AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #1 Skrevet 8. januar 2024 Alt jeg tenker på om dagen er å reise til varmere strøk med badebasseng ved hotellet, jeg elsker å sole meg toppløs, hater BH og på en sånn plass driter jeg i hvem som ser meg så lenge jeg har det bra. Noen som har erfaringer dere vil dele? Er det tabu å sole seg toppløs i Syden? Hvor er det for så vidt greit? Anonymkode: deb18...2d7
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #2 Skrevet 8. januar 2024 Å sole seg toppløs ved stranden er stort sett greit de fleste steder, ved basseng - ikke alltid like greit (om en bare ligger nede og ikke flyr toppløs etter unger - enda greiere). Anonymkode: 40746...a7b 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #3 Skrevet 8. januar 2024 Skjønner deg, liker best selv toppløs for jeg hater skille(og jeg blir veldig brun så det vises så godt). Men virker som at folk ikke soler seg toppløs lengre. Jeg reiser MYE, både i typisk «sydenland» i Europa og en del i Asia. Og det er svært lite av det. Kanskje noen ytterst få i Spania eller Hellas, men da gjerne på litt mer avsidesliggende strender, ikke hovedstranda i byen. Anonymkode: d6dd7...811 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #4 Skrevet 9. januar 2024 På Gran Canaria så kan du sole deg toppløs/helt naken rundt sanddynene i Maspalomas 😊 Strand er det også der, var en del som gjorde det når vi bodde der 😊 Anonymkode: e09ab...623 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #5 Skrevet 9. januar 2024 https://theislandsinthesun.com/makaronesia/kanarioyene/strender-kanarioyene-all-informasjon/naturiststrender-kanarioyene/naturiststrender-gran-canaria/ Anonymkode: e09ab...623
aksase Skrevet 9. januar 2024 #6 Skrevet 9. januar 2024 På de aller fleste strender i Spania er det helt greit å sole seg toppløs. Faktisk er det stort sett greit å være helt naken på de fleste spanske strender. Ingen nasjonale lover som forbyr noen å sole seg og bade naken på strender i Spania, men det finnes enkelte byer/kommuner som har laget eget lokalt reglement som er strengere, så vær litt obs. Det enkleste er nok å se litt på hva andre gjør, og følge det. Hvis ikke du finner ei strand helt for deg selv, hvor du kan gjøre akkurat som du vil. Det finnes også en del naturiststrender hvor det er forventet at man er naken. Hvis du liker deg toppløs, kan det godt hende du er klar til å ta spranget helt ut og være naken. Da får du ingen solskiller. 🙂 Hvis du er litt nysgjerrig, kan du lese mer om det her: https://www.nakedwanderings.com/nudism-naturism-in-spain/ 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #7 Skrevet 9. januar 2024 Spania. Soler meg toppløs på stranda. Ikke ok ved felles-basseng/hotell. Har nok litt med alder å gjøre. Voksne kvinner (50+) ofte toppløse, yngre sjeldnere enn før. Anonymkode: f3564...b52 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #8 Skrevet 10. januar 2024 Sør-Frankrike! Anonymkode: 8c7e1...ba3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #9 Skrevet 10. januar 2024 Kroatia har et veldig avslappet forhold til nakenhet. Sjekket nå og deres turistkontor sier i en FAQ at toppløs er ok på alle landets strender. De har også haugevis av naturiststrender. Anonymkode: 49d59...67f 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #10 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 8.1.2024 den 11.49): Alt jeg tenker på om dagen er å reise til varmere strøk med badebasseng ved hotellet, jeg elsker å sole meg toppløs, hater BH og på en sånn plass driter jeg i hvem som ser meg så lenge jeg har det bra. Noen som har erfaringer dere vil dele? Er det tabu å sole seg toppløs i Syden? Hvor er det for så vidt greit? Anonymkode: deb18...2d7 Ingen steder. Du er like utsatt for kreft i Dubai som i Drøbak. Anonymkode: 2ff4c...d07 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #11 Skrevet 10. januar 2024 Det er både helseskadelig å harry å sole seg. Så sånn sett er det vel "tabu" blant den mer oppegående delen av befolkningen. Anonymkode: 6e6cd...c6f 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #12 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kroatia har et veldig avslappet forhold til nakenhet. Sjekket nå og deres turistkontor sier i en FAQ at toppløs er ok på alle landets strender. De har også haugevis av naturiststrender. Anonymkode: 49d59...67f Naturiststrender er så behaglig! Elsker det. Anonymkode: a2c45...4f1
Eva-Lena Skrevet 10. januar 2024 #13 Skrevet 10. januar 2024 Maspalomas på GC kan du sole og bade splitter naken om du vil. Stranden er stor, men bare rusle bortover stranden så vil du til slutt merke hvor nudiststranden starter. Oppdaget det ved en tilfeldighet selv for mange år siden og skal love at øynene var på stilker 😂 Jeg var 14 år den gangen.
AnonymBruker Skrevet 28. juni #14 Skrevet 28. juni Hvordan er dette her nå - var en tur innom Bygdøy og det var kanskje to-tre som solte seg toppløse rundt Paradisbukta. Har hørt at det er noen som oppsøker naturiststranden for å sole seg toppløs, fordi det er uglesett andre steder. Antar at det ikke er mange toppløse på Huk. Av land i Europa er det mitt inntrykk at det er i Spania man er mest "liberal". Italia tror jeg er nokså utelukket. Kroatia var jo for en 20 år tilbake ikke bare toppløs, men også bunnløs i mange tilfeller... nå er det vel "amerikanske tilstander" også der. Anonymkode: b49ab...d77
TomKrus Skrevet 28. juni #15 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (På 10.1.2024 den 14.08): Ingen steder. Du er like utsatt for kreft i Dubai som i Drøbak. Anonymkode: 2ff4c...d07 Men da må man faktisk bruke solkrem da, så slutt med hysteriet ditt !
AnonymBruker Skrevet 28. juni #16 Skrevet 28. juni Var flere i Korfu nå vi var der nå. I Norge finner du bare et svaberg 😎☀️ Anonymkode: d0649...04e
Victoria93 Skrevet 28. juni #17 Skrevet 28. juni Jeg soler meg toppløs når jeg er på Kypros. Det er ikke så mange andre som gjør det, men helt alene er jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 28. juni #18 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (På 10.1.2024 den 14.12): Det er både helseskadelig å harry å sole seg. Så sånn sett er det vel "tabu" blant den mer oppegående delen av befolkningen. Anonymkode: 6e6cd...c6f For noe tull vi trenger alle litt d vitaminer og lufte huden😅 Solkrem og fornuftig soling. Bare bra.Blåhvite folk ser ikke mye Sundt ut. Anonymkode: d0649...04e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå