Gå til innhold

Skrive bacheloroppgave med brukket håndledd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har brukket håndleddet og skal skrive bacheloroppgave dette semesteret.

Tror dere jeg kan jobbe litt med brukket hånd eller får en ikke gjort noenting før gipsen er borte?

Det er min dominerende hånd som er brukket.

Anonymkode: f6809...a96

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva sier ortopeden da?

Anonymkode: 9738d...c65

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarte du å skrive dette innlegget? Innlegget ditt er vel bevis på at du klarer å skrive. Det vil selvfølgelig ta lenger tid, men du får jo til å skrive, så regner med det går bra. Lykke til!

Anonymkode: aab4a...982

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan klarte du å skrive dette innlegget? Innlegget ditt er vel bevis på at du klarer å skrive. Det vil selvfølgelig ta lenger tid, men du får jo til å skrive, så regner med det går bra. Lykke til!

Det kan hende at han har skrevet innlegget på mobilen, med en finger. Det betyr ikke at han kan skrive en hel bacheloroppgave på denne måten.

Anonymkode: bcf15...bde

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruk diktering, også retter du eventuelle feil opp når hånden er blitt bra igjen.

Anonymkode: 41ac3...953

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det bør du kunne klare men du vil nok bruke litt lengre tid så ikke utsett skrivingen. Min datter skrev sin med brukket høyrearm.

Anonymkode: 52232...135

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo mye lesing og jobbing som ikke nødvendigvis innebærer (så) mye ren skriving. Lage disposisjon, finne kilder, tankearbeid. Kommer ofte langt med stikkord.

Anonymkode: c97d3...211

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kan hende at han har skrevet innlegget på mobilen, med en finger. Det betyr ikke at han kan skrive en hel bacheloroppgave på denne måten.

Anonymkode: bcf15...bde

Var vel heller ikke snakk om å skrive hele bacheloroppgaven. Tviler på at ts skal gå med gips i 4-6 mnd. Poenget er at ts får jo til å skrive litt. Klarer ts å bruke en finger på mobilen klarer også ts å bruke en finger på tastaturet.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Finn noen som kan skrive mens du dikterer, altså en assistent.

Anonymkode: 4cb3f...3be

AnonymBruker
Skrevet

Men i starten er det vel mest å finne kilder, mye lesing og ikke så mye skriving. Regner og med at du fint kan skrive med gips på, da smertene er bedre. 

Anonymkode: a623f...ed1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som andre skriver, det er mye du kan gjøre uten å skrive så veldig mye. Få tak i et program som gjør at du kan diktere mens dataen skriver det du sier. Dyslektikere bruker det.  Det blir småfeil,  men det kan du rette opp når du blir bedre. 

Anonymkode: 4f6e9...4a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan diktere i Google docs direkte fra tale til skrift. Eller på mobilen og overføre det til pc senere. Da slipper du å bruke hånden i det hele tatt. Jeg har ikke brukket hånda og gjør dette daglig :) 

Anonymkode: 752c0...011

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er mange måter å få gjennomført bacheloren på selv med beinbrudd i håndleddet. Jeg fikk brudd i underarmen mens jeg skrev min bachelor, fikk to ukers utsettelse på innleveringsfristen med legeerklæring. Var veldig greit å ha litt mer tid på meg.

Anonymkode: a350c...408

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Be om legeerklæring og søk så om å få forlenget frist. 

Anonymkode: 0fdd0...933

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...