AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #1 Skrevet 8. januar 2024 Hei! Jeg har en eldre katt, og jeg lurer litt på tilstanden hans for tiden. Jeg skriver hva jeg tenker her, også kan dere si hva dere tenker. Jeg vil ikke bruke tiden til veterinær unødig, men har ingen problem å bruke peng på pusen min. Hankatt 12 år, for det meste inne. Mer ute de siste somrene og krangla litt med nabokattene, et par sår her og der. Puster litt tyngre, sånn at jeg ser han puster (aldri lagt merke til dette før, så kan hende det er normal pust?), 26 respirasjonsfrekvens/min, og sover mye (men så er det jo vinter og kaldt ute nå så kanskje bare derfor?). Han spiser og drikker som normalt, men har bytta fór fra hyposensitiv til vetivo de siste mnd. Usikker på vekt, men føler han har blitt litt tynnere (men kan hende jeg bare tror pga redsel). Maler når jeg koser med han, og biter fra seg når han er lei - altså helt normal der. Anonymkode: ed79b...b3b
Tabris Skrevet 8. januar 2024 #2 Skrevet 8. januar 2024 Det beste er om du ringer inn til dyrlegen og forklarer symptomene til dem, så kan dere ta en avgjørelse i fellesskap om dere skal bestille time eller ikke. Eldre katter er det uansett lurt å ha litt tettere oppfølging med. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå