Gå til innhold

Se kona onanere

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan gikk du frem når du spurte, og har de gitt noen grunn for hvorfor de ikke vil? Tanken på å se kona mi onanere tenner meg så sjukt, men ser ikke ut til at det går i oppfyllelse

Anonymkode: 9d4f6...2e8

Sa bare at jeg hadde syntes det var deilig om hun hadde lyst til å gjøre det. Ellers har de nok ikke vært " frie " nok, sagt de synes det blir flaut osv..

Skjønner deg forøvrig meget godt der, utrolig opphissende å se på !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dere som har gjort det: Har det vært en prosess for å tørre eller helt naturlig? 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åh så absolutt. Å se kona onanere gjør meg klin gal, hver eneste gang. 

Jeg er absolutt kapabel til å få henne til å komme selv, men blir ekstremt tent av å se henne gjøre det. Hjelper heller ikke at hun er veldig glad i å terge meg når det passer som dårligst, haha.

Anonymkode: 70707...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.1.2024 den 13.17):

Har noen prøvd å onanere foran partner? Enten samtidig som den andre eller alene mens den andre ser på. Tanken på å kunne se partneren min onanere tenner meg noe veldig. Hva er deres erfaringer. 

Jeg har onanert foran alle mine partnere. For meg faller det seg naturlig om jeg er trygg på han seksuelt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (2 minutter siden):

Jeg har onanert foran alle mine partnere. For meg faller det seg naturlig om jeg er trygg på han seksuelt. 

Herlig..😉..og skaper nærhet og tillit i forholdet som ingenting annet..

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har vert gift lenge. Jeg så etter hvert at vi trengte litt forandring og noe som spritet opp litt. Kona kunne aldri finne på eller få seg til å kjøpe noe leketøy. Så det gjorde jeg, og da var det jo naturlig å få se på da hun prøvde ut. Til å begynne med bare en vanlig dildo og en såkalt Rabbit. Særlig sistnevnte var en ubetinget suksess fra første forsøk. Har nesten aldri sett henne komme så fort/hardt. Derfor ble hun veldig glad for begge to, og jeg får gjerne se på når hun bruker de. Det er rett og slett så digg å se på at jeg bare trenger få sekunder på å komme ved runking selv. Siden har det blitt en dildo med sugekopp i tillegg. Hun liker den veldig godt også til å ri på!

Anonymkode: da05e...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.1.2024 den 15.03):

Ikke noe behov for å se en partner ordne seg selv. Jeg vil ha sex, sammen, når muligheten er der. Men mange menn greier ikke å gi kvinner orgasme, så derfor må kvinner ofte ta den jobben selv. Ville anbefale menn å ta det som ett tegn på at man er dårlig sex når kvinner ordner seg selv.

Anonymkode: 0f331...a48

Det er den negative grinebiter-forklaringen. Jeg tenker at hun er i godt humør og klar for mye mer. At hun onanerer er helst en start, et hint og en invitasjon. Ikke en feministisk demonstrasjon som markerer mannens udugelighet. Tenk at det er mulig å se verden i et bedre lys, bare ved hjelp av litt god vilje.

Anonymkode: 7aa6d...f6e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dere som har gjort det: Har det vært en prosess for å tørre eller helt naturlig? 

Ts

Du må ikke tenke for mye. Det er prosessen. Gjør det når du allerede føler deg komfortabel. Som når dere ligger i senga og kysser, kliner og tar på hverandre og sex vil være det naturlige. Si noe som ala: kan jeg se deg ta på deg selv? 

Finn DINE ord, så godt som det er mulig. Og så bare si det. Er det vanskelig å si det, øv deg i spesielt. Og ikke døm deg selv. Bare hopp i det. Ta en sjanse.

Anonymkode: ea785...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok nå skal jeg gi en hemmelighet til dere menn som ikke vet/tørr. Slipp løs! Hjelp henne. Bli med. Hvisk inn i øret "skal du komme for meg?" bit henne litt i øreflibben, kyss og småbit i nakken, kjærtegn brystene, bli mer og mer intens mens hun blir det.

You're welcome.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (18 timer siden):

Herlig fri der altså 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du må ikke tenke for mye. Det er prosessen. Gjør det når du allerede føler deg komfortabel. Som når dere ligger i senga og kysser, kliner og tar på hverandre og sex vil være det naturlige. Si noe som ala: kan jeg se deg ta på deg selv? 

Finn DINE ord, så godt som det er mulig. Og så bare si det. Er det vanskelig å si det, øv deg i spesielt. Og ikke døm deg selv. Bare hopp i det. Ta en sjanse.

Anonymkode: ea785...57b

Det er dette jeg har prøvd men fått nei. Jeg håper jo det har satt i gang en prosess og jeg spurte igjen senere. Fikk som svar at det var hun ikke komfortabel med. Innerst inne har jeg en drøm ennå, men jeg tør ikke spørre flere ganger av frykt for å virke masete og å ødelegge for oss. Jeg vil jo ikke at hun skal føle hun ødelegger for meg ved at hun ikke vil gjøre det jeg tenner på. 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ts

Jeg og dama gjør det ofte. Vi holder på til den ene ikke klarer å la være å hive seg over den andre og ofte følger en heftig runde sex etter! :P

For oss falt det bare helt naturlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...