Gå til innhold

Se kona onanere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.7.2025 den 17.40):

Jeg forstår ikke helt hva du mener. Sier du at jeg skal ignorere henne og være mest mulig opptatt med jobb, så vil hun gjøre det jeg ønsker for å fange oppmerksomheten min? Ts

Anonymkode: 9d4f6...2e8

Bra hun har blitt mer komfortabel ts.

Fortsett å trygg henne på hvor deilig det er å se (på) henne, så kanskje hun vil få det hun trenger til å utfolde seg 😊

Anonymkode: 38f44...48e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.7.2025 den 16.45):

Min erfaring er at menn som bare maser og drømmer og ønsker seg ting, ikke oppnår noe som helst. Mens menn som jobber og strever og står på, de oppnår hva det skal være. Årsaken er enkel. En kvinne som ikke får mannen til å jobbe, vil ikke ha lyst til å gjøre noe som helst for denne mannen. En kvinne som har en mann som jobber og jobber og ikke gir henne oppmerksomhet, vil gjøre det som skal til for å få den.

Mange her inne sitter bare og sutrer innimellom at de maser på konene sine. De som er ute i verden og gjør jobben, det er de som får det de vil ha. 

Anonymkode: c9e69...ed2

Hæ? Usikker på om jeg forstår, men.

Høres ikke helt sunt ut...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.7.2025 den 11.21):

Enig. Gullfiskene på NRK er like spennende å se på. Å se kona til en kollega av meg derimot. 🤩😘😋💯🔥

Anonymkode: 28f3a...584

Herregud så tragisk!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.7.2025 den 16.45):

Min erfaring er at menn som bare maser og drømmer og ønsker seg ting, ikke oppnår noe som helst. Mens menn som jobber og strever og står på, de oppnår hva det skal være. Årsaken er enkel. En kvinne som ikke får mannen til å jobbe, vil ikke ha lyst til å gjøre noe som helst for denne mannen. En kvinne som har en mann som jobber og jobber og ikke gir henne oppmerksomhet, vil gjøre det som skal til for å få den.

Mange her inne sitter bare og sutrer innimellom at de maser på konene sine. De som er ute i verden og gjør jobben, det er de som får det de vil ha. 

Anonymkode: c9e69...ed2

Hva har det med saken å gjøre? Det handler om glede/lys og gjensidig nytelse . Merkelig at du skriver om mannen og jobb. Tråden handler om sexualitet

Anonymkode: 08a21...1ab

Skrevet

Jeg tror mange menn blir sjalu av kvinnens onani, og at det også er krevende for deres manndom at kvinnen bruker hjelpemidler eller egne fingre under akten. Jeg tror det er derfor vi får innlegg av typen «like spennende som å se på gullfisker», da dette i realiteten uttrykker en passiv aggresjon mot kvinnelig onani, nettopp fordi den oppleves som en utfordrer til manndommen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...