Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kryper vi for drittsekker som behandler folk som dritt? Jo verre folk oppfører seg, jo mer får de det som de vil. Hvorfor er vi så redde for disse menneskene? 

Anonymkode: 9c3ff...a6d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Godt spørsmål!!

Det er vanskelig å dytte en drittsekk ut av balanse, de er støttet av mange slik at de står støtt, samt av sin egen ego. 

Anonymkode: cf840...608

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Mange orker ikke ta kampen rett og slett for da blir det bare enda verre. 

Anonymkode: a6a5f...d77

• Liker 1
Skrevet

Tja, det samme kan sies om kvinner. Det er en omløpende sirkel som går igjen og igjen og igjen.

Good guy meets a bitch - Bitch turns good guy into douche - douche meets a nice girl - douche turns nice girl into a bitch. Repeat.

Så det blir feil å legge alt skylden på oss når kvinner ikke er hakket bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi de aller fleste er konfliktsky og feig og klarer ikke stå i en vanlig krangel. Derfor kan de som bare durer på gjøre det relativt uhindret. 

Anonymkode: 1971f...371

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Godt spørsmål!!

Det er vanskelig å dytte en drittsekk ut av balanse, de er støttet av mange slik at de står støtt, samt av sin egen ego. 

Anonymkode: cf840...608

Og det kan være ekstremt krevende å stå I. Jeg har gjort det og gjør det aldri igjen. Nå tenker jeg at deres handlinger står for seg selv.

• Hjerte 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor kryper vi for drittsekker som behandler folk som dritt? Jo verre folk oppfører seg, jo mer får de det som de vil. Hvorfor er vi så redde for disse menneskene? 

I praksis så krever det mot og ryggrad å stå opp mot en drittsekk, og ikke minst selvrefleksjonen at du selv ikke blir en drittsekk i prosessen. Hvis situasjonen er at det er ingen som står opp mot slik oppførsel, så er det fordi en slik kombinasjon av karakterstyrke er en sjelden vare.

Fleste er litt feige.

AnonymBruker
Skrevet
Mr.Anon skrev (5 minutter siden):

Tja, det samme kan sies om kvinner. Det er en omløpende sirkel som går igjen og igjen og igjen.

Good guy meets a bitch - Bitch turns good guy into douche - douche meets a nice girl - douche turns nice girl into a bitch. Repeat.

Så det blir feil å legge alt skylden på oss når kvinner ikke er hakket bedre.

TS skrev faktisk et helt kjønnsnøytralt innlegg. Hvorfor velger du å tolke det som et angrep på menn? 

Anonymkode: cb791...81d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

TS skrev faktisk et helt kjønnsnøytralt innlegg. Hvorfor velger du å tolke det som et angrep på menn? 

Anonymkode: cb791...81d

Beklager, jeg er så vandt med at når noen nevner drittsekker så forbindes det med menn at jeg tenkte ikke over det.😅

My bad!😶

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Personen jeg hadde i tankene først og fremst da jeg skrev innlegget er faktisk kvinne. Hun går ikke overens med nesten noen og sitter bare og surmuler i alle sammenkomster uten å prate med noen. På tross av det forventes det at man ikke sier noe og at man inviterer henne til alle anledninger fordi hun er familie. Men jeg har fått nok. Syns oppførselen er kvalm og ufin og orker ikke ha noe med henne å gjøre lenger. Men presses til det for at det ikke skal bli «trøbbel og uhygge». Men det er det jo allerede slik jeg ser det. Hun kommer jo aldri til å bli fornøyd, så hvorfor fortsette å prøve?!

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Personen jeg hadde i tankene først og fremst da jeg skrev innlegget er faktisk kvinne. Hun går ikke overens med nesten noen og sitter bare og surmuler i alle sammenkomster uten å prate med noen. På tross av det forventes det at man ikke sier noe og at man inviterer henne til alle anledninger fordi hun er familie. Men jeg har fått nok. Syns oppførselen er kvalm og ufin og orker ikke ha noe med henne å gjøre lenger. Men presses til det for at det ikke skal bli «trøbbel og uhygge». Men det er det jo allerede slik jeg ser det. Hun kommer jo aldri til å bli fornøyd, så hvorfor fortsette å prøve?!

Så at ho surmuler og er ufin i selskap, gjer at ho er drittsekk og "alltid får det som ho vil"? Kva meiner du ho vil? Er hennar høgast ønske å bli invitert i samankomstar?

Kanskje det er hennar minste ønske? Sidan ho tydelegvis ikkje trivst der?

Anonymkode: 23457...696

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Siden du spør så har du vel svaret for hvorfor du «kryper» for sånne personer? 

Jeg er ikke redd andre mennesker, jeg gidder ikke å stryke hunden med hårene bare for at sånne mennesker skal få det som de vil.

Anonymkode: 1760a...0fd

AnonymBruker
Skrevet

De bryr seg ikke, så de har litt overtaket. De er villig til å gjøre det de må for å få det som de vil. Ofte spiller de på sjarm i tillegg, så folk hjelper dem litt og litt fram. Og folk flest ønsker ikke ubehageligheter og konflikter, så de ser gjennom fingrene på ting. Gode levekår for drittsekker. 

Anonymkode: c6d69...ebd

AnonymBruker
Skrevet

Fordi de aller fleste oppegående folk er forsiktige og konfliktsky. Få av oss vil komme i diskusjon med en som angriper deg verbalt og skaper ubehag. 

Anonymkode: c84aa...da8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...