AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #1 Del Skrevet 8. januar 2024 Hei! Vi har skøytebane i nærområdet og tenker derfor at det kunne vært gøy for 3-åringen å prøve dette, men jeg finner ingen skøyter mindre enn str 26+. De er gjerne str 26-29 o.l. Barnet bruker til vanlig str 24, så 26-29 vil vel bli alt for stort med ullsokker også? Noen som har/har hatt mindre skøyter enn dette og som kan hjelpe? 🙏 Anonymkode: dd67c...395 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #2 Del Skrevet 8. januar 2024 Jeg tror jeg har sett noen feste noen skinner til de vanlige vinterskoa? Anonymkode: 57ae0...768 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #3 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg tror jeg har sett noen feste noen skinner til de vanlige vinterskoa? Anonymkode: 57ae0...768 Anbefaler dette. Vi hadde det. Tror min mann kjøpte de på internett. Anonymkode: 27ac5...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #4 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei! Vi har skøytebane i nærområdet og tenker derfor at det kunne vært gøy for 3-åringen å prøve dette, men jeg finner ingen skøyter mindre enn str 26+. De er gjerne str 26-29 o.l. Barnet bruker til vanlig str 24, så 26-29 vil vel bli alt for stort med ullsokker også? Noen som har/har hatt mindre skøyter enn dette og som kan hjelpe? 🙏 Anonymkode: dd67c...395 Vi kjøpte noen justerbare i strl 26-29 og 3-åringen kunne bruke disse. Bruker 25 i sko. De kan strammes godt og du vil kanskje ha dobbelt sett med ullsokker uansett. Så jeg ville vurdert å kjøpe 26-29 også til din treåring, da det er gøyere med «ordentlige» skøyter. Anonymkode: 97dd9...b83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #5 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vi kjøpte noen justerbare i strl 26-29 og 3-åringen kunne bruke disse. Bruker 25 i sko. De kan strammes godt og du vil kanskje ha dobbelt sett med ullsokker uansett. Så jeg ville vurdert å kjøpe 26-29 også til din treåring, da det er gøyere med «ordentlige» skøyter. Anonymkode: 97dd9...b83 Kanskje jeg rett og slett skal gå for dette da. Takk for svar til dere som har svart. Ts Anonymkode: dd67c...395 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atropos Skrevet 8. januar 2024 #6 Del Skrevet 8. januar 2024 Vi kjøpte tyke skøyter str S. De går fra 25-29 og selges på xxl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olsen Skrevet 8. januar 2024 #7 Del Skrevet 8. januar 2024 Skatepro.no har regulerbare skøyter ned til str 25. Ikke de rimeligste, men regulerbare skøyter brukes jo i flere år. Hvis du har skøytebane i nærheten er vel skøyter en del i bruk. Husk å slipe skøytene! Og på finn er det jo alltid muligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #8 Del Skrevet 8. januar 2024 Skinner som noen skrev over var smart. Ellers tror jeg str 26 kan passe med et eller to par veldig tykke sokker, som uansett er lurt siden man veldig fort fryser på føttene i skøyter! Anonymkode: 39d9a...102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #9 Del Skrevet 8. januar 2024 Minsta mi begynte på hockey når hun var 3 år. Hun har liten fot. Men vi fant skøyter. Bare spør om noen har. Anbefaler heller hockey skøyter. Sitter bedre på foten og dem lærer seg rett. Alt for mange som ikke går rett og ødelegger anklene. Bare et tips. Og dem tar det fort. Mi tok det med en gang. Herlig å se henne gå på skøyter. Er som at skøytene er en del av fotene hennes. Hun er nå 18 år. Anonymkode: 28fb8...e7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #10 Del Skrevet 8. januar 2024 Vi hadde sånne til minsten vi: Læreskøyter De fungerte helt fint til vi begynte med vanlige skøyter når h*n var 5. Anonymkode: e1eca...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå