AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #1 Del Skrevet 8. januar 2024 Legger ved et bilde av brynene mine, usminket og sminket. Vil legge til at dette ikke er min beste jobb, men bare valgte det første og beste bildet jeg kom over på kamerarullen. Poenget er: Jeg ønsker altså at brynene mine er såpass mye mer tydelig og markerte. Å tatovere tror jeg utgår, dette da det ofte ser ut til å falme i farge og ikke ser så fint ut med tiden. Jeg holder til i Asker kommune om det har noe å si. Reiser gjerne et lite stykke for å få dette gjort ordentlig. Er også villig til å betale litt mer for et bedre resultat. Det er jo veldig skummelt å begynne å forandre på slike ting som er permanent i ansiktet, derfor vil jeg gjøre god research før jeg går i gang. Jeg håper virkelig noen av dere snille sjeler der ute, har erfaringer og komme med og tips og råd😊🙏🏻 Anonymkode: 2fd3c...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #2 Del Skrevet 8. januar 2024 Blir forresten også glad for å høre hvilke metoder jeg ikke burde bruke eller gå for🙏🏻 Anonymkode: 2fd3c...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #3 Del Skrevet 8. januar 2024 Sjekk ut Muah på instagran, hun er fantastisk dyktig når det kommer til pmu. Tror dog ikke at hun tattoverer sånn som du sminker, hun bruker stråteknikk som gjør at det ser mer natulig ut. Man tar som regel en refill for å vedlikeholde, kanskje en gang i året eller annenhvert år. Anonymkode: 95cf5...6ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #4 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Sjekk ut Muah på instagran, hun er fantastisk dyktig når det kommer til pmu. Tror dog ikke at hun tattoverer sånn som du sminker, hun bruker stråteknikk som gjør at det ser mer natulig ut. Man tar som regel en refill for å vedlikeholde, kanskje en gang i året eller annenhvert år. Anonymkode: 95cf5...6ab Ja og det er helt ok for meg, det blir jo bare sånn da jeg ikke greier å sminke det naturlig slik du beskriver😊 tusen takk! Jeg sjekker ut! Anonymkode: 2fd3c...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #5 Del Skrevet 8. januar 2024 Brynene dine var mye finere naturlig! Anonymkode: 3a350...a93 23 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #6 Del Skrevet 8. januar 2024 Du er absolutt finest naturlig! Anonymkode: caadd...3ed 13 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #7 Del Skrevet 8. januar 2024 Ikke gjør det! Fort gjort å se ut som Uncle Leo. Anonymkode: b56a8...b4b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #8 Del Skrevet 8. januar 2024 Jeg synes også brynene dine var finere uten så mye sminke, men dette er jo smak og behag. Kanskje vært penere om de ble sminka mer naturlig og ikke så hardt? Anonymkode: 438ed...c2d 5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppe Skrevet 8. januar 2024 #9 Del Skrevet 8. januar 2024 Du har jo kjempefine bryn! 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #10 Del Skrevet 8. januar 2024 Må bare også si at usminket var MYE finere enn sminket... Anonymkode: b04c6...6be 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 8. januar 2024 #11 Del Skrevet 8. januar 2024 Ikke det du spør etter, men sier det likevel siden det er et positivt budskap. Du har jo fine naturlige bryn, så ser liten grunn til å sminke dem eller fikse på dem. 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #12 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Legger ved et bilde av brynene mine, usminket og sminket. Vil legge til at dette ikke er min beste jobb, men bare valgte det første og beste bildet jeg kom over på kamerarullen. Poenget er: Jeg ønsker altså at brynene mine er såpass mye mer tydelig og markerte. Å tatovere tror jeg utgår, dette da det ofte ser ut til å falme i farge og ikke ser så fint ut med tiden. Jeg holder til i Asker kommune om det har noe å si. Reiser gjerne et lite stykke for å få dette gjort ordentlig. Er også villig til å betale litt mer for et bedre resultat. Det er jo veldig skummelt å begynne å forandre på slike ting som er permanent i ansiktet, derfor vil jeg gjøre god research før jeg går i gang. Jeg håper virkelig noen av dere snille sjeler der ute, har erfaringer og komme med og tips og råd😊🙏🏻 Anonymkode: 2fd3c...612 Jeg har tatt microblading på mine bryn. Nå er det 5 år siden og er like fornøyd enda. Ser helt naturlig ut synes jeg. Kan anbefale på dm hvor jeg har gjort det. Anonymkode: 3645d...dca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #13 Del Skrevet 8. januar 2024 Jeg synes også de usminkede brynene dine er kjempefine. Det er det utseendet jeg ønsker meg når jeg farger mine, men mine er ganske ujevne så jeg må fylle ut litt med en øyenbrynspenn. Hadde jeg hatt dine bryn hadde jeg antakelig bare renset litt i kantene og kanskje holdt dem på plass med litt voks, gele e.l. (Beklager at vi er så dårlige til å svare på det du egentlig spør om. Håper det er litt plaster på såret at vi skryter av deg slik du ser ut naturlig. ❤️) Anonymkode: 5f48c...6b0 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #14 Del Skrevet 8. januar 2024 De unaturlige ser harry ut. Noe østeuropeisk prostitusjon over det. Anonymkode: ad8b3...d2d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #15 Del Skrevet 8. januar 2024 Microblading! Her er mine før og etter. Anonymkode: 6c506...720 5 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khloe Skrevet 9. januar 2024 #16 Del Skrevet 9. januar 2024 Hva med powder brows? Det er PMU, men vil falme over tid. Vil tro det ligner litt på looken du er ute etter. Jeg personlig ville frarådet microblading, på grunn av dårlig erfaring. Jeg tok det for 7 år siden. Var kjempefornøyd i 3 år, så ble de gråsvarte «hårstrå» som aldri falmet. Heldigvis har jeg bryn som skjuler det med mindre det er fullt sollys. Men det har nok mye med hvor flink den som gjør det er og di hudtype. Min «sluker» visst farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #17 Del Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 8.1.2024 den 16.23): Microblading! Her er mine før og etter. Anonymkode: 6c506...720 Det ble fint og ser naturlig ut. Hvor gjorde du det? Anonymkode: 9773b...788 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #18 Del Skrevet 9. januar 2024 De ser veldig fine ut usminket❤️ Anonymkode: 9f901...45d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #19 Del Skrevet 9. januar 2024 Enig med de andre her, de naturligere brynene dine er finest. Det blir for hardt og markert slik du har sminket dem synes jeg. Sjekk stilen til franske kvinner, de skjønte det for lengst. Anonymkode: 902fb...673 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #20 Del Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det ble fint og ser naturlig ut. Hvor gjorde du det? Anonymkode: 9773b...788 The Powder Room i Oslo. Hun er så flink å få det naturlig og fint. Anonymkode: 6c506...720 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå