AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #1 Skrevet 8. januar 2024 Virkelig fått kjørt meg de årene jeg har vært singel og på dating. Har noen gode erfaringer, men flest dårlige, og sitter som regel igjen med følelsen av å ikke være bra nok. Noen er utro, lyver, savner eksen, vil ikke være eksklusive (for de søker etter noe "bedre"), har hemmelig kontakt med andre damer som kommer frem etterhvert og jeg bruker alltid flere måneder på å bygge meg opp etter endte relasjoner for jeg får et slag i magen hver gang. Mister håpet om å finne noen som kun vil være med meg og bare meg, i havet av andre damer som fins der ute. Selvom jeg egentlig selv syns jeg er et skikkelig catch! Har noen solskinnshistorier, like erfaringer, noen trøstende ord? Kanskje vi er fler som mister litt håpet og motivasjonen underveis. Anonymkode: 6cc79...ee3 1 7
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #2 Skrevet 8. januar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Virkelig fått kjørt meg de årene jeg har vært singel og på dating. Har noen gode erfaringer, men flest dårlige, og sitter som regel igjen med følelsen av å ikke være bra nok. Noen er utro, lyver, savner eksen, vil ikke være eksklusive (for de søker etter noe "bedre"), har hemmelig kontakt med andre damer som kommer frem etterhvert og jeg bruker alltid flere måneder på å bygge meg opp etter endte relasjoner for jeg får et slag i magen hver gang. Mister håpet om å finne noen som kun vil være med meg og bare meg, i havet av andre damer som fins der ute. Selvom jeg egentlig selv syns jeg er et skikkelig catch! Har noen solskinnshistorier, like erfaringer, noen trøstende ord? Kanskje vi er fler som mister litt håpet og motivasjonen underveis. Anonymkode: 6cc79...ee3 Du må slutte å gå etter playere 🥳 Anonymkode: 171c0...956 3 5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #3 Skrevet 8. januar 2024 Jeg er nok i en "jeg har mistet helt motivasjonen"-fase nå. Jeg har ikke tenkt på noe om jeg er bra nok eller ei, men jeg har stilt veldig spørsmål på om jeg er emosjonelt tilgjengelig selv da jeg bare velger hva jeg vil kalle ufyselig menn og hva slags tanker, respekt og omsorg har jeg egentlig for meg selv. Det er noe jeg har grublet mye på i det siste. Med den siste mannen jeg traff så krevde jeg eksklusivitet når vi begynte å ligge sammen, hvor han godtok og når han trodde han hadde meg på kroken så prøvde han å overtale meg til trekant med en annen dame som han hadde ligget med samtidig som meg. Anonymkode: 4e1bc...726 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #4 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du må slutte å gå etter playere 🥳 Anonymkode: 171c0...956 Aldri gjort, kommer heller aldri til å gjøre.. Skyr unna "den typen menn", men havner i litt sånne situasjoner som AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er nok i en "jeg har mistet helt motivasjonen"-fase nå. Jeg har ikke tenkt på noe om jeg er bra nok eller ei, men jeg har stilt veldig spørsmål på om jeg er emosjonelt tilgjengelig selv da jeg bare velger hva jeg vil kalle ufyselig menn og hva slags tanker, respekt og omsorg har jeg egentlig for meg selv. Det er noe jeg har grublet mye på i det siste. Med den siste mannen jeg traff så krevde jeg eksklusivitet når vi begynte å ligge sammen, hvor han godtok og når han trodde han hadde meg på kroken så prøvde han å overtale meg til trekant med en annen dame som han hadde ligget med samtidig som meg. Anonymkode: 4e1bc...726 denne ofte 🥲 fy søren for en drittsekk. Håper du kom deg unna ganske brennkvikt?! Jeg liker snille, stabile menn og går ikke etter de kjekkeste heller. Ts Anonymkode: 6cc79...ee3 6
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #5 Skrevet 8. januar 2024 Jeg er litt der du er TS, traff en skikkelig fin fyr som jeg virkelig likte. Har ikke opplevd sånn kjemi. Vi har en merkelig forbindelse der jeg kjenner på kroppen at han sender meg en melding, og så kommer meldingen rett etter. Han svek meg gang på gang. Skaffa seg tinderprofil, ble busta. Slo opp med meg rett etter fordi han "var ikke klar for noe og ville flørte" Vi ble sammen igjen, og etter nok et halvår, så slo han opp, rett før jul, fordi han ikke hadde tid og energi til å prioritere meg, som han sa. Jeg var knust. Men jeg har en sterk psyke, merkelig nok, selv om jeg er alderes ensom. Jeg greier meg fint egentlig, fungere godt i jobben, og får egentlig bare lyst til å ta godt vare på meg selv etter et sånt brudd. Jeg slår helt om og begynner å spise sunt, trene, og generelt tar en oppvask i livet mitt. Men det som er så intenst for meg er at jeg elsker de sidene ved han som er "han" De trekkene som er "han" Det er en sånn kjærlighet jeg ikke hadde sett for meg at jeg skulle få oppleve ved en mann. Altså at jeg elsker en person, bare fordi han er han. 🤯 Uansett, han føler åpenbart ikke det samme for meg så.. det som jeg gjør nå er å fokusere på meg selv. Jeg trener, går turer, rydder, gjør hyggelige ting sammen med barnet mitt. Jeg jobber med meg selv innad og utad, og har et mål mot sommeren, som er et slankere sunnere flottere meg. Når jeg fokuserer på meg selv, så vil jeg nok tiltrekke meg en bra mann til slutt. Det er som de sier, du kan ikke lokke til deg sommerfugler, du må lage en vakker hage før de kommer til deg. Anonymkode: 1044c...fff 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #6 Skrevet 8. januar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Du må slutte å gå etter playere 🥳 Anonymkode: 171c0...956 Nei. Hun må slutte å gå etter menn som åpenbart kan få andre bedre damer. Og kanskje hun heller bør fokusere på menn på sitt eget nivå som viser interesse for henne, men disse avviser hun sikkert fordi hun selv ikke anser de som bra nok. Klassisk kvinnefelle. Så situasjonen hennes er egentlig som fortjent. Anonymkode: fff9a...2b5 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #7 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Virkelig fått kjørt meg de årene AnonymBruker skrev (2 timer siden): syns jeg er et skikkelig catch! Velg én. Anonymkode: 600ef...a9b 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #8 Skrevet 8. januar 2024 13 minutter siden, AnonymBruker said: Nei. Hun må slutte å gå etter menn som åpenbart kan få andre bedre damer. Og kanskje hun heller bør fokusere på menn på sitt eget nivå som viser interesse for henne, men disse avviser hun sikkert fordi hun selv ikke anser de som bra nok. Klassisk kvinnefelle. Så situasjonen hennes er egentlig som fortjent. Anonymkode: fff9a...2b5 Nei, det er ikke problemet. Det er ufattelig mange dårlige menn der ute. Mange menn som ikke vil i et forhold, mange menn som bare vil ligge med mest mulige damer etc. Problemet er når man forvirrer seg borti de dårlige mennene gang på gang, så er man virkelig emosjonelt tilgjengelig og klar for et forhold? Anonymkode: 4e1bc...726 10 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #9 Skrevet 8. januar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Aldri gjort, kommer heller aldri til å gjøre.. Skyr unna "den typen menn", men havner i litt sånne situasjoner som denne ofte 🥲 fy søren for en drittsekk. Håper du kom deg unna ganske brennkvikt?! Jeg liker snille, stabile menn og går ikke etter de kjekkeste heller. Ts Anonymkode: 6cc79...ee3 Jeg slettet han og gikk videre. Jeg vurderer å ta meg en pause et år for å jobbe med meg selv. Når dette er noe som gjentar seg gang på gang, så tenker jeg at det er meg. Greit at man møter en idiot en gang, men dette begynner å bli et mønster. Anonymkode: 4e1bc...726 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #10 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Nei. Hun må slutte å gå etter menn som åpenbart kan få andre bedre damer. Og kanskje hun heller bør fokusere på menn på sitt eget nivå som viser interesse for henne, men disse avviser hun sikkert fordi hun selv ikke anser de som bra nok. Klassisk kvinnefelle. Så situasjonen hennes er egentlig som fortjent. Anonymkode: fff9a...2b5 Tror du alle egentlig er gode partner emner? Tror du han ikke har eget valg i å gå etter potensiellt bedre damer og at ts har fanget han imot hans vilje? Å syns at det er fortjent å bli behandlet dårlig er veldig uheldig av deg, om du sliter i kjærligheten, bynn der. Anonymkode: 9ea96...636 3 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #11 Skrevet 8. januar 2024 Hvilke utseendekrav har du da? Hvor mange % av menn synes du har bra nok utseende for deg? Anonymkode: 646a3...2b2 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #12 Skrevet 8. januar 2024 Sliter med det samme og føler det på samme måten. Har ikke noen råd egentlig, men føler med deg ts. Følger tråden og ser om noen har noen gode erfaringer. Anonymkode: 97239...b89
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #13 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg slettet han og gikk videre. Jeg vurderer å ta meg en pause et år for å jobbe med meg selv. Når dette er noe som gjentar seg gang på gang, så tenker jeg at det er meg. Greit at man møter en idiot en gang, men dette begynner å bli et mønster. Anonymkode: 4e1bc...726 Støtter at du tar deg en pause. Men det trenger faktisk ikke være deg det er noe galt med altså. Dating har blitt veldig vanskelig og som noen her skriver så er ikke menn egentlig like motivert av forhold, de motiveres av sex. Jeg begynte som deg, gikk meg helt lei av dating og det elendige markedet og ble helt sikker på at det var meg som var problemet. Men nei, det er nok bare markedet som er dårlig og kulturen som er syk. Mange menn er dessverre helt ødelagte og fungerer ikke i nære relasjoner. Ikke ta på deg skylden for dette. Det løser ingenting ❤️ Ta deg en pause, plei deg selv og vær i et forhold med deg selv. Så får den rette dukke opp - eller ikke. Hilsen ei som skal være alene og som har det helt fint ❤️ Anonymkode: ce274...2a5 4 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #14 Skrevet 8. januar 2024 29 minutter siden, AnonymBruker said: Støtter at du tar deg en pause. Men det trenger faktisk ikke være deg det er noe galt med altså. Dating har blitt veldig vanskelig og som noen her skriver så er ikke menn egentlig like motivert av forhold, de motiveres av sex. Jeg begynte som deg, gikk meg helt lei av dating og det elendige markedet og ble helt sikker på at det var meg som var problemet. Men nei, det er nok bare markedet som er dårlig og kulturen som er syk. Mange menn er dessverre helt ødelagte og fungerer ikke i nære relasjoner. Ikke ta på deg skylden for dette. Det løser ingenting ❤️ Ta deg en pause, plei deg selv og vær i et forhold med deg selv. Så får den rette dukke opp - eller ikke. Hilsen ei som skal være alene og som har det helt fint ❤️ Anonymkode: ce274...2a5 Kan jeg spørre hvor gammel du er og om du har vært singel lenge? Jeg har veldig lyst på kjæreste, men jeg har ikke ork til å holde på sånn som det er der ute. Det gjør meg ikke noe godt. Jeg er en som er veldig streng med hvem jeg ligger med og jeg har fått mye kjeft for det fordi det virker som menn forventer at vi skal knulle med en gang. Det er ikke jeg er interessert i og det blir veldig mye unødvendig krangling. For meg så handler sex om trygghet, respekt og tillit - det er noe som kommer over tid og ikke bare ved en tur på byen eller ved en date. Anonymkode: 4e1bc...726 5 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #15 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Kan jeg spørre hvor gammel du er og om du har vært singel lenge? Jeg har veldig lyst på kjæreste, men jeg har ikke ork til å holde på sånn som det er der ute. Det gjør meg ikke noe godt. Jeg er en som er veldig streng med hvem jeg ligger med og jeg har fått mye kjeft for det fordi det virker som menn forventer at vi skal knulle med en gang. Det er ikke jeg er interessert i og det blir veldig mye unødvendig krangling. For meg så handler sex om trygghet, respekt og tillit - det er noe som kommer over tid og ikke bare ved en tur på byen eller ved en date. Anonymkode: 4e1bc...726 Jeg er 42 og er langtidssingel. Har ikke vært i det jeg kaller et ordentlig forhold i voksen alder, kun situationships osv. Har gitt opp å finne noen i det kaoset som rår der ute og fant heller roen i meg selv ❤️ Anonymkode: ce274...2a5 1 2 1
herzeleid Skrevet 8. januar 2024 #16 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har noen solskinnshistorier? Anonymkode: 6cc79...ee3 Kjenner til et par som aldri "fikk det helt til" når det gjaldt forhold, der begge parter hadde mye omsorg å gi men aldri fant den rette å gi det til før de plutselig traff hverandre og alt klaffet. Jeg synes det er et veldig hyggelig eksempel, for her er to som til tross for gode egenskaper slet på "markedet" og nok ikke vil passe for alle, og som heldigvis fant akkurat hverandre. 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #17 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei. Hun må slutte å gå etter menn som åpenbart kan få andre bedre damer. Og kanskje hun heller bør fokusere på menn på sitt eget nivå som viser interesse for henne, men disse avviser hun sikkert fordi hun selv ikke anser de som bra nok. Klassisk kvinnefelle. Så situasjonen hennes er egentlig som fortjent. Anonymkode: fff9a...2b5 Hva er hennes liga da? Hva bestemmer dette? Er det ikke kjemien mellom mennesker som er avgjørende? Når jeg ser på profiler på datingsider så ser nå jeg først på mennesker som tiltaler meg, er ikke det noe alle skal gjøre. Tenker nå det at om mannen også trykker liker så liker han det han ser og etter det kan man bli kjent på et dypere plan. det er vel når man begynner å snakke at man kan miste noen på veien🫣å det er klart, fungerer man ikke i samtale, så vil det aldri utvikle seg. Men førsteinntrykket er nå utseende, resten kommer etter Anonymkode: c49ff...7a3 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 9. januar 2024 #18 Skrevet 9. januar 2024 Jeg tror selvbildet ditt vil reflektere mye av mennene en ender opp med å date. Erfaringsmessig fra venninnene mine som er fine damer, men som sliter med selvbilde; alltid ender opp med players. Jeg ble singel før sommeren. Datet er par litt seriøse og noen kun til kaffe. Alle var fine menn, absolutt ingen players(silte de ut i chat og de jeg ble interessert i hadde jeg lang og seriøs chat med der jeg avdekket mye om dem) De to jeg datet litt mer seriøst et par mnd hadde jeg tidlig gut feeling på ikke ville vare. At de ikke var emosjonelt moden nok selv om de ønsket noe varig. De endte opp med at vi avsluttet, men ikke noe dramatisk fra min side. Siste smalt det med og vi ble kjærester. Tok meg 7 mnd med datingapp(noe jeg aldri hadde prøvd før). Jeg går ikke etter utseendet, penger eller status. Jeg faller for øynene og et fint smil. Vil ikke si noen jeg har møtt er modellpene, men de har vært kjekk. Og i alle former(høy, lik høyde som meg, trent, slank, litt bamsemage etc) Jeg har sterke meninger, høyt selvbilde og selvsikkerhet. Det føler jeg bidrar til at jeg møter menn som er mer seriøse og er ute etter noe varig.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #19 Skrevet 9. januar 2024 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er 42 og er langtidssingel. Har ikke vært i det jeg kaller et ordentlig forhold i voksen alder, kun situationships osv. Har gitt opp å finne noen i det kaoset som rår der ute og fant heller roen i meg selv ❤️ Anonymkode: ce274...2a5 Jeg er 34, også langtidssingel. Det er vel egentlig der jeg er, å finne roen i meg selv. ❤️ Jeg har alltid tenkt at en mann er en bonus til livet. Og har spekulert i at, nå som jeg er der som jeg er, så går jeg i matbutikken sulten og da velger jeg Oreo-kjeks når jeg egentlig trenger biff og bakt potet for å bli mett. 🙂 Anonymkode: 4e1bc...726 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #20 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er 34, også langtidssingel. Det er vel egentlig der jeg er, å finne roen i meg selv. ❤️ Jeg har alltid tenkt at en mann er en bonus til livet. Og har spekulert i at, nå som jeg er der som jeg er, så går jeg i matbutikken sulten og da velger jeg Oreo-kjeks når jeg egentlig trenger biff og bakt potet for å bli mett. 🙂 Anonymkode: 4e1bc...726 Ja, nettopp. Jeg innså også at menn faktisk ikke møter meg slik jeg trenger og dermed var det gjort. Jeg hadde absolutt likt å være i et meningsfullt forhold men slik det er nå er ikke det oppnåelig lengre. Å være alene i en så syk verden er faktisk bare godt ❤️🙏🏻 Anonymkode: ce274...2a5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå