AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #1 Skrevet 8. januar 2024 Jeg og samboer har vært sammen i tre år og har en liten en på et halvt år. Under graviditeten så stoppet sexlivet litt opp, noe vi ikke hadde så mye kommunikasjon rundt. Det skjedde liksom bare. Ingen av oss tok noe særlig initiativ. Ungen er nå seks måneder og jeg kan telle på ei hånd hvor mange ganger vi har hatt sex etter fødselen. Jeg har forsøkt å ta opp tema, manglende sex, men møtes mest med stillhet. Han har sagt at han er sliten og ikke har overskudd - og at han ikke har kondis (gikk opp kanskje 15 kg i graviditeten) men utover det sier han ikke stort om det. Han avviser meg stort sett når jeg prøver ta initiativ til sex, både ved hint og mer direkte spørsmål. Men han runker nærmest daglig. Gjerne mens jeg er opptatt med leggerutiner til baby. Han har sagt at han kun klarer en utløsning om dagen, og da er jo toget gått for min del når han runker. Jeg har gått ned babyvekten, jeg gjør omtrent alt som har med både husarbeid og baby å gjøre, jeg forsøker å pynte meg, lukte godt - og jeg aner ikke hva annet jeg kan gjøre. Greier ikke la være å ta det personlig heller, når jeg vet at han jo har sexlyst men velger å ikke ha sex med meg. Kjenner det tærer ordentlig på forholdet oss to imellom og er redd for at det skal være sånn her resten av livet. Noen menn som har innspill her? Eller noen kvinner med erfaring? Anonymkode: 753dd...e20 1 12
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #2 Skrevet 8. januar 2024 Dere må snakke om det...du kan også komme med forslag....du kan for eks runke han... Ikke gi opp, ta det opp på en måte uten å bli irritert. Still også krav at dere må snakke med en tredjeperson om han ikke vil. Anonymkode: 69c21...027 6
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #3 Skrevet 8. januar 2024 Hva er galt med at han runker? Du kan jo ikke kreve at han skal ønske sex med deg. Han må jo være opphisset for sex, og tenne på sex med deg. Ellers er jo en runk bedre. Og etter et par år med samme dame spesielt om man også er passert 30+ så er det jo ikke så naturlig å bli tent av samme greia. Man tenner jo seksuelt på objektivt sett fysisk attraktive mennesker. Det må man bare innse. Anonymkode: b1fb3...bf0
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #4 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er galt med at han runker? Du kan jo ikke kreve at han skal ønske sex med deg. Han må jo være opphisset for sex, og tenne på sex med deg. Ellers er jo en runk bedre. Og etter et par år med samme dame spesielt om man også er passert 30+ så er det jo ikke så naturlig å bli tent av samme greia. Man tenner jo seksuelt på objektivt sett fysisk attraktive mennesker. Det må man bare innse. Anonymkode: b1fb3...bf0 😂 Si at du aldri har vært i et langvarig forhold uten å si det! 🤡 TS! Dere må ha en skikkelig samtale der han ikke kan stikke av eller la vær å svare. Ikke vær anklagende, men si at du savner intimitet osv. og snakk skikkelig sammen! En god partner kan ikke bare nekte å diskutere noe som er viktig for den andre, så dette må han møte deg på. Anonymkode: 1bf2e...da4 10 14
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #5 Skrevet 8. januar 2024 Familievernkontoret venter på dere. Dette er dømt til å gå galt. Anonymkode: 002c5...d0a 8
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #6 Skrevet 8. januar 2024 Her er det enormt viktig at du får fokus på at problemet er manglende sex, og ikke at han runker. Hvis du sauser dette sammen er du dømt til å skape en konflikt du vil slite med å løse. Anonymkode: 025d7...7ab 9
KraKriAm Skrevet 8. januar 2024 #7 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er galt med at han runker? Du kan jo ikke kreve at han skal ønske sex med deg. Han må jo være opphisset for sex, og tenne på sex med deg. Ellers er jo en runk bedre. Og etter et par år med samme dame spesielt om man også er passert 30+ så er det jo ikke så naturlig å bli tent av samme greia. Man tenner jo seksuelt på objektivt sett fysisk attraktive mennesker. Det må man bare innse. Anonymkode: b1fb3...bf0 Hilsen dysfunksjonell mann som går etter damer over sin liga og som klager over at kvinner aldri tilfredsstiller menn godt nok. Utenom strippere i Thailand. 7 13
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #8 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): når jeg vet at han jo har sexlyst men velger å ikke ha sex med meg. Noen menn som har innspill her? Eller noen kvinner med erfaring? Anonymkode: 753dd...e20 Da min kone ble gravid, var det som å skru av «sexbryteren» for min del. Hun gikk fra å være kjæreste, elsker og en jeg begjærte, til å bli en svanger fødemaskin og mor til mitt barn som skulle beskyttes. Helt ubevisst selvfølgelig. Dette vedvarte for min del. Vi hadde ikke sex under hele svangerskapet og det første året etter fødsel. Altså litt over 1.5 år. Så hadde vi sex et par ganger og hun ble gravid igjen. Samme gjentok seg da. Da gikk det også ca 1.5 år uten sex. Siden den gang har sexlivet aldri blitt slik det var før graviditet, fødsel og barn. Det er absolutt et «før og etter». Det er nå ca 12 år siden nr 2 ble født, og vi har sex kanskje 3-4 ganger i året. Det heldige for vår del, er at vi er synkrone og kompatible. Vi har den sexen vi trenger og ønsker. For oss er ikke sexlivet vårt noe negativt 😊 Anonymkode: 46b7f...784 3 5 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #9 Skrevet 8. januar 2024 KraKriAm skrev (11 minutter siden): Hilsen dysfunksjonell mann som går etter damer over sin liga og som klager over at kvinner aldri tilfredsstiller menn godt nok. Utenom strippere i Thailand. Så det er ikke lov å Runke? Anonymkode: 69c21...027
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #10 Skrevet 8. januar 2024 Det ble bare verre her. Han nektet å ha sex med meg annet enn en gang under graviditeten. Etter graviditeten var det 2 ganger og så gikk han inn i sølibat 6 år til. Skilt i dag. Anonymkode: 1bc0f...597 1 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #11 Skrevet 8. januar 2024 Som langtidssingel selv blir jeg litt irritert på menn som ikke gidder å ha sex når de er i et forhold. Tenk å kaste det bort på den måten, når man i utgangspunktet sitter godt i det. Anonymkode: 694c9...a88 21
Yodas Skrevet 8. januar 2024 #12 Skrevet 8. januar 2024 6 måneder etter fødsel er ikke så lenge, det er veldig vanlig å ha lite sex når man har baby. Men vanligvis er det damen som trenger tid til å komme igang igjen. Her høres det ut som mannen bør gjøre noe med helsa si. Trene og spise sunt, kanskje? Er han deperimert? 6 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #13 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så det er ikke lov å Runke? Anonymkode: 69c21...027 Jo, men ikke istedenfor å ha sex med partner. Da gjør man det heller slutt Anonymkode: 1bdec...735 4 2
Frkego Skrevet 8. januar 2024 #14 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jo, men ikke istedenfor å ha sex med partner. Da gjør man det heller slutt Anonymkode: 1bdec...735 Her er jeg litt uenig. Onani og sex med partner er to forskjellige ting og kan ikke settes opp mot hverandre. Jeg kan godt skjønne at mannen ikke orker en full runde med sex, men fortsatt orker en runk. Han tar kveldsrunken sin selv om han var for sliten til sex tidligere på kvelden og det tar jeg meg ikke nær av - jeg kan jo gjøre det samme. Hadde det vært normalen derimot, da hadde jeg kanskje tenkt mer negativt rundt det. Kan vel telle på egne fingre hvor mange ganger han har vært for sliten til sex på våre mange år sammen, men det har jo inntruffet. Oftest så kan han da bare si at han er for sliten, men at vi kan kose og ofte innebærer det at jeg runker ham og han fingrer meg eller at vi onanerer ved siden av hverandre. Men som sagt, ikke en problemstilling i vårt forhold da vi begge som oftest har overskudd til sex. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #15 Skrevet 8. januar 2024 7 hours ago, KraKriAm said: Hilsen dysfunksjonell mann som går etter damer over sin liga og som klager over at kvinner aldri tilfredsstiller menn godt nok. Utenom strippere i Thailand. Beklager, men dette finner man mye vitenskapelig evidens for så du kan snurpe inn den kvinnelige bitterheten din. Anonymkode: b1fb3...bf0 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #16 Skrevet 8. januar 2024 KraKriAm skrev (7 timer siden): Hilsen dysfunksjonell mann som går etter damer over sin liga og som klager over at kvinner aldri tilfredsstiller menn godt nok. Utenom strippere i Thailand. Mener du det samme om rollene i HI ble byttet om? Anonymkode: 6fa2c...cc0
svartkatt Skrevet 8. januar 2024 #17 Skrevet 8. januar 2024 Du har tatt initiativ med hint og direkte spørsmål.. hva med å ta på han? Kanskje direkte på penis? 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #18 Skrevet 8. januar 2024 det er ikke alle som takler å overvære en fødsel Anonymkode: d9fca...2d2 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #19 Skrevet 8. januar 2024 «Kan du være så snill og knulle meg??» Har du spurt om det? Anonymkode: c664b...5bf 1
Topper og daler Skrevet 8. januar 2024 #20 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg og samboer har vært sammen i tre år og har en liten en på et halvt år. Under graviditeten så stoppet sexlivet litt opp, noe vi ikke hadde så mye kommunikasjon rundt. Det skjedde liksom bare. Ingen av oss tok noe særlig initiativ. Ungen er nå seks måneder og jeg kan telle på ei hånd hvor mange ganger vi har hatt sex etter fødselen. Jeg har forsøkt å ta opp tema, manglende sex, men møtes mest med stillhet. Han har sagt at han er sliten og ikke har overskudd - og at han ikke har kondis (gikk opp kanskje 15 kg i graviditeten) men utover det sier han ikke stort om det. Han avviser meg stort sett når jeg prøver ta initiativ til sex, både ved hint og mer direkte spørsmål. Men han runker nærmest daglig. Gjerne mens jeg er opptatt med leggerutiner til baby. Han har sagt at han kun klarer en utløsning om dagen, og da er jo toget gått for min del når han runker. Jeg har gått ned babyvekten, jeg gjør omtrent alt som har med både husarbeid og baby å gjøre, jeg forsøker å pynte meg, lukte godt - og jeg aner ikke hva annet jeg kan gjøre. Greier ikke la være å ta det personlig heller, når jeg vet at han jo har sexlyst men velger å ikke ha sex med meg. Kjenner det tærer ordentlig på forholdet oss to imellom og er redd for at det skal være sånn her resten av livet. Noen menn som har innspill her? Eller noen kvinner med erfaring? Anonymkode: 753dd...e20 Han er inne i et dårlig spor, Han må komme ut av det. Da vil også han få er bedre liv. Han må selvsagt starte med å slutte med å onanere. Hvis han gjør det i noen dager, så vil det holde at du legger rumpa di inntil ham, så vil han nok merke - ganske direkte- at han får lyst på sex! Selvsagt henger lysten på sex sammen med frekvensen av onani for oss menn! Han sier jo til og med dette selv - at han bare orker en utløsning til dagen. Løsningen sitter han på selv. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå