AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #1 Skrevet 8. januar 2024 Hvordan er det mulig?? Blodprøven skal jo være 100% sikker? Jeg tok først blodprøve, og før resultatet kom inn, så hadde jeg også tatt hjemmetester- 3 forskjellige (fra 3 forskjellige pakker) ALLE sterk positive. Idag tok jeg også digital som sier gravid 3+, men legen mener at jeg absolutt ikke er gravid pga blodprøven sa noe annet. Skal ha privat ultralyd, men har noen andre vært borti dette??? Anonymkode: fbb90...b6a
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #2 Skrevet 8. januar 2024 Hva lå hcg på, på blodprøven? Det er ikke positiv og negativ på blodprøve, men en verdi. Anonymkode: b2138...168
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #3 Skrevet 8. januar 2024 4. Så den viste definitivt at jeg ikke er gravid, derfor jeg ikke skjønner noenting. Anonymkode: fbb90...b6a
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #4 Skrevet 8. januar 2024 Ville bedt om ny blodprøve, mulig den er tatt på feil glass, ikke nok i prøven etc. Anonymkode: 705b7...76a 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #5 Skrevet 8. januar 2024 49 minutter siden, AnonymBruker said: 4. Så den viste definitivt at jeg ikke er gravid, derfor jeg ikke skjønner noenting. Anonymkode: fbb90...b6a Hva slags graviditetstester har du tatt? Har du tatt tidlig graviditetstest eller vanlig? De som er HCG 10 eller 25mlU/ml? Kan det være du har vært gravid og mistet? At det har gått ut av blodet og at det tar tid før det forsvinner fra urinen? Anonymkode: b2138...168
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #6 Skrevet 8. januar 2024 Jeg ville nok mistenkt en kjemisk graviditet. Jeg har også fått positive med veldig lav hcg. Lavere enn de oppgir i pakken Anonymkode: 1a2b7...48e
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #7 Skrevet 8. januar 2024 Her må det være en feil med blodprøven, forbytting eller noe annet. Det er ikke mulig å få 3+ på en digital, og 3 sterkt positive vanlig graviditetstester med bare 4 i hcg. Ville bedt om ny blodprøve om det er snakk om uker til den private ultralyden. Anonymkode: 8751d...639
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå