AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #1 Skrevet 8. januar 2024 Hei. Etter flere gravidteter, og vektnedgang har dessverre luften gått ut av ballongene, og brystene mine har blitt ganske slappe, lange og hengete. Som to halvtomme lommer. Hvilken BH anbefaller dere for slike bryst? Anonymkode: 8d9e2...7e7
Stina234 Skrevet 9. januar 2024 #2 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 8.1.2024 den 9.19): Hei. Etter flere gravidteter, og vektnedgang har dessverre luften gått ut av ballongene, og brystene mine har blitt ganske slappe, lange og hengete. Som to halvtomme lommer. Hvilken BH anbefaller dere for slike bryst? Anonymkode: 8d9e2...7e7 Jeg hadde not ville tro at en spileBH er det beste, kanskje av typen balconette, men det beste er nok å prøve forskjellige typer så jeg ville nok tatt et besøk til Change eller Triumph. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #3 Skrevet 9. januar 2024 Stina234 skrev (3 minutter siden): Jeg hadde not ville tro at en spileBH er det beste, kanskje av typen balconette, men det beste er nok å prøve forskjellige typer så jeg ville nok tatt et besøk til Change eller Triumph. Balconette er iallfall ikke rett modell hvis en har "slappe, lange og hengete bryster. Som to halvtomme lommer". Hadde dratt til Change og begynt med å teste en Triangle bh. Anonymkode: 95988...ba3 1 1
Daisy-love Skrevet 9. januar 2024 #4 Skrevet 9. januar 2024 Mest mulig dekke ville jeg gått for. Full cover eller noe kaller de det på Change. Beklager detaljer, men mine ser ut som oppvridde vaskefiller etter opp og ned i vekt, og jeg må ha ordentlig cup. Personlig går jeg kun for T-skjorte BH-er som er formpresset. Det er nok mer personlig preferanse. Finnes mange andre som også gir litt med dekke, og da også støtte. Hadde gått til noen som kan det, feks Change, eller Triumphom dere har det i nærheten. Da får de målt deg og prøvd litt ulike modeller. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #5 Skrevet 9. januar 2024 Jeg er veldig fornøyd med denne. Formpressa skåler og brede stropper! Bonus: prisen! Anonymkode: ab5fb...3bc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå