Gå til innhold

Se kona onanere

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.1.2024 den 15.08):

Hun får som regel orgasme før meg. Likevel tenker jeg på det som noe annet. Ikke et alternativ, men et tillegg. 

Det er nettopp det det er. Det er en bonus. Du må ikke lytte til vaginalpenetrasjoniekteskap-fundamentalistene.

Bruk den deilige fantasien du og kona til sammen har og gass dere med å sette deilige fantasier ut i livet.

Dersom én eller begge ikke liker det, så går dere bare videre til neste fantasi. Samlivet blir aldri kjedelig når man kan leke sammen.

Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det ofte begge to.. elsker å ronke foran damen og se hun onanere samtidig.  Magisk og kommer kraftig av d.

Anonymkode: d87df...a6a

AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg til å ha en mann og gjøre det med igjen.

Pirre han spesielt når det passer han dårlig er bare det beste 😈

Anonymkode: 0e12f...bcd

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.1.2024 den 13.17):

Har noen prøvd å onanere foran partner? Enten samtidig som den andre eller alene mens den andre ser på. Tanken på å kunne se partneren min onanere tenner meg noe veldig. Hva er deres erfaringer. 

Anonymkode: 9d4f6...2e8

Min erfaring er at menn som bare maser og drømmer og ønsker seg ting, ikke oppnår noe som helst. Mens menn som jobber og strever og står på, de oppnår hva det skal være. Årsaken er enkel. En kvinne som ikke får mannen til å jobbe, vil ikke ha lyst til å gjøre noe som helst for denne mannen. En kvinne som har en mann som jobber og jobber og ikke gir henne oppmerksomhet, vil gjøre det som skal til for å få den.

Mange her inne sitter bare og sutrer innimellom at de maser på konene sine. De som er ute i verden og gjør jobben, det er de som får det de vil ha. 

Anonymkode: c9e69...ed2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Gleder meg til å ha en mann og gjøre det med igjen.

Pirre han spesielt når det passer han dårlig er bare det beste 😈

Anonymkode: 0e12f...bcd

Beste som finnes d. Spesielt når damen blir veldig våt sittende foran meg. Sprutes ganske raskt og mye av d 🤓

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Min erfaring er at menn som bare maser og drømmer og ønsker seg ting, ikke oppnår noe som helst. Mens menn som jobber og strever og står på, de oppnår hva det skal være. Årsaken er enkel. En kvinne som ikke får mannen til å jobbe, vil ikke ha lyst til å gjøre noe som helst for denne mannen. En kvinne som har en mann som jobber og jobber og ikke gir henne oppmerksomhet, vil gjøre det som skal til for å få den.

Mange her inne sitter bare og sutrer innimellom at de maser på konene sine. De som er ute i verden og gjør jobben, det er de som får det de vil ha. 

Jeg forstår ikke helt hva du mener. Sier du at jeg skal ignorere henne og være mest mulig opptatt med jobb, så vil hun gjøre det jeg ønsker for å fange oppmerksomheten min? Ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg forstår ikke helt hva du mener. Sier du at jeg skal ignorere henne og være mest mulig opptatt med jobb, så vil hun gjøre det jeg ønsker for å fange oppmerksomheten min? Ts

Nja, vet ikke helt om det hjelper å begynne nå. Vet bare at de gangene jeg får lyst til å gjøre noe som helst for en mann, så er det fordi han ‘redder verden’. Mens en mann som ikke gjør det, han vekker liksom ikke lystene i meg, og dermed føles det helt feil.

Hvis du tilfeldigvis vet noe hun ønsker seg og noe hun beundrer menn for å gjøre, så er det verdt et forsøk. 

Skrevet

Å se kona onanere er jo ikke så spennende.. det å se annen manns kone, er mye mere spennende😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (16 timer siden):

Å se kona onanere er jo ikke så spennende.. det å se annen manns kone, er mye mere spennende😂

For deg kanskje. For meg så er det en drøm og kjempespennende. Bare tanken på å se det gjør meg vill, men om det er noe framskritt så går det i hvert fall skikkelig seint. Jeg er usikker på om jeg får oppleve det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.1.2024 den 13.17):

Har noen prøvd å onanere foran partner? Enten samtidig som den andre eller alene mens den andre ser på. Tanken på å kunne se partneren min onanere tenner meg noe veldig. Hva er deres erfaringer. 

Jeg har også fått spørsmålet fra en tidligere partner og har vridd meg unna. Grunnen er at jeg onanerer med en pute mellom beina, og det kan jeg ikke vise til en partner. Jeg kommer ikke av å fingre meg selv eller gni med hånden, kun med pute eller piv (med riktig mann). Nå har jeg ny partner og har kjøpt en womanizer som jeg har planer om å bruke sammen med han. Venter bare på riktig øyeblikk

Anonymkode: cf25d...fe6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Gjør det ofte begge to.. elsker å ronke foran damen og se hun onanere samtidig.  Magisk og kommer kraftig av d.

Samme her 👍 særlig når hun sitter på taburetten og rir opp/ned på sin største dildo. Hun ser at dette pirrer meg voldsomt, og som resultat kommer hun selv som en foss (bokstavelig talt)

Anonymkode: da05e...589

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.1.2024 den 15.02):

Tilbake til temaet litt. Noen som vil fortelle om erfaringer? Var det noen mentale sperrer som måtte brytes eller var det bare rett fram? 

Ts

Jeg må gjøre det selv foran kjæresten nesten hver gang. For han insisterer på at jeg skal komme, og da må jeg bruke vibrator. Han blir med og hjelper meg. 

Anonymkode: 2d72d...c8e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Grunnen er at jeg onanerer med en pute mellom beina, og det kan jeg ikke vise til en partner.

Hvorfor ikke? 

Anonymkode: c65a8...f02

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor ikke? 

Anonymkode: c65a8...f02

Fordi det er det minst sexy jeg kan tenke meg. Og det er flaut å gjøre det på den måten.
Jeg kan fint ta på meg selv og fingre meg selv foran en mann, men jeg klarer ikke å komme av det

Anonymkode: cf25d...fe6

AnonymBruker
Skrevet

Med alle mine kjærester oppigjennom.. med min ekskone startet med at jeg tok henne på fersken en gang, etter det var det fast oppvarming, gjerne med at vi filmet også for eget bruk senere. Deilig å lekeimage.png.a6c9e9625cc68af776e550ab35179aae.png

Anonymkode: 08a21...1ab

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 15.7.2025 den 17.56):

Enig. Gullfiskene på NRK er like spennende å se på. Å se kona til en kollega av meg derimot. 🤩😘😋💯🔥

Anonymkode: 28f3a...584

AnonymBruker
Skrevet

Ikke alltid jeg føler meg ferdig etter en runde, selv om jeg kom under akten, og da liker han å se på. Ellers synes han det er mest pirrende å få høre at jeg har onanert, som når jeg sender ham melding mens han er på jobb eller forteller hva jeg egentlig gjorde da jeg trakk meg tilbake på soverommet for å hvile.

Anonymkode: 9e16e...0b6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Med to små barnehagebarn der begge oss foreldre er stuptrøtt før kl 21, så blir det lite tid for lange elksovsøkter. Mer daglige kjappiser, kanskje i mens barna ser litt tv. Da foregår det oftest slik: Vi gir hverandre hint om at vi vil ha sex. Så løper jeg i forveien til soverommet, river av meg klærne (helt eller delvis), og ligger klar og onanerer når han kommer inn. Så onanerer vi sammen i 1-2 min før vi har samleie 2-3 min. Fantastisk hverdagssex vil jeg si🥰 

Anonymkode: 140e8...863

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å se hverandre onanere er noe av det mest hotte som finnes. Hun var ikke spesielt glad i dildoen sin tidligere, men nå elsker hun å bruke den foran mine øyne. Og elsker å se jeg kommer og spruter over henne.

Anonymkode: da05e...589

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.1.2024 den 15.03):

Ikke noe behov for å se en partner ordne seg selv. Jeg vil ha sex, sammen, når muligheten er der. Men mange menn greier ikke å gi kvinner orgasme, så derfor må kvinner ofte ta den jobben selv. Ville anbefale menn å ta det som ett tegn på at man er dårlig sex når kvinner ordner seg selv.

Anonymkode: 0f331...a48

Huff da.

Det virker skjørt å tenke på tilskudd som erstatning..

Ja, jeg og partner kan godt gjøre dette. Både når vi er fra hverandre og som en morsom invitasjon på lek. Nå er heldigvis ingen av oss så kjedelige at vi tenker sexen må være over etter en orgasme😊

Anonymkode: 38f44...48e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...