Bøtteballetten Skrevet 8. januar 2024 #21 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har prøvd det Ja Anonymkode: 5d359...752 Plastposetriks eller hårføner ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #22 Del Skrevet 8. januar 2024 Snublefot62 skrev (2 minutter siden): Det er en veldig dårlig ide. Pusten din inneholder mye fuktighet som kondenserer i kontakt med de kalde delene i låsen. Det kan gjøre at du får låst opp der og da (etter en intens økt med blow job) men problemet vil bli verre siden du tilfører fukt der det ikke skal være fukt. Ja jeg vet, men det er bare de tilfeller hvor jeg har intet annet tilgjengelig og den frøs mens jeg var på jobb Anonymkode: c9940...9bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #23 Del Skrevet 8. januar 2024 Example skrev (31 minutter siden): Pose med varmt vann. Hold den foran både låsen og langs døra. Det pleier å fungere, men krever litt tålmodighet. Jeg synes det virker som et mer teknisk problem, altså at låsen i akkurat den døra er ødelagt av en eller annen grunn. Problemet er ikke at døren ikke vil åpne seg, problemet er at den ikke vil låse seg opp utenfra. Jeg klatrer inn i bilen fra en av de andre dørene, låser opp innenfra og åpner uten problemer. Anonymkode: 5d359...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå