Gå til innhold

Morgenbrød

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har barn i hus.

Hvordan er det med dere menn og morgenbrød. Må dere ligge en stund for å få den til å gå ned før dere kan stå opp å stelle dere og få hverdagen i gang? Med tanke på at ikke barna skal se noe når dere står opp. 

Anonymkode: 2786a...4c5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det har variert litt. Men den går fort ned når man våkner og får oppmerksomheten på noe annet eller går på do. 

Anonymkode: 6ca0a...552

AnonymBruker
Skrevet

Ta deg en løpetur umiddelbart. Når du kommer hjem står plutselig frokosten på bordet. Spis, stell deg og gå på jobb. 

Tren så styrke før du kommer hjem, så står middagen på bordet. Ta deg av barna, og rydd huset før du legger deg.

Har du stå enda? Hva venter du på?

🤡

Anonymkode: d45d0...96d

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært dama di, hadde det vært deilig om du vekte meg med morgenbrødet ditt

Anonymkode: 2a1c1...1bf

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Morgenbrød går fort bort her, er jo ikke hard fordi jeg er kåt, så kjenner blodet trekker seg tilbake så fort jeg reiser meg 

Anonymkode: f2efa...8c1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dere som har barn i hus.

Hvordan er det med dere menn og morgenbrød. Må dere ligge en stund for å få den til å gå ned før dere kan stå opp å stelle dere og få hverdagen i gang? Med tanke på at ikke barna skal se noe når dere står opp. 

Jeg kan ikke huske annet enn at jeg greide å snike meg usett til toalettet. Just in case, så hadde jeg en morgenkåpe hengende på soverommet. Barn har vel generelt ikke vondt av å se en ereksjon, med mindre de har vært utsatt for overgrep?  Kropp er kropp, og kjønnsorganer er ikke seksuelle, før det er sex eller onani involvert.  

Selvsagt kan det være flaut hvis din 14 år gamle datter peker og ler, og sier at kjæresten har større.  

Anonymkode: bfebf...38d

• Liker 1
Gjest Kanino
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde jeg vært dama di, hadde det vært deilig om du vekte meg med morgenbrødet ditt

Herregud

AnonymBruker
Skrevet

Jeg som er trådstarter er dama, det er mannen min sitt morgenbrød jeg prater om. Nei, egner seg ikke å ha sex hver morgen før barna skal på skolen... Morgensex er ikke så lett med barn i huset og plikter som kaller. Å diverse annet som ikke er så lett... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg kan ikke huske annet enn at jeg greide å snike meg usett til toalettet. Just in case, så hadde jeg en morgenkåpe hengende på soverommet. Barn har vel generelt ikke vondt av å se en ereksjon, med mindre de har vært utsatt for overgrep?  Kropp er kropp, og kjønnsorganer er ikke seksuelle, før det er sex eller onani involvert.  

Selvsagt kan det være flaut hvis din 14 år gamle datter peker og ler, og sier at kjæresten har større.  

Anonymkode: bfebf...38d

Kropp er barna vant til å se her i huset, men føler bare akkurat at et morgenbrød ikke er det beste å se, selvom boxer er på mannen min. Men jeg har tenkt tanken på at han kanskje kan bruke morgenkåpe ja. 

AnonymBruker
Skrevet

Morgenbrød går fort bort her, er jo ikke hard fordi jeg er kåt, så kjenner blodet trekker seg tilbake så fort jeg reiser meg 

Anonymkode: f2efa...8c1

Ok. Kjekt å høre hvordan andre har det. Vet bare at mannen min ligger litt lengre enn meg for å få morgenbrødet litt mere bort. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ta deg en løpetur umiddelbart. Når du kommer hjem står plutselig frokosten på bordet. Spis, stell deg og gå på jobb. 

Tren så styrke før du kommer hjem, så står middagen på bordet. Ta deg av barna, og rydd huset før du legger deg.

Har du stå enda? Hva venter du på?

🤡

Anonymkode: d45d0...96d

Nei, jeg skal ikke tipse mannen min om dette. Å ikke noe snilt å bare stikke å forvente at dama i huset skal fikse alt av mat. Heldigvis lager mannen min ofte middag.... jeg gjør mye annet. Frokost klarer han å lage selv når han er sulten.... jeg er ikke noe kokk/servitør som fikser alt med mat, håper heller ikke dama de må være det. Greit å fordele husarbeidet ca likt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fylke?

Anonymkode: 2b38d...377

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg som er trådstarter er dama, det er mannen min sitt morgenbrød jeg prater om. Nei, egner seg ikke å ha sex hver morgen før barna skal på skolen... Morgensex er ikke så lett med barn i huset og plikter som kaller. Å diverse annet som ikke er så lett... 

Hva er diverse annet?

Anonymkode: 60107...67f

AnonymBruker
Skrevet

Mye misforståelser om hva slags fenomen morgenereksjon er. Det har ingenting med kåthet å gjøre, men er en refleks som oppstår for å hindre at folk tisser på seg om natta.

Anonymkode: ebaf1...49c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mye misforståelser om hva slags fenomen morgenereksjon er. Det har ingenting med kåthet å gjøre, men er en refleks som oppstår for å hindre at folk tisser på seg om natta.

Anonymkode: ebaf1...49c

Og kilden på dette er?

For det her har ikke rot i vitenskapen. 

Anonymkode: 129a5...4ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En god morgenkåpe så er det problemet borte. Bare å vippe den opp langs magen å knyte og god sløyfe akkurat utenpå kukkhodet, så synes det ikke at det er litt ekstra innenfor knuten. Blir fort slapp uansett.

Anonymkode: b109a...171

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva er diverse annet?

Anonymkode: 60107...67f

Diverse annet er at sexlivet ikke er slik det en gang var og vil aldri bli det samme. 

AnonymBruker
Skrevet

Mannen står opp selv med morgenbrød

Anonymkode: 4ad50...398

AnonymBruker
Skrevet

Enten kler han seg, med skjorte eller genser utenpå buksa, eller så bærer han klærne som skjuler det hele på vei til dusjen. Jeg tror det går raskere om han står opp og må forholde seg til unger enn om han blir liggende.

Anonymkode: 38faf...f46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...