celmarith Skrevet 8. januar 2024 #1 Skrevet 8. januar 2024 Jeg er ferdig med de to første rundene, og skal starte på tredje runde med hjelpepinner nå. Foran arbeidet, er det å legge helpepinnen mot meg? Å skal flettemaskene alltid strikkes rett?
Eris Skrevet 8. januar 2024 #2 Skrevet 8. januar 2024 Sånn mønsteret er vil du alltid være på rettsiden da du er på den omgangen at du skal flette. foran arbeidet betyr mot deg ja. Bak arbeidet betyr fra deg. Når du strikker flettet foran arbeidet har du maskene på en hjelpepinne nærmest deg, og strikketøyet bak hjelpepinnen. Flettene strikkes alltid rett ja.
celmarith Skrevet 8. januar 2024 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2024 Eris skrev (9 minutter siden): Sånn mønsteret er vil du alltid være på rettsiden da du er på den omgangen at du skal flette. foran arbeidet betyr mot deg ja. Bak arbeidet betyr fra deg. Når du strikker flettet foran arbeidet har du maskene på en hjelpepinne nærmest deg, og strikketøyet bak hjelpepinnen. Flettene strikkes alltid rett ja. Jeg fant ut det etter litt tenking😂🙈 men tusen takk for svar😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå