prate om med, og er på noenlunde bølgelengde intellektuelt sett. Jeg har bachelor i sykepleie og master i rettsvitenskap. Anonymkode: c2ce5...951 6
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #5 Skrevet 8. januar 2024 Jeg har selv mastergrad. Krever at en mann har fullført noe etter vgs, fordi det viser gjennomføringsevne. Kan være alt fra fagbrev til doktorgrad. Enig med anonym ...951 om øvrige kriterier. Anonymkode: 90bad...1e7 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #6 Skrevet 8. januar 2024 "Må" ha... Må vel egentlig ikke ha en master eller høyere. Men, det er de jeg i allhovedsak dater. Men, bedrifts eiere går også fint. De har ofte bred kunnskap og forståelse uavhengig av utdannings nivå. Det er min erfaring Anonymkode: b3bf5...fd3 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #7 Skrevet 8. januar 2024 Fullført ungdomsskolen, men det viktigste er jo at han er en intelligent, snill og omsorgsfull fyr med humor og normale sosiale evner. Anonymkode: 8ada4...abc 8
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #8 Skrevet 8. januar 2024 Har ikke noe absolutt krav, men ønsker mastergrad. Har selv mastergrad. Anonymkode: 4ecc5...14d 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #10 Skrevet 8. januar 2024 Både min mann og jeg har mastergrad og tjener cirka like mye. Om jeg skulle ha gått for f eks en håndverker så måtte han i det minste hatt eget firma 😆 Jeg hadde akseptert å tjene og jobbe mye mer enn en potensiell partner, dersom han da tok seg av alt på hjemmebane; dvs logistikk, vennegrupper, bursdager, husvask, middag og klesvask, lekser, kjøring til/fra aktiviteter, holdt barnas klær og utstyr oppdatert til enhver tid osv. Anonymkode: d938d...986 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #11 Skrevet 8. januar 2024 Han bør ha en bachelor som minimum. Selv har jeg mastergrad og mannen har bachelor. Helt forskjellige fag, men det å være i «studentbobla» gjør veldig mye med en person. Man får noen felles holdepunkter i livet som gjør kommunikasjon enklere i et parforhold. Jeg har datet smarte butikksjefer med millionlønn, men vi har hatt lite til felles og de har manglet akademisk forståelse. Det blir en utfordring for meg. Anonymkode: e46ac...3aa
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #12 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde akseptert å tjene og jobbe mye mer enn en potensiell partner, dersom han da tok seg av alt på hjemmebane; dvs logistikk, vennegrupper, bursdager, husvask, middag og klesvask, lekser, kjøring til/fra aktiviteter, holdt barnas klær og utstyr oppdatert til enhver tid osv. Anonymkode: d938d...986 Det hadde jeg ikke krevd av en mann som jobbet like mye som meg, selv om han tjente mindre. Jobber han deltid, derimot... Men om begge jobber fulltid (evt. like mye deltid) synes jeg sånt skal deles, uansett lønn. Anonymkode: 90bad...1e7 7
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #13 Skrevet 8. januar 2024 Bryr meg ikke, så lenge han kan forsørge seg selv Anonymkode: 48c56...408 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #14 Skrevet 8. januar 2024 Ikke noe krav om utdannelse. Men han må forsørge seg selv, ikke bo i kjellerstua hos mor, og være en oppegående fyr. Anonymkode: f216f...9a6 4 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #15 Skrevet 8. januar 2024 Ingen minstekrav. Er sammen med en som missa to år av grunnskolen, liksom. Men han er smart, har en god karriere, og har bare noen få hull i allmennkunnskapen sin. Anonymkode: eaeae...e3b 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #16 Skrevet 8. januar 2024 Ikke høye krav her. Må ha fullført videregående. Men mange mannfolk tjener jo fett uten å ha universitet/høgskole Anonymkode: 87c9f...69b
Januar2 Skrevet 8. januar 2024 #17 Skrevet 8. januar 2024 Ingen utdanningskrav, men evnen til å arbeide, skaffe seg jobb er selvstendig, snill, praktisk anlagt det må en være når en bor på gård jeg har en mann med lav utdannelse, men høy inntekt fra 50000-120000 Ila tre uker klarer han fint i sesong, 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #18 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hei! 😄 Vil bare spør hvilket utdanning dere kvinner krever mannen skal ha for at dere kan bli sammens med han. Ja, her mener jeg KREVER, ikke preferanse 😁 Vgs, høgskole osv Nevn gjerne din egen utdanning Anonymkode: 7e109...519 Minumum master eller tilsvarende Anonymkode: 120e0...25e
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #19 Skrevet 8. januar 2024 Han bør kunne forsørge seg selv og helst litt mer enn å leve fra måned til måned. Så må man jo selvsagt ha like verdier. Jeg selv har master. Anonymkode: 926cd...319
solsolsol Skrevet 8. januar 2024 #20 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Både min mann og jeg har mastergrad og tjener cirka like mye. Om jeg skulle ha gått for f eks en håndverker så måtte han i det minste hatt eget firma 😆 Jeg hadde akseptert å tjene og jobbe mye mer enn en potensiell partner, dersom han da tok seg av alt på hjemmebane; dvs logistikk, vennegrupper, bursdager, husvask, middag og klesvask, lekser, kjøring til/fra aktiviteter, holdt barnas klær og utstyr oppdatert til enhver tid osv. Anonymkode: d938d...986 😶😶 Jeg har to mastergrader. Jobbet på NAV en periode under covid og så hva folk tjente. Var ikke mange håndverkere som hadde dårligere lønn enn det jeg har (dvs ingen i 100% stilling om de ikke var lærlinger). For meg har ikke utdanning noe å si, men mange møter partneren sin i studietida, og da møter man jo gjerne andre studenter. Om jeg skulle skilt meg i dag er utdanning ekstremt langt nede på lista over ting jeg hadde brydd meg om. 6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå