AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #1 Del Skrevet 8. januar 2024 Det er så mange som sier at de bare bruker Klarna. En jeg snakket med i dag handler ikke fra nettbutikker som ikke tilbyr Klarna. Ser også at frisørsalongen har begynt å reklamere med betaling via Klarna. Hva er greien? Tenker det ikke er rart folk sliter med forbruksgjeld hvis de utsetter betaling på alt. Forstår det ikke. Handler mye på nett, men har aldri benyttet meg av det. Hva går jeg glipp av? Anonymkode: 1257c...126 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #2 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er så mange som sier at de bare bruker Klarna. En jeg snakket med i dag handler ikke fra nettbutikker som ikke tilbyr Klarna. Ser også at frisørsalongen har begynt å reklamere med betaling via Klarna. Hva er greien? Tenker det ikke er rart folk sliter med forbruksgjeld hvis de utsetter betaling på alt. Forstår det ikke. Handler mye på nett, men har aldri benyttet meg av det. Hva går jeg glipp av? Anonymkode: 1257c...126 Bruker det ofte, betaler alltid innen fristen. Er bare greit å ha noen ekstra uker å betale på. Anonymkode: 427dc...0c1 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #3 Del Skrevet 8. januar 2024 Jeg benytter klarna til all netthandel. Enkelt å greit ved retur eller feil, samt kjekt å kunne få max for sine egene penger mtp renter osv. Anonymkode: bd209...fc0 10 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 8. januar 2024 #4 Del Skrevet 8. januar 2024 bruker det fordi om varen ikke dukker opp, eller du må reklamere på den så fryser de forfallet til saken er løst. du slipper også å slite med at nettbutikken ikke tilbakebetaler på 6 mnd. 21 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #5 Del Skrevet 8. januar 2024 Bruker helst Klarna. Det er kjapt og enkelt, og jeg betaler alltid innen fristen. Særlig kjekt hvis man må returnere noe, da blir betalingen satt på vent og returbeløpet blir trukket av før jeg i det betaler. Anonymkode: d4420...cec 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #6 Del Skrevet 8. januar 2024 Bruker det alltid ved netthandel så lenge det er et alternativ. Betaler alltid innen forfall. Supersmooth ved retur, og i tillegg ser du kjøpshistorikk. Veldig kjekt når du skal ha en ny av noe du har kjøpt tidligere. Finner det sikkert i e-post også, men Klarna er veldig oversiktlig. Anonymkode: afc03...259 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #7 Del Skrevet 8. januar 2024 Klarna is da shit. Anonymkode: 5e424...895 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #8 Del Skrevet 8. januar 2024 Jeg bruker Klarna mye uten problemer. Det er ikke Klarna som er problemet, men det er folk som ikke klarer å betale regningene sine ved forfall som er det Anonymkode: d919d...822 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #9 Del Skrevet 8. januar 2024 Bruker også Klarna når jeg kan. Og betaler innen fristen. Anonymkode: 0916e...579 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #10 Del Skrevet 8. januar 2024 7 minutter siden, AnonymBruker said: Det er så mange som sier at de bare bruker Klarna. En jeg snakket med i dag handler ikke fra nettbutikker som ikke tilbyr Klarna. Ser også at frisørsalongen har begynt å reklamere med betaling via Klarna. Hva er greien? Tenker det ikke er rart folk sliter med forbruksgjeld hvis de utsetter betaling på alt. Forstår det ikke. Handler mye på nett, men har aldri benyttet meg av det. Hva går jeg glipp av? Anonymkode: 1257c...126 Jeg betaler med klarna fordi jeg vil ha varene mine først. Anonymkode: 2e899...847 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #11 Del Skrevet 8. januar 2024 Det handler ikke å kjøpe på kreditt, det handler om sikkerheten det gir. Dersom det er skader på vare, man sender noe i retur eller man ikke får det, så er klarna gullegod. Det er lett å gjøre alt via appen deres også Anonymkode: 71666...2a5 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #12 Del Skrevet 8. januar 2024 Takk for svar! Forstår fortsatt ikke fordelen med å betale Klarna hos frisør eller neglesalong. Anonymkode: 1257c...126 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forvirret23 Skrevet 8. januar 2024 #13 Del Skrevet 8. januar 2024 Bruker bare klarna jeg også, sikkert og greit på nett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #14 Del Skrevet 8. januar 2024 Jeg angret bittert sist jeg ikke brukte Klarna, endte opp med et tyvetalls mail fram og tilbake til nettbutikken (over en periode på flere måneder) for å få penger igjen for uteblitt vare Anonymkode: e63a3...f19 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #15 Del Skrevet 8. januar 2024 Bruker kun Klarna. Har ingenting med forbuksgjeld å gjøre, har aldri betalt en krone i renter. Betaler alltid innenfor fristen. Anonymkode: f0499...3e2 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #16 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar! Forstår fortsatt ikke fordelen med å betale Klarna hos frisør eller neglesalong. Anonymkode: 1257c...126 Ja hvis du klager da? Og dem ikke vil gi deg pengene tilbake. Så stopper du bare betalingen på klarna og legger inn en klage. Så tar dem jobben med klagen for deg. Anonymkode: e161b...645 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #17 Del Skrevet 8. januar 2024 Jeg handler alltid med Klarna på nett. Har opplevd noen ganger at postfirmaet roter bort returen eller pakken min. Da ordner Klarna opp, og det er veldig trygt når ikke alle nettbutikker har en fungerende kundeservice engang... Anonymkode: 454cc...6c7 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 8. januar 2024 #18 Del Skrevet 8. januar 2024 Jeg betaler alltid innen fristen, men liker å ha fått varen før jeg betaler så jeg ser det er riktig. Er en sikkerhet i det, og enda mer om en ikke er 100% sikker på en nettside. Handler normalt fra steder jeg pleier å handle, men hender jeg må på nye steder, og da er det greit med Klarna for sikkerhets skyld. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #19 Del Skrevet 8. januar 2024 Jeg hadde akkurat et problem med en nettbutikk som ikke leverte varene. Da var jeg veldig glad for at jeg handlet med Klarna og ikke direkte til nettbutikken. Går ut i fra at jeg ville slitt med å få igjen pengene da, for nettbutikken viste seg å ha elendig kundeservice. Anonymkode: c6544...852 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #20 Del Skrevet 8. januar 2024 Bruker alltid Klarna ved netthandel. Når varene er mottatt og godkjent av meg, så betales regningen til Klarna med en gang. Har aldri betalt en krone i rente. Anonymkode: 5f273...fa0 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå