AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #1 Skrevet 8. januar 2024 Hei! jeg er i ett forhold som ikke er så bra for verken han eller meg. Han er retoraktiv sjalu og det har gått utover mitt sosiale liv, da han har klart å manipulere meg og kontrollere meg. Eg kjenner og nok er nok, og jeg vil tørre å slå opp. Det er vansklig. Jeg elsker han og familien hans, og syns ta de stundene som er bra er bra. Han er jo blitt den personen jeg har hengt meg konstant i 1,5 år. Likevel har han «stoppet» meg direkte og indirekte i å gjøre ting og det har gått utover det sosiale. Nå er det siste halvåret av VGs og jeg vil kunne være med på ting med venner og ha ett bra år. Likevel syns jeg det er så vanskelig å berre slå opp. Vi har hatt mange perioder av og på, og han har sagt han slår opp å ikke gidder mer. Likevel ordner det seg etter få dager, men det krasjer igjen etter dager eller uker. Jeg tror ikke noen av oss har det bra, men likevel klarer jeg det ikke. Hvordan skal jeg tørre? Og Hvordan skal det hjørnet? Help me!! Anonymkode: 51100...ffd 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #2 Skrevet 8. januar 2024 Bor dere sammen? Anonymkode: f1efb...ad5 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #3 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Bor dere sammen? Anonymkode: f1efb...ad5 Nei, jeg er 19 han 18. men vi har bokstavelig talt vert i lag hver eneste dag. De dagene vi ikke har vert i lag er når vi har krangla som verst og han har «slått opp» Anonymkode: 51100...ffd
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #5 Skrevet 8. januar 2024 WhisperingWind skrev (3 minutter siden): Hvorfor tør du ikke å slå opp? Vet ikke. Kroppen og hjernen min klarer ikke. Anonymkode: 51100...ffd
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #6 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 8.1.2024 den 16.35): Vet ikke. Kroppen og hjernen min klarer ikke. Anonymkode: 51100...ffd Ta det på sms da, om du ikke klarer direkte. Ingen barn og bor ikke sammen.. drømmesituasjon. Anonymkode: c9157...b40
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #7 Skrevet 9. januar 2024 Bare si dere har vokst fra hverandre. Anonymkode: a614e...568
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #8 Skrevet 10. januar 2024 Han har slått opp med deg flere ganger… Si det rett ut, problemet er han er sjalu og kontrollerende, er ikke sunt for dere. Og siden dere har en historie med å havne tilbake med hverandre er det kanskje lurt å kutte kontakten, blokkere hverandre en stund… kanskje for alltid 🤷♂️ Anonymkode: 8dc46...96a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå