Gå til innhold

Antall sex partnerent

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt inspirert av tråden om å lyve om antallet… Tror nok en del lurer på antall, men at en del ikke spør. Men hva bruker man informasjonen til? Hva er for lite? Så ei skrev at hun bare hadde hatt tre og løy og sa fem.. Er det virkelig for lite? Hva er for mye? Sikkert veldig individuelt..

Og et annet spørsmål: Hva med resten av tidligere sexliv? Tenker dere noe på hva partner har gjort og ikke gjort før? Var med en som stadig var opptatt av om jeg hadde sett større kuk før (hans var helt normal, så jeg hadde sett større,  men hva svarer man på sånt?), om sexen er den beste jeg har hatt og om han er den beste til å kysse osv.. Leste noe om sjalusi over partners tidligere liv. Er det vanlig? Noe dere tenker over? For min del er det et tema jeg ikke ønsker å tenke over og ikke forholder meg til. Jeg er trygg i meg selv/min kropp/min «prestasjon» og tenker at om sexen ikke er bra, så er det et felles «problem» og ikke meg alene.. Og velger å tro at den er bra. Kan godt være at partner har gjort mer spenstige ting eller hatt bedre sex med andre, men det er nå meg han velger å ha sex med nå og tilsynelatende nyter mye

Anonymkode: d5286...926

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Overskriften skulle vært antall sexpartnere

AnonymBruker
Skrevet

Antallet i seg selv er det ikke så farlig, men er det snakk om null eller hundre, har vi levd såpass forskjellige liv at vi neppe er kompatible. Jeg bor også i en litt mindre by, så en kjæreste med hundre tidligere partnere har garantert pult en hel haug av mine venner, bekjente og familiemedlemmer. Det synes jeg ikke er så moro, spesielt med tanke på at vi faktisk skal omgås disse menneskene.

Anonymkode: 29074...8cb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har ikke så mye å si bare det ikke er veldig mange, at det er langt over tjue for eksempel. Da begynner det å føles mindre eksklusivt, man er en i mengden etc. Jeg spør aldri, men ville blitt ganske skuffet om jeg var sammen med en dame og det plutselig kom fram at det er snakk om et høyt antall. Heller tre enn tredve.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Føler det likt som norw. Mann i 30-årene. Ønsker at sexen vår skal være noe spesielt, det oppleves ikke som det for meg om hun har ligget med mange.

Anonymkode: b48d9...8dd

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg orker i allefall ikke ei dame som har ligget med flere titalls. Nei, selv om jeg er mann og har utseendet med meg, har jeg ikke ligget med flere titalls. Fatter ikke hva som går av enkelte her inne. 

Anonymkode: a3a80...d83

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Litt inspirert av tråden om å lyve om antallet… Tror nok en del lurer på antall, men at en del ikke spør. Men hva bruker man informasjonen til? Hva er for lite? Så ei skrev at hun bare hadde hatt tre og løy og sa fem.. Er det virkelig for lite? Hva er for mye? Sikkert veldig individuelt..

Og et annet spørsmål: Hva med resten av tidligere sexliv? Tenker dere noe på hva partner har gjort og ikke gjort før? Var med en som stadig var opptatt av om jeg hadde sett større kuk før (hans var helt normal, så jeg hadde sett større,  men hva svarer man på sånt?), om sexen er den beste jeg har hatt og om han er den beste til å kysse osv.. Leste noe om sjalusi over partners tidligere liv. Er det vanlig? Noe dere tenker over? For min del er det et tema jeg ikke ønsker å tenke over og ikke forholder meg til. Jeg er trygg i meg selv/min kropp/min «prestasjon» og tenker at om sexen ikke er bra, så er det et felles «problem» og ikke meg alene.. Og velger å tro at den er bra. Kan godt være at partner har gjort mer spenstige ting eller hatt bedre sex med andre, men det er nå meg han velger å ha sex med nå og tilsynelatende nyter mye

Hvorvidt det er 5 eller 7 spiller ingen rolle.

Hvorvidt det er 5 eller 70 forteller VELDIG mye om henne.

Og "hvorfor det?" er faktisk bare å spille dum.

Anonymkode: 0d650...f99

AnonymBruker
Skrevet

Det er litt beroligende å lese svarene, var redd verden hadde gått litt fra meg og at for å henge med i romanse livet var jeg nødt til å skjule at jeg har hatt få, fake erfaring og kink, ligge med mange fler enn jeg vil, og at alle ligger med mange mange. Fint å se at det fortsatt er noen som har et forhold til sex og forhold tilnærmet det jeg også har. 

Anonymkode: 7c92d...2f7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg orker i allefall ikke ei dame som har ligget med flere titalls. Nei, selv om jeg er mann og har utseendet med meg, har jeg ikke ligget med flere titalls. Fatter ikke hva som går av enkelte her inne. 

Anonymkode: a3a80...d83

Sånn har det vel alltid vært. Menn som ligger rundt og har hatt seg med 100-vis av damer blir sett opp til og omtalt som helter.🤮 

Om en dame hadde gjort det samme så er det helt forferdelig og hun blir stemplet som hore og ingen vil være med henne.

AnonymBruker
Skrevet
Snuppe skrev (3 minutter siden):

Menn som ligger rundt og har hatt seg med 100-vis av damer blir sett opp til og omtalt som helter.🤮 

Av hvem?

Gidder du linke til noen eksempler?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Av hvem?

Gidder du linke til noen eksempler?

Trenger ikke linke til noe for å bevise det, det er jo fakta.  

AnonymBruker
Skrevet
Snuppe skrev (Akkurat nå):

Trenger ikke linke til noe for å bevise det, det er jo fakta.  

*sukk*

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig stil å spørre partneren sin om bodycount? Hvem gjør det?

Anonymkode: fb6b7...d6c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri i hele mitt liv blitt spurt om antall sexpartnere. 
Jeg har heller aldri tenkt tanken på å spørre partner om det heller.  
Hvorfor sier jeg bare ???!! 
Kontrollbehov  og mindreverdighetskomplekser ??? 

Anonymkode: 27dd7...7f2

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Føler det likt som norw. Mann i 30-årene. Ønsker at sexen vår skal være noe spesielt, det oppleves ikke som det for meg om hun har ligget med mange.

Anonymkode: b48d9...8dd

Samme her. Jeg er kvinne i 30-årene. Og jeg vil at det skal føles spesielt. Jeg vil ikke være en i mengden blant mange damer og at han tar alt som byr seg frem, men vite at han har standarder og respekt for seg selv. Jeg vil vite at det øyeblikket mellom oss er spesielt, vakkert og nydelig, at han verdsetter det. 

Anonymkode: 4e8df...a6e

• Nyttig 2
Skrevet
Snuppe skrev (7 minutter siden):

Sånn har det vel alltid vært. Menn som ligger rundt og har hatt seg med 100-vis av damer blir sett opp til og omtalt som helter.🤮 

Om en dame hadde gjort det samme så er det helt forferdelig og hun blir stemplet som hore og ingen vil være med henne.

Dette er vel noe som noen få som omtaler som helter. Men er enn populær myte, at menn ser opp til dem.

Litt oppegående voksne menn skjønner at antallet i hovedsak handler om interesse for uforpliktende relasjoner og så sosial kontekst. Ikke at menn med la oss si over 100 på CV"n er noen supermenn.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

De med en mer knyttende relajson i sex vil vel bare finne sammen med noen som seg? Noen er mer distansert til sex, å passer kanskje bedre med noen som er sånn som det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har blitt spurt, opplevde det ikke som kontrollbehov eller mindreverdskompleks hos den som spurte. Men enkelt å greit som at hun bare lurte på det, som man kan lure på mye rart når man blir kjent med noen. Nei, jeg likte ikke å få spørsmålet, men kan ikke si at hun gjorde noe galt som spurte. Vi har nå vært sammen i 15 år, og hun bryr seg fortsatt ikke om det noe uklare svaret "ikke særlig mange". 

Så har jeg god nok fantasi og kunnskap til å skjønne at det finnes par der man snakker om tidligere seksuelle relasjoner meget åpent. Sånt passer ikke meg, men vet at det finnes.

Det jeg syns er rart, er at så mange på KG har hengt opp seg i at et slikt spørsmål skal tolkes som at personen som stiller det har noen spesielt negative egenskaper.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

De med en mer knyttende relajson i sex vil vel bare finne sammen med noen som seg? Noen er mer distansert til sex, å passer kanskje bedre med noen som er sånn som det? 

Jeg trodde at felles interesser og varme følelser knyttet en til hverandre. 
Hvis sexen et helt ræva handler jo om hvor interessert en er i faget og hvor raus en er 

AnonymBruker
Skrevet
Fremmed fugl skrev (9 minutter siden):

Jeg har blitt spurt, opplevde det ikke som kontrollbehov eller mindreverdskompleks hos den som spurte. Men enkelt å greit som at hun bare lurte på det, som man kan lure på mye rart når man blir kjent med noen. Nei, jeg likte ikke å få spørsmålet, men kan ikke si at hun gjorde noe galt som spurte. Vi har nå vært sammen i 15 år, og hun bryr seg fortsatt ikke om det noe uklare svaret "ikke særlig mange". 

Så har jeg god nok fantasi og kunnskap til å skjønne at det finnes par der man snakker om tidligere seksuelle relasjoner meget åpent. Sånt passer ikke meg, men vet at det finnes.

Det jeg syns er rart, er at så mange på KG har hengt opp seg i at et slikt spørsmål skal tolkes som at personen som stiller det har noen spesielt negative egenskaper.

Jeg synes bare det er rart og fjernt å spørre om noe sånt . 
Hva skal en bruke en sånn info til? 
Dumpegrunn og urettferdig skyts i en krangel ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...