AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #1 Skrevet 8. januar 2024 Hvilken termos for barn anbefaler dere? - ihht. turer osv? Anonymkode: 3ada9...b13
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #2 Skrevet 8. januar 2024 Små eller store barn? Er fornøyd med den klassiske Stanley sin på 0,5 l. Kjedelig design, men god. Har også en fra Blafre som har design rettet mot barn, men den er vi ikke fornøyd med i det hele tatt. Anonymkode: 5733b...6d2 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #3 Skrevet 8. januar 2024 Vi har bare en vanlig liten Thermos. Syns de har vært best for store og små, og de kommer i ulike størrelser. Anonymkode: cd8e4...75f
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #4 Skrevet 8. januar 2024 Stanley eller Thermos, TEK hadde forresten en test av termoser nylig. https://www.tek.no/samletest/i/PoPKd7/termos Anonymkode: 4c5f0...fc3 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #5 Skrevet 8. januar 2024 Mine har denne fra Clas Ohlson, fungerer veldig fint. https://www.clasohlson.com/no/Termos,-0,35-liter/p/31-8728-6 Anonymkode: 10701...08d
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #6 Skrevet 8. januar 2024 Vi har fra blafre, ville ikke anbefalt den. Utrolig vanskelig å lukke. Og kan ikke vaskes i oppvaskmaskin pga trykkdesignet Anonymkode: 9d499...5d9
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #7 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Små eller store barn? Er fornøyd med den klassiske Stanley sin på 0,5 l. Kjedelig design, men god. Har også en fra Blafre som har design rettet mot barn, men den er vi ikke fornøyd med i det hele tatt. Anonymkode: 5733b...6d2 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi har fra blafre, ville ikke anbefalt den. Utrolig vanskelig å lukke. Og kan ikke vaskes i oppvaskmaskin pga trykkdesignet Anonymkode: 9d499...5d9 Vi har også Blafre og er fornøyd, så jeg skjønner ikke kommentarene her. Det er helt vanlig at termoser ikke kan vaskes i maskin. Det som er veldig kjekt med Blafre, er at det er hank på koppen. Det er det ikke mange andre som har. Vi har ikke hatt noe problemer med å lukke termosen her. Anonymkode: 356ab...eb1 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #8 Skrevet 8. januar 2024 16 minutter siden, AnonymBruker said: Vi har også Blafre og er fornøyd, så jeg skjønner ikke kommentarene her. Det er helt vanlig at termoser ikke kan vaskes i maskin. Det som er veldig kjekt med Blafre, er at det er hank på koppen. Det er det ikke mange andre som har. Vi har ikke hatt noe problemer med å lukke termosen her. Anonymkode: 356ab...eb1 De termosene som er rettet mot barn er ikke alltid like gode etter min mening og holder ikke på varmen like lenge og godt som de beste termosene. Men det blir til syvende en smakssak og hvordan man bruker dem Anonymkode: cd8e4...75f
atropos Skrevet 8. januar 2024 #9 Skrevet 8. januar 2024 Vi har Blafre og liker dem godt. Hank på koppen, og de holder godt på varmen. ikke noe problem at de ikke kan vaskes i maskin synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå