Concert Skrevet 8. januar 2024 #1 Skrevet 8. januar 2024 Det er bare et tidsspørsmål før dette skjer. Staten skal jo gjøre oss vandt med dyrere strøm, fordi det er jo fremtiden. Får ikke stoppet det. Samme som med matprisene som coop-rema-norgesgruppen styrer sammen. Over 40% økning på noen varer. Når skal folket ty til gatene? Storme stortinget?
Prebs Skrevet 8. januar 2024 #2 Skrevet 8. januar 2024 (endret) Strømstøtten er nok kommet for å bli så bare slapp helt av!! Vann og avløps avgiften derimot..... Den blir det neste du må spare til😉 Endret 8. januar 2024 av Prebs Stavelse 2 1
Perine Skrevet 8. januar 2024 #3 Skrevet 8. januar 2024 Nei, strømstøtten vil nok ikke forsvinne så lenge strømmen er såpass dyr. Det ville blitt for mye kaos for myndighetene om vi tenker på følgene for økonomien og masse annet. Helse og miljøkonsekvenser ved økt vedfyring hører vi om allerede. 2
c_buk Skrevet 8. januar 2024 #4 Skrevet 8. januar 2024 Jeg mener det er et dårlig forsøk på skremselspropaganda å si at strømstøtten vil forsvinne med dagens priser. Det tror jeg er lite realistisk. Men jeg kan spille med. Personlig så hadde det gått helt fint for meg og min husholdning. Jeg hadde muligens skrudd ned noen varmekabler og tatt på meg genser fremfor å ha på varmepumpen på en høy og behagelig varme. Så ville jeg nok også redusert lufting i de kaldeste ukene. Men det er jo særdeles lite interessant om jeg er klar for en slik endring. Dette ville nok en gang rammet de som allerede er dårlig økonomisk stilt, slik som alle andre slike økonomiske smeller påvirker de som allerede har en skjør økonomi. Vi ser det med økte renter og vi ser det med økte matpriser. Så for de ville dette vært kritisk. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå