Gå til innhold

Er en mellomlanding og noen ekstra timer i luften verdt det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter hjemme og drømmer om å reise for eksempel til Bali og Thailand i vinter. Vi har fullt råd og penger nok til å ta oss 2 uker meg og mannen, men det jeg sliter med er å overtale han til å være med på denne turen. Han mener en uke på Granca er greit. Han har vært i Thailand før og syntes det var helt fantastisk. Problemet jeg sitter med er å overtale han til å ta en mellomlanding og de ekstra timene på et fly for og komme til sånne eksotiske steder. Han syns det er en kjempe lang flyreise. Er det egentlig verdt den ekstra flyturen og de ekstra timene på en flyplass? Noen tips som jeg kan overtale han med😅?

Anonymkode: 682ac...e10

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Går direktefly til Thailand med bla Ving. 10-12 timer en vei.

Anonymkode: 2bd69...ba8

AnonymBruker
Skrevet

Siden jeg ikke er glad i lange flyreiser, må det for meg være noe interessant/viktig for en så lang tur. For sol- og badeferie ville det vært uaktuelt.  Andre prioriterer annerledes. 

Anonymkode: 3d7f4...98e

• Liker 2
Skrevet

Det kommer jo an på hvor mange timer det er snakk om, når på døgnet og om det finnes noe man kan gjøre. Hvis det er snakk om å sitte dødstrøtt i ti timer et sted uten mulighet til å sove, hadde jeg latt være å reise. Hvis det er fem timer på en flyplass med ok spisesteder osv. går det greit for min del.

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat når det gjelder Granca på vinteren vs Bali/Thailand, er det jo ganske lett å argumentere med vær, da. Ellers har du jo alltids god mat, helt annen kultur?

Anonymkode: 597d9...6db

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Siden jeg ikke er glad i lange flyreiser, må det for meg være noe interessant/viktig for en så lang tur. For sol- og badeferie ville det vært uaktuelt.  Andre prioriterer annerledes. 

Anonymkode: 3d7f4...98e

Altså, sol- og badeferie i Thailand eller Bali er da noe helt annet enn Granka. Det kan ikke sammenliknes engang.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...