AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #1 Skrevet 8. januar 2024 Vi har en på snart 4 år nå og nå er vi i gang med å prøve å få nummer 2. Jeg har alltid ønsket meg 2 barn, mens mannen var litt usikker. Men nå har jeg greid å overtale han til å få nummer 2. Vi har nettopp begynt å prøve og nå er jeg veldig usikker … Vet ikke om det er riktig, men gleder meg ikke like mye over nummer 2 som første mann. Jeg husker jeg var så glad da jeg ble gravid med førstemann og vi gledet oss veldig. Nå går jeg nesten og håper på at det ikke klaffet denne gangen. Det kjennes så rart… Flere som kjenner seg igjen i den følelsen? Anonymkode: 3519b...731
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #2 Skrevet 8. januar 2024 Hvorfor få flere barn?🤷🏼♀️ Anonymkode: 020f6...a3b 2
Topsi Skrevet 8. januar 2024 #3 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vi har en på snart 4 år nå og nå er vi i gang med å prøve å få nummer 2. Jeg har alltid ønsket meg 2 barn, mens mannen var litt usikker. Men nå har jeg greid å overtale han til å få nummer 2. Vi har nettopp begynt å prøve og nå er jeg veldig usikker … Vet ikke om det er riktig, men gleder meg ikke like mye over nummer 2 som første mann. Jeg husker jeg var så glad da jeg ble gravid med førstemann og vi gledet oss veldig. Nå går jeg nesten og håper på at det ikke klaffet denne gangen. Det kjennes så rart… Flere som kjenner seg igjen i den følelsen? Anonymkode: 3519b...731 Men er det ikke greit å vente litt da, hvis dere ikke lenger er sikre? 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #4 Skrevet 8. januar 2024 Det er helt normalt. Det er kjent nå; det er ikke første gang. Vi mennesker er ikke spesielt glad i endringer og liker å skyve bort alt som minner oss om det Det er også helt normalt å ikke bli glad når man blir gravid, like normalt som å bli det. Jeg var sånn «Ja, da var det en strek» begge gangene. Anonymkode: 768cf...7d9
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #5 Skrevet 8. januar 2024 11 minutter siden, AnonymBruker said: Vi har en på snart 4 år nå og nå er vi i gang med å prøve å få nummer 2. Jeg har alltid ønsket meg 2 barn, mens mannen var litt usikker. Men nå har jeg greid å overtale han til å få nummer 2. Vi har nettopp begynt å prøve og nå er jeg veldig usikker … Vet ikke om det er riktig, men gleder meg ikke like mye over nummer 2 som første mann. Jeg husker jeg var så glad da jeg ble gravid med førstemann og vi gledet oss veldig. Nå går jeg nesten og håper på at det ikke klaffet denne gangen. Det kjennes så rart… Flere som kjenner seg igjen i den følelsen? Anonymkode: 3519b...731 Kanskje fordi mannen din ikke deler entusiasmen like mye, virker det som? Anonymkode: 93576...e0b 1
HemmeligSpion Skrevet 8. januar 2024 #6 Skrevet 8. januar 2024 Du kommer til å angre mer på at du ikke gjorde ting enn at du gjorde ting.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #7 Skrevet 8. januar 2024 HemmeligSpion skrev (1 minutt siden): Du kommer til å angre mer på at du ikke gjorde ting enn at du gjorde ting. Det er snakk om et barn, ikke en sydentur Anonymkode: 7c5c6...d9d 3 4
HemmeligSpion Skrevet 8. januar 2024 #8 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er snakk om et barn, ikke en sydentur Anonymkode: 7c5c6...d9d Oi shit, jeg blandet visst patter og Pattaya! ...og ellers går det bra? 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #9 Skrevet 8. januar 2024 Mannen min ønsket to veldig tette, men jeg ønsket nærmere 18-24 måneder mellom. Et kompromiss ble å ikke aktivt forhindre en graviditet fra rundt 6 måneder etter første, men heller ikke å prøve ut i fra syklus. Da eldste var 7 måneder så fikk jeg en positiv graviditetstest. Jeg ønsket meg jo nummer to, og det gikk greit at de ble tette, men følte likevel en skuffelse. Plutselig ble det sånn «jeg har ikke utnyttet det å IKKE være gravid godt nok, orker ikke 9 måneder til uten rød biff, kald øl og spekemat»😅 Den første følelsen gikk over altså, men det var mer irriterende enn gledelig å være gravid andre gangen. Helt ærlig hadde jeg ikke så mye tid til å glede eller grue meg mens jeg tok meg av første. Veldig glad for at vi fikk nummer to, og gleden var like stor etter fødsel. Anonymkode: c4fdd...3b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå